jaktlykke Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Skrevet 7. Juni 2014 Nå har jeg lest hele tråden; kjempespennende å følge med på eventyret Krysser fingre og tær for at parringene var vellykket og at det kommer masse valper om et par måneder! Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Skrevet 12. Juni 2014 En uke og to dager. Det blir nok ingen ukes bilder siden hun ikke er her hos meg. Men UL er bestilt til 2.juli. Siter
Poter Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Skrevet 12. Juni 2014 Krysser fingrene og ønsker lykke til! Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 2 uker siden første parring. Bare 2 uker og 2 dager til fasiten er her! Siter
SFX Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Jeg kjenner jeg er rastløs og utålmodig etter å få svar, på dine vegne... Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Jeg kjenner jeg er rastløs og utålmodig etter å få svar, på dine vegne... På mange måter er det faktisk lettere å ikke ha tispen her Da går jeg ikke manisk å leter etter signaler fysisk på hunden eller endret atferd osv osv. Så tiden går faktisk fortere Siter
Arkan Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 En uke og to dager. Det blir nok ingen ukes bilder siden hun ikke er her hos meg. Men UL er bestilt til 2.juli. ups og jeg er jo så sløv på sånt men skal se hva vi får til 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Uken før parring 3 uker/20 dager siden første parring Hun har også den berømte majones utfloden. Og det er jo ett godt tegn! Siter
Caroline Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Mm, majones Synes pelsen stritter, det er et godt tegn Siter
Anette Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Hun er litt tykkere! Enda du ikke skal kunne se det enda altså Siter
TonjeM Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Og der gikk majones ut av kostholdet med høye kneløft (mmmmmm.... Mills). Synes hun ser mer "satt" ut jeg.. kan være innbildning da.. vakker er hun men, Arya frøken! 2 Siter
mokken Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Det ser da veldig ut som hun har lagt seg litt ut, selv om det i teorien skal være litt i tidligste laget? Tror jeg! Joda, der er valper! Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Det ER i tidligste laget. Men det jeg har sett på Talli er at brystvortene blir litt spenstigere og gjerne stikker ut av pelsen, og at pelsen er litt mer strittende i buken og flankene. Og de tegnene har Arya antydnigner til, og de pleier komme rundt uke 3. Men det kan liksom være like mye ønsketenkning, for det er ikke akkurat tydelige tegn man snakker om Siter
Synnikken Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Syns da virkelig at brystvortene ser mer rosa ut jeg?! Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 kanskje hun har spist litt mye mat Grusomme, grusomme ventetid... Jaaaaa! og det hjelper jo ikke at den der over her sier at hun har fått mer mat Siter
SFX Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Jaaaaa! og det hjelper jo ikke at den der over her sier at hun har fått mer mat Anna har for god sympati med pregnant cravings... 2 Siter
Arkan Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Anna har for god sympati med pregnant cravings... Det er mannen som mater for det meste og han har helt klart utviklet strategier for å overleve med gravidgalskap Men jeg tror det er valper 5 Siter
SFX Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Det er mannen som mater for det meste og han har helt klart utviklet strategier for å overleve med gravidgalskap Godt for ham at Arya eventuelt bare har igjen seks uker, og at det ikke varer i nye ni måneder 1 Siter
Arkan Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Det tror jeg han er veldig glad for SFX, samt at ingen av valpene skal bo hos han Siter
Guest Jonna Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Nå er det akkurat en uke til vi har fasiten på drektig/ikke drektig... (Og Talli løper ikke enda, så da fins det en "kriseplan" om Arya er tom. Og siden jeg har den planen så er jo Arya GARANTERT drektig ) Siter
Renate A Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Jeg får liksom opp 9 valper hver gang jeg tenker på Aryas drektighet og kull...ikke drep meg nå da Du har vel MANGE på venteliste som ønsker seg en liten banditt?? 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Men JEG vil ikke ha 9 piraya!!! Siter
Recommended Posts