Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Den hunden liker rutiner :P

Kan du legge rutinen slik at det blir parring sånn mot slutten av juni? Jobben min må jeg jo søke om ferie i april :blink: og september er utenfor ferie "sesongen" med tanke på fødsel :P

Mange kabaler som skal gå opp her altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge rutinen slik at det blir parring sånn mot slutten av juni? Jobben min må jeg jo søke om ferie i april :blink: og september er utenfor ferie "sesongen" med tanke på fødsel :P

Mange kabaler som skal gå opp her altså :P

og gud hun kan ikke løpe under rase spesialen :lol: Så juni Arya! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

I og med jeg har også planlagt ett siste kull på Talli 2014-2015 så ender jeg med å beholde fra det kullet (Talli er og blir mitt hjertebarn så det er kun bassert på hjerte som sier jeg må ha Talli barn i huset :rolleyes: og at det er mer praktisk å beholde fra kull nr.2 jeg planlegger inne samme året så jeg slipper valpekull og valp/unghund fra annet kull samtidig.)

Jeg er derfor ute etter en aktiv förvert til en tispe i dette kullet. Helst deleier da jeg tenker bare ha ett kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nymeria da var det vel ikke noen vei utenom, jeg tror du trenger en Arya valp :D

Tror? Vi vet! :aww:

Dette har ikke jeg hørt noe om. Da syns jeg hun skal ta kontakt altså! :P

Dere er greie i grunn!! Her er det jammen ikke lett å være snusfornuftig og holde fingrene av fatet når dere holder på sånn!

Dere VET jo jeg elsker denne klepisfrøkna mi noe vanvittig fra før av og kunne lett hatt et par-tre stk av henne og kost meg glugg i hjel. Og så sier dere sånn her!!

Skamme seg :aww:

:drool::drool::drool:

Hadde ikke tenkt meg fòr-valp egentlig da. Jeg som har separasjonsangst fra før av liksom :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på den andre siden, så kan jeg anskaffe en bobil og campe i hagen til Jeanette de to månedene da :lol:

Det er fryktelig dårlig med parkeringsmuligheter for så store kjøretøy her.

Men jeg har et tomt gjesterom :D

Eller så kan du gjøre som Arkan, og ha ditt eget kull samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...