TonjeM Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Åååååååå hvordan skal man få jobbet idag, dette er jo bare sykt spennende - hvilken tid skal hun sjekkes idag? (dvs når skal man begynne å bli utålmodig etter resultat..?) Jeg synes hun ser annerledes ut jeg.. er det ikke noe med "pregnant glow"? Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Åååååååå hvordan skal man få jobbet idag, dette er jo bare sykt spennende - hvilken tid skal hun sjekkes idag? (dvs når skal man begynne å bli utålmodig etter resultat..?) Jeg synes hun ser annerledes ut jeg.. er det ikke noe med "pregnant glow"? Formiddag, etter lunsj en gang Siter
jaktlykke Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Venter i spenning; håper det er mange små på vei! Selv er vi på uke 3 etter inseminering og jeg døøøøøøøøør på meg av spenning der også 3 Siter
Trixi Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Lykke til på ultralyd... håper det ligger mange små nøster inni der å vokser Hun er utrolig vakker, dette er en rase som er helt ukjent for meg.... Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Arya skal ha valper Vi telte 5 på UL, så da tipper jeg ett sted mellom 4-6 kommer ut. Så dere har bomma litt dere som ville gi meg 9-11 valper. Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Arya skal ha valper Vi telte 5 på UL, så da tipper jeg ett sted mellom 4-6 kommer ut. Så dere har bomma litt dere som ville gi meg 9-11 valper. Juhu! Og 4 som har gjemt seg 1 Siter
Siri Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Jeg fortsetter å holde på mitt forslag . Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Jeg vet de kan ta feil på UL, men normalt så teller de flere enn mot færre. Men vet at alt nå har noen fått panikk for at det blir for få av hvert kjønn, så for valpelisten sin del så kan det går bra med 2-4 til. For Arya sin del så håper jeg det blir 4-6 Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Oooog med dette så annonseres tema... Det er vel noen få der ute som tar det hintet Siter
Siri Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Oooog med dette så annonseres tema... Det er vel noen få der ute som tar det hintet Yeyyyy . Siter
Malinka Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Jeg tipper 6 stk. 4 tisper og 2 hanner Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Oooog med dette så annonseres tema... Det er vel noen få der ute som tar det hintet Bjørk, Ask, Furu, Osp, Gran , Teak, Merbau, Lønn..??? *flir* Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Bjørk, Ask, Furu, Osp, Gran , Teak, Merbau, Lønn..??? *flir* Björk selvsagt. Som i artisten. Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Björk selvsagt. Som i artisten. Skjønte det da Siter
Garp Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 (endret) Bachelorette, joga, venus as a boy? elsker temaet! (Ganske sjalu) Endret 2. Juli 2014 av Garp Siter
Guest LXT Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Jeg er veldig spent på hvor mange det egentlig er altså, og kjønnsfordelingen. Er generelt sett dritspent! Har ikke turt å håpe en gang jeg. Tipper det blir de superkule rampene av noen bebiser Siter
TonjeM Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 HA!! Visste det!!! Og passe stort kull! Gratulerer en masse!!! Og temaet.. ikke uventet, men akk - å forlate fantasy-verdenen.. Siter
Kaja Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Forsto ikke tema, men gleder meg til valper Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 HA! Visste det! Og passe stort kull! Gratulerer en masse! Og temaet.. ikke uventet, men akk - å forlate fantasy-verdenen.. Kommer tilbake ca kull VII til den verden Men kan ikke si at Björk er så sabla langt unna fantasi-verden egentlig Forsto ikke tema, men gleder meg til valper Kallenavn blir bare på islansk rett og slett (jeg hater rød, rosa, blå valper) Det blir navn etter sangene til artisten Björk i stamtavlen, feks skal jeg ha en DeepEyes Violently Happy V ut på för Andre alternativ: DeepEyes Wanderlust V DeepEyes Hyperballad V osv osv Siter
Ingvild Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Violently Happy Den kommer til å leve opp til navnet sitt. 6 Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Du kan da ikke kalle en avlstispe annet enn Big Time Sensuality? Violently Happy passer til alle Kelpier tror jeg En må vel hete Human Behavior? Ikke pga tittelen men pga teksten! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Du kan da ikke kalle en avlstispe annet enn Big Time Sensuality? Violently Happy passer til alle Kelpier tror jeg En må vel hete Human Behavior? Ikke pga tittelen men pga teksten! Det er mange navn jeg "må" ha Men jeg har valgt i første omgang gå etter mine favoritter. Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Det er mange navn jeg "må" ha Men jeg har valgt i første omgang gå etter mine favoritter. *sukk* Ikke mine altså *snurt* Jeg har alltid hatt sansen for artist og albumkull, det er så mye kule låt-titler! Siter
Recommended Posts