Ozzy Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! 8 Siter
Nirm Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! EKLM (en alfabetisk sortert klem) 2 Siter
ida Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! Skikkelig flink var du 3 Siter
Krilo Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! Du fikk eget svar med takk av meg 1 Siter
Poter Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! Og disse får du fra meg: 2 Siter
Alzenas Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Shit altså. Jeg har syndet! Og det var både jeg og hundene happy med godtesyke som vi var Ligger syk hjemme og jula så mørk og dyster ut før pakken min Sååååå...... Skal jeg poste bilde av min herlige gave fra HV? Siter
maysofie Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Mamma måtte hente pakken for meg, fikk dessverre ikke tid til det før vi dro. Hun ringte for å spørre hva hun skulle gjøre med den, så kom det plutselig "Hvorfor har noen tegnet en jakke til deg?", deretter stilt. Hva i alle dager!? En jakke? Skulle det være et hint liksom? Hjelp! Siter
Krilo Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Shit altså. Jeg har syndet! Og det var både jeg og hundene happy med godtesyke som vi var Ligger syk hjemme og jula så mørk og dyster ut før pakken min Sååååå... Skal jeg poste bilde av min herlige gave fra HV? Nei det skal du ikke, 24.12 er datoen. Siter
Margrete Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Jeg lurer på hvor dårlig hint det er lov å gi jeg... Nå har jeg ikke sjekket inni bakken, men utenpå har jeg kun fått en tust av grå underull. HALLO! Det er jo nesten ingen hunder med grå underull på sonen!! Alt fra schæfer til ja 200 andre raser... slemme deg! 2 Siter
Margrete Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! Du gjorde det lett da så du var flinkest! :ChristmasTree: 2 Siter
LinL Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Jeg håper min kommer snart gleder meg til å knipe på den jo !! Siter
Tinkie Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Mamma måtte hente pakken for meg, fikk dessverre ikke tid til det før vi dro. Hun ringte for å spørre hva hun skulle gjøre med den, så kom det plutselig "Hvorfor har noen tegnet en jakke til deg?", deretter stilt. Hva i alle dager!? En jakke? Skulle det være et hint liksom? Hjelp! ÅH, da vet jeg hvem det er Siter
maysofie Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 ÅH, da vet jeg hvem det er Må se tegninga for å være sikker, men tror jeg vet hvem det er Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Uten på min står det bare at jeg vet hvem det er så man trenger ikke skive noe. Jaaaaaaaa, så smart er jeg vist..... (Not) Kommer forresten til å åpne min i morgen. Det er siste julefridagen min skal jeg lage ny pakke-hint trå da? Så blir det ikke så rotete? Siter
xxx12345 Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 @JeanetteH - neida, den er allerede laget: http://hundesonen.no/forum/topic/72150-hemmelig-julenisse-pakke-og-gjettetraad/ Siter
Anette Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 @JeanetteH - neida, den er allerede laget: http://hundesonen.no/forum/topic/72150-hemmelig-julenisse-pakke-og-gjettetraad/ Klistra den tråden jeg, så kanskje vi ikke glemmer den helt 1 Siter
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Jeg hentet min pakke i går Den hadde kommet på postkontoret den 18 da, men jeg sjekker posten så sjeldent Wiii, jeg er spent! Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Sitter bare på mob i dag så fant den ikke. Siter
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutte Justisia Ingvild Bananen Enits Ozzy Djervekvinnen SFX Nemi ida Nymeria Gråtass Malinka Aya Christine Martine_Teddy Susselussa Nirm Paranomia Ingidano Charleen SiriEveline Absolute Entertainer Aslan Marie AnnChristin Bones maysofie Ane Krilo Cattn Line AnetteH Kaja Lill marjea Poter Tone S 2ne Jankaa Alzenas Tinkie HHC Siden jeg har fritidsproblemer og irriterer meg over at det ikke var noen liste så lagde jeg en. Men jeg er trøtt så hvis noen vil ha den alfabetisk så må dere gjøre det sjøl! Shit vi er mange da! Det blir tøft å gjette. Jeg er utrolig usikkert på hintet mitt. Det er vanskelig å ikke gjøre det for lett og ikke for vanskelig Siter
Krilo Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Klistra den tråden jeg, så kanskje vi ikke glemmer den helt Kan du trylle den fine lista @Ozzy først var så supersnill å lagde, som @marjea så var supersnill å sortete på første post påd en gjettetråden? 2 Siter
marjea Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! Neimen Ozzy da, ville jo ikke ta fra deg oppmerksomheten For å si det sånn, jeg hadde ALDRI giddi å lage den første lista du lagde. Og som andre har sagt før meg - du gjorde det svært enkelt for meg 1 Siter
borderen Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Jeg har klemt at for mye på pakka… Herregud så spennende! Siter
Krilo Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 (endret) Det er jo jul, og da må man gjøre det litt annerledes så har vi gitt 1 person TO venner. Så det blir litt som å finne mandelen i grøten, ekstra spennende og litt vanskeligere Lykke til! :santadance: edit: @ , gidder du å legge dette inn i første post i gjettetråden også? Endret 22. Desember 2013 av Krilo Siter
Anette Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Det er jo jul, og da må man gjøre det litt annerledes så har vi gitt 1 person TO venner. Så det blir litt som å finne mandelen i grøten, ekstra spennende og litt vanskeligere Lykke til! :santadance: edit: @ , gidder du å legge dette inn i første post i gjettetråden også? ordnet liste og info ligger i @Nirm sin post siden han er så gira Siter
Recommended Posts