Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Dere er greie i grunn! Her er det jammen ikke lett å være snusfornuftig og holde fingrene av fatet når dere holder på sånn!

Dere VET jo jeg elsker denne klepisfrøkna mi noe vanvittig fra før av og kunne lett hatt et par-tre stk av henne og kost meg glugg i hjel. Og så sier dere sånn her!

Skamme seg :aww:

:drool::drool::drool:

Hadde ikke tenkt meg fòr-valp egentlig da. Jeg som har separasjonsangst fra før av liksom :whistle:

Er du ikke glad for å ha venner som legger til rette for deg? :lol:

Dere er virkelig til å stole på når det kommer til gruppepress ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig dårlig med parkeringsmuligheter for så store kjøretøy her.

Men jeg har et tomt gjesterom :D

Eller så kan du gjøre som Arkan, og ha ditt eget kull samtidig.

Gjesterom var veldig praktisk da. Spesielt siden jeg ikke har hengefeste og dermed også må leie bil for å få kjørt bort denne vogna :lol::ahappy:

Er du ikke glad for å ha venner som legger til rette for deg? :lol:

Jo, gruppepressvenner som Jeanette selv sier :P

Dere er virkelig til å stole på når det kommer til gruppepress ass :P

Voldsomt til innsats her nå ja!

*ler* Kjør på, @Nymeria :D Belgerpia fikk med meg på kjøpet når Dina hadde valpekullene sine, her har du jo tilbud om gjesterom og campingvogn og i det hele tatt, så hva er det å lure på? :lol:

Jeg har gått tom for argumenter :pinch:

Jeg har jo ikke klart å være spesielt effektiv den siste tiden på jobb i dag da. Tusen takk damer! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er virkelig til å stole på når det kommer til gruppepress ass :P

Hva har man ikke gode venner for :lol:

Gjesterom var veldig praktisk da. Spesielt siden jeg ikke har hengefeste og dermed også må leie bil for å få kjørt bort denne vogna :lol::ahappy:

Men JEG har hengerfeste og frakt av vogn inngår selvsagt i avtalen :D

Jo, gruppepressvenner som Jeanette selv sier :P

:whistle:

Jeg har jo ikke klart å være spesielt effektiv den siste tiden på jobb i dag da. Tusen takk damer! :lol:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke klart å være spesielt effektiv den siste tiden på jobb i dag da. Tusen takk damer! :lol:

Jeg har hatt en skikkelig energiboost i dag, og jeg har ikke engang bestemt meg for om valpen min er født eller fortsatt er under planlegging :lol:

Men du burde jo ha en kelpie i år? Det er jo nesten valpeboom på sonen i år? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente stakkars hvis du ikke hadde hatt mulighet!

Så ganske kult, hvis det ikke er stakkars! :ahappy:

Sånn ja :ahappy:

Jeg har hatt en skikkelig energiboost i dag, og jeg har ikke engang bestemt meg for om valpen min er født eller fortsatt er under planlegging :lol:

Men du burde jo ha en kelpie i år? Det er jo nesten valpeboom på sonen i år? hehe

Hehe, og det er fra hunder som jeg meget godt kunne tenke meg å ha kelpie nr to fra. (To stk er nemlig perfekt antall kelpiser for meg) Takk for den liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen fint! Da er det bestemt Nymeria - vi gleder oss til DangerMouse for selskap av DangerRat!

:lol::lol::lol:

Men DangerRat er det jo ikke noen som heter! Danger Mouse er jo en råtøff mus som løser problemer med å kaste bomber. Passer utmerket til Dany :P

Og DangerRat er litt sånn filthy, slu raner-rotte-wannabe føler jeg. Sånne hunder hakke jeg ass :aww:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol:

Men DangerRat er det jo ikke noen som heter! Danger Mouse er jo en råtøff mus som løser problemer med å kaste bomber. Passer utmerket til Dany :P

Klart det ikke er noen Danger Rat! Den er ikke født enda, men jeg er sikker på at Danger Mouse kommer å få en assistent i originalen - Danger Rat - etterhvert/før eller siden! Så da er du bare litt fremsynt vet du!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og det er fra hunder som jeg meget godt kunne tenke meg å ha kelpie nr to fra. (To stk er nemlig perfekt antall kelpiser for meg) Takk for den liksom :P

Der ser du, en skulle nesten tro det var meant to be, og sånt skal man visst ta alvorlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DangerRat er litt sånn filthy, slu raner-rotte-wannabe føler jeg. Sånne hunder hakke jeg ass :aww:

Må kommentere den også.. Danger Rat er en helt altså, og de er slets ikke filthy altså! Det finnes gode forbilder nemlig, tenk feks på Mutant Ninja Turtles - mentoren deres er en rotte, en gammel klok rotte. OK, gammel-klok-rotte er liksom ikke det første man assosierer kelpiegærninger med.. hmm får si Danger Mouse og Danger Squirrel da :lol: Men jeg må påpeke at det er mer sannsynlig at Danger Mouse får en Danger Rat som assistent enn en Danger Squirrel.. eller kanskje ikke.. og nå bare rører jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kommentere den også.. Danger Rat er en helt altså, og de er slets ikke filthy altså! Det finnes gode forbilder nemlig, tenk feks på Mutant Ninja Turtles - mentoren deres er en rotte, en gammel klok rotte. OK, gammel-klok-rotte er liksom ikke det første man assosierer kelpiegærninger med.. hmm får si Danger Mouse og Danger Squirrel da :lol: Men jeg må påpeke at det er mer sannsynlig at Danger Mouse får en Danger Rat som assistent enn en Danger Squirrel.. eller kanskje ikke.. og nå bare rører jeg.

Ja du sier noe, jeg får omstille meg skjønner jeg :P

Er det bare jeg som ser for meg Pinky & The Brain, med Marianne sine to danger-gnagere?

:lol:

@Nymeria - skal du ikke lage din egen nr 2 altså? Nr 3? :icon_confused:

Kan lage min egen fordet om jeg, hvis jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest Jonna

Da begynner faktisk dette å nærme seg. Arya har begynnt å røyte, og det betyr løpetid om ca 2-3 mnd. Mai-juni som forventet.

Siden sist har Arya fått seg ny pen tittel og blitt NUCH.

NUCH CHUCH DeepEyes Song Of Ice And Fire III

1926291_10153933848550072_247081668_o.jp

Hannhunden har vi levd i uvisshet med i noen mnd. Han klarte skade ryggen sin ganske stygt og forskjøv ett par virvler ut av possisjon med påfølgene lammelse som slapp ganske fort som virvlene smatt på plass. Men kroppen hans er ikke helt som før da han først for ett par år siden fikk rivd løs muskler av en hund som fløy på han. Men etter nesten 12 uken nå med fysio og rehabilitering ser han ut til å være ok og har fått "go" fra veterinær at det skal være ok å parre.

Nå skal spermen hans sjekket neste uke regner vi med. Får krysse fingrene for at kvalitetenen er bra nok til parring. Både alder og traume er jo ikke akkurat det beste for god kvalitet.

Så kryss fingrene for at det ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...