Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

Røykevotter (Vott med avkappa fingre på en hanske under så jeg kan brette vekk votten for å røyke)

Hallo, du må ha sånn! :sleep: Har ønska meg slike selv, men så holder jeg på å trappe ned, og derfor er det kanskje lurt å pines litt når jeg skal røyke :sleep:

RygerLuffer.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Eller som en viss person sa; "bare ta med det som faller ned på nesen din du"

:lol:

:wub:

Jeg sier som Borderen, trenger ikke være nye ting, blir glad for brukte også (kanskje med unntak av serviettene da... :D)

Åh, det minner meg om en arbeidsplass pappa'n min hadde, hvor de var så miljøvennlige at de kjøpte resirkulert toalettpapir, og dette var for 20 år siden, så det var ikke så god kvalitet på det, og jeg husker enda pappas kommentar om at papiret hadde en sånn farge at du visste ikke om det var resirkulert etter at det var brukt første gangen :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slutte å melde dere på? Nå begynner det å bli skrekkelig mange å gjette mellom. :lol:

Vi får gjøre hintene litt enkle! Jeg har alt funnet ut mitt hint :P Dette er gøy! Går å tenker på presanger, og har funnet ut etter par, men da må jeg få de som ønsker seg slikt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slutte å melde dere på? Nå begynner det å bli skrekkelig mange å gjette mellom. :lol:

Kanskje det hadde vært greit om det hadde blitt laget en liste her i tråden over alle deltakerne når påmeldingsfristen er ute? Så slipper man i alle fall å lete gjennom hele tråden for å finne ut om person X er med eller ikke?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært greit om det hadde blitt laget en liste her i tråden over alle deltakerne når påmeldingsfristen er ute? Så slipper man i alle fall å lete gjennom hele tråden for å finne ut om person X er med eller ikke?

Jeg har alt tenkt på det siden vi denne runden blir veldig mange! :) men den kommer ikke ut før fristen er :)

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minner om at dere må huske å skrive adressen deres når dere melder dere på. uten den blir det vanskelig å få sett dere pakke :)

Pføy, nissen vet da hvor alle snille barn bor. Han vet for så vidt hvor de slemme er også, så han kan legge køl i strømpa deres.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minner om at dere må huske å skrive adressen deres når dere melder dere på. uten den blir det vanskelig å få sett dere pakke :)

Tips: Sleng den infoen i startinnlegget så blir det litt lettere å se med en gang, jeg meldte meg på FØR jeg leste igjennom tråden ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Sleng den infoen i startinnlegget så blir det litt lettere å se med en gang, jeg meldte meg på FØR jeg leste igjennom tråden ;)

Det står i startinnlegget ;)

Sitat fra startinnlegget:

Påmelding sendes på PM til @Kaja eller @Krilo innen 18 november!

Husk navn og adresse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...