Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

Så fluffy pels da :wub:

Og gjett om den er god å sniffe på - og kose med :D. Denne saken kan man jo faktisk kose litt med også uten å risikere liv og helse pga skarpe valpetenner :lol:. Ja, nesten da *tenke tilbake på noen rifter med blod ved øyet og i nesa og haka*

Hei! Ørene begynner passe jo!

Tror den der blir ganske pen jeg :D

Hhahaha, de ørene lever litt sitt eget liv fortsatt, men de er kanskje ikke så markant digre lengre *ler*.

Og ja - jeg har en liten mistanke om at hun kan bli riktig vakker etterhvert :D.

Skikkelige flotte bilder! Skulle ønske jeg fikk Mynte til å stå rolig ett sekund til å ta slike bilder :P

Flotte hunder!

Takker takker :). Jeg bør kanskje ikke fortelle om alle de bildene jeg tok der hun IKKE stod stille *ler*. Du kan vel si det sånn at hun var ute av fokus rett etter at bildene ble tatt - hver gang :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder :). Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også :lol:. Hun er velbygd og lovende - enn så lenge :).

1980509_839200119440532_1529486100_o.jpg

1601537_839200126107198_932204390_n.jpg

En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil :). Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt :).

Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm :lol:. Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: :lol:

Jeg digger henne, rett og slett :D.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser kjempelekker ut! Så harmonisk og velbygd. :) Herlig!

Ja, jeg må innrømme at jeg liker det jeg ser altså :).

Og bare som en liten kuriositet - her er et bilde av min tispe Lotta (Torilsin Lois Lane) fra da hun var 7 mnd og ble 3. BIS på valpeshow:

Lotta-valp.jpg

Yasmine har vel nesten like mye pels nå som det Lotta hadde som 3 mnd eldre valp :lol: :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder :). Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også :lol:. Hun er velbygd og lovende - enn så lenge :).

1980509_839200119440532_1529486100_o.jpg

1601537_839200126107198_932204390_n.jpg

En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil :). Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt :).

Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm :lol:. Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: :lol:

Jeg digger henne, rett og slett :D.

Den beskrivelsen kunne passet Lykke også! :lol:

Vakker liten frøken! :wub: Hun skal vel tilfeldigvis ikke på AGN sitt valpeshow i mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :jump:

:D

Hun er så vakker at jeg nesten tenker at sambo kan få Briard-ønsket sitt oppfylt når vi vinner i lotto, kjøper småbruk og jobber redusert.

Hun ser så harmonisk ut i kroppen og har et nydelig utrykk :wub:

Hahahahahaa, akkurat nå ser jeg bare masse lange bein og en lang hale - og tenner som sitter fast i leggen min :lol:.

... og akkurat nå ligger hun rett foran Willy som gnager på en svær knoke og stikker snuten sin omtrent inn i kjeften hans - igjen... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Omtrent akkurat en måned siden siste oppdatering her jo... Jeg er ikke god på sånt, men nå har det da omsider skjedd bittelitt. Yasmine debuterte på valpeshow i dag, drøyt 5 mnd gammel, og greide å hanke inn et BIR (i knallhard konkurranse med seg selv) og ble 1. BIG i litt større konkurranse :D. Hun kunne jo ikke være dårligere enn onkel Willy som dro hjem gruppeseieren på NKK i Ålesund, må vite :ahappy:.

Veldig fornøyd med hvordan det lille frøet oppførte seg, selv om jeg innser at vi må trene mer på tannvisning. Hun er litt "prinsesse Vilikke" når man skal se på tenner (hun er det med meg også)... Unger altså :aww:.

Sånn ser hun ut nå for tida:

10258298_860746040619273_671246924771134

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for "alle dem vakkkre orda" altså :D. Jeg må vel bare innrømme at jeg liker henne bare mer og mer - og det sier ikke rent lite, for jeg har jo digga henne fra første stund :). Og du skulle bare KJENT den deilige, myke pelsen, @Mud :D. Nå håper jeg jo at den ikke forblir så myk da, den skal helst bli sånn geiteragg-stri - DET blir den neppe, men hun får nok bedre pelskvalitet enn onkel Willy tror jeg :).

Også har hun fått sin helt egne stein i skogen hvor hun alltid må opp og posere... her løp hun i forveien og hoppet opp og stod og ventet på Willy og meg :)

10300326_861397623887448_788164027931156

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...