Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

Unnet meg litt materialistisk lykke til meg selv her om dagen! Det skjer ikke ofte :) Alt fra BikBok.

Sort jeans med høyt liv (skal også være utstillings-bukse – stretchy nok til at jeg kan bevege meg, stram nok til at den ikke sklir, høy nok i livet til at jeg slipper å være redd for å vise rumpesprekk, og pen nok til at jeg er litt pyntet)

TpVU4rH.png

Verdens mest behagelige genser, som kan styles både opp og ned.

zERoNwF.png

+ et massivt sølvsmykke, et sett med masse ringer i gull og rødt, og et par skull-øredobber i gull, som jeg ikke fant bilde av på nettsiden

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxl har 2xu tightsene til 649, inkl thermal. Men de er tom for de til dame på nettsiden, men mulig de har i en fysisk butikk :)

De var tomme sist også :( Noen som vet hva som er forskjell på dame og herretightsen? (fassongen regner jeg med, men hvor stor forskjell er det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Jeg kjøpte min til 999 kr, og jeg syns den virkelig var verdt det! Kunne selvsagt kjøpt på nettet og spart en hundrings, men jeg trengte tightsen NÅ. I tillegg prøvde jeg to forskjellige størrelser hundre ganger før jeg var sikker på hvilken av de som satt best. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hjerteballonger

- Pappfat formet som hjerter

- Helt blanke plastglass

- Klistremerker med bamser og hjerter for å pynte plastglassene

- Nytt sengetøy

- 3 store pakker med rustikklys

- Hjertesjokolade

- En liten ildtopp(plante)

Skal man forberede til valentinsdagfest, så skal det gjøres ordentlig! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex :) Jakka er helt ny, pakket de opp i går. Falt pladask for den selv, så fin passform og farge :ahappy:

Fint om du slutter å poste fra lindex, for hver gang du gjør det ender jeg opp med å handle noe derfra. :P To digge tights (blant annet den du har med "skinnlapper") og en fin t skjorte med glidelås i nakken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du slutter å poste fra lindex, for hver gang du gjør det ender jeg opp med å handle noe derfra. :P To digge tights (blant annet den du har med "skinnlapper") og en fin t skjorte med glidelås i nakken. :)

Haha, sorry :lol: men er jo nesten bare der jeg handler så :P de har mye fint, posditivt overasket over utviklinga dems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sorry :lol: men er jo nesten bare der jeg handler så :P de har mye fint, posditivt overasket over utviklinga dems :)

Jeg jobbet på Lindex for ca ett/to år siden og det er livsfarlig altså! :lol:

Men allerede da hadde de kjempemasse fint. Så de gikk fra å være en butikk jeg egentlig ikke likte til en av favoritt butikkene mine :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på Lindex for ca ett/to år siden og det er livsfarlig altså! :lol:

Men allerede da hadde de kjempemasse fint. Så de gikk fra å være en butikk jeg egentlig ikke likte til en av favoritt butikkene mine :ahappy:

Jeg jobbet der i noen år frem til 2009, og da var det litt sånn midt på, men de var da begynt å fornye seg, så var veldig moro å komme tilbake nå og se hvordan de har utviklet seg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...