Renate A Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Dverghamster. Liker egentlig ikke hamstere. De er dumme og teite og har ikke personlighet. Men de har vist det. Ihvertfall hu her, hun er herlig. Forelska meg i hu på jobben også blei det bare sånn Så gøy!!! Hun ble med deg hjem etterhvert Hun må få egen tråd på andre dyr, hun er så søt 1 Siter
Ozzy Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Må unlike stormberg på facebook, det er farlig, de har så mye salg! Blei ikke så dyrt da. Fikk 300kr i rabatt siden jeg handla for over 600 så litt over 400 for alt. Og er jo ting jeg faktisk trenger. Men nå har jeg klær for vinteren! 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 To kjoler fra ellos som var for små, nå må jeg finne ut hvordan jeg skal sende de i retur.. Siter
Maria Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Klær til meg selv... Kjoler, kjoler, kjoler. Har dilla, ass. Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Klær til meg selv... Kjoler, kjoler, kjoler. Har dilla, ass. Bilder? Trenger kjoleinspirasjon, jeg sliter virkelig der Siter
Maria Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Flere av dem i julebordtråden Kjøpt flere skjørt også forøvrig. Kan prøve å ta bilder Ila kvelden hvis jeg får tid 1 Siter
MiO Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Luer! Trengte flere, og kjøpte 3 nye på Zalando.no (gratis frakt og evt retur er også gratis) Denne har jeg brukt alt av de nye: 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 I dag dro jeg til byen for å kjøpe julegaver, og kom tilbake med lekre, hvite gardiner med snøkrystaller på (mine første julegardiner!), to små hvite "hus" til å ha telys i, to nisser i tre og denne pokalen, eller hva man skal kalle det. Den har jeg ønskelt meg lenge. Den skal stå på en skjenk, full av mandariner! Så får jeg heller kjøpe julegaver en annen dag. 2 Siter
Maria Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Kjøpte en stor, hvit azalea i en rund sølvpotte på Floriss i dag Fineste juleblomsten på kjøkkenbordet Siter
ToneS Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Tipper noe av det siste jeg kjøpte var ei kjøkkenvifte. Praktisk men lite morsomt kjøp Siter
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Jeg tok litt av inne på Ellos, men kan nå lage utstillingsdrakt av følgende (samt bruke på jobben..): Skjørt Tweedjakke Noen strømpebukser (vinrød og grå), noe shapingstuff + denne fine tunikaen Det vil si jeg kjøpte to par veldig fine jeans, men jaggu hadde jeg ikke gjetta på meg noen størrelser så de var for store Men det positive er at jeg får testet ut returdelen av Ellos. 3 Siter
MiO Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Denne genseren, som jeg hadde tenkt å ha til et sort, knelangt blyantskjørt på julaften: http://www.zalando.no/made-for-loving-jumper-sort-ml621i00b-802.html 2 Siter
Anette Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Kjøpte fin utstillings jakke hos ellos og den var en nummer for liten og selvfølgelig utsolgt :-( Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Denne nydelige kjolen Siter
SiriEveline Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Kjøpte fin utstillings jakke hos ellos og den var en nummer for liten og selvfølgelig utsolgt :-( Hvilken jakke kjøpte du? Siter
Anette Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Hvilken jakke kjøpte du? http://www.ellos.no/daxon/jakke/390257?N=1z141puZ1z141saZ1z141koZ1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=0 2 Siter
mokken Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Tweedjakke Noen strømpebukser (vinrød og grå), noe shapingstuff + denne fine tunikaen Det vil si jeg kjøpte to par veldig fine jeans, men jaggu hadde jeg ikke gjetta på meg noen størrelser så de var for store Men det positive er at jeg får testet ut returdelen av Ellos. Så fine! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Så fine! De satt kjempebra på, tunikaen ga like velformede puppey som på bildet syntes jeg Fin jakke @AnetteH vinrød er skikkelig fint! 1 Siter
Anette Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 De satt kjempebra på, tunikaen ga like velformede puppey som på bildet syntes jeg Fin jakke @AnetteH vinrød er skikkelig fint! den går ikke igjen da vurderer å ha den i skapet tilfelle dne passer etterhvert Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Den skal ikke gå igjen i følge Trinny og Susannah, man skal ha dressjakker et par str mindre enn man bruker, for å få fram midjen Det sier de altså, jeg har prøvd på meg selv, men syntes det så teit ut Men kan hende jeg ikke hadde syntes det på andre Siter
Recommended Posts