Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

Ikke bikkjerelatert liksom.... men det var ikke TIL bikkja i det minste...

- ny bukse (billig - feilvare uten feil :)) - passer til utstilling :aww:
- to nye gensere - ikke billig - passer til utstilling :aww:

- t-skjorte med kult mønster - passer til utstilling... og resten av outfit'en...

- et skjerf - billig - passer til gensere og bukse som passer til utstilling...

- et smykke - passer også til resten av outfit'en

- småsko - passende til utstilling...

- lette vinterstøvletter - TIL HVERDAGS, på jobb og sånt...

- Icebugs... tursko... for å lufte bikkja når det er glatt :aww:

- Vinterjoggesko m pigger - for å jogge med bikkja på vinteren...

... og dagens utskeielse ble en jakke for jogging og en tykktykk jakke til å ha når det blir veldig kaldt (ikke ytterjakke, men underytterjakkejakke... ehhhhh). Og ullsitteunderlag :aww:.

Har vel så det holder ei stund, nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To olabukser. Fikk på meg str 38 (den var akkurat passe) og ble så glad at jeg måtte prøve en i neste butikk, også. Den passet også, så da kjøpte jeg like gjerne begge :) Ia fikk kjolen hun trengte. Det var jeg som kjøpte den, også :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg en stavmixer, det har jeg savnet siden eksen stakk av med den vi hadde. Og så har jeg vært veldig flink og økonomisk: Jeg prøvde flere par svarte vinterjoggesko, eller hva det nå heter, alle kostet fra 800 og oppover. Så kjøpte jeg i stedet svart skovoks/impregnering og så dro jeg hjem og vasket, sydde igjen en liten flenge og vokset de jeg hadde. Ble nesten helt fine! :aww:

Kjøpte altså stavmikser til ca 500, sparte ca 1000 på å ikke kjøpe sko, det er 500 spart, rett i lomma!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte senhøst-/vinterparkas og ny hals i dag. Og body butter.

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1383079784.061224.jpg

Stakkars Geo ser snurt ut for at han ikke har fått noe.

Begge tingene jeg viste fram som nyinnkjøpt i forrige inlegg har i mellomtiden blitt makulert av jentene, så jeg må få kjøpt det på nytt på et vi. Det ene - en hullmaskin - skulle jeg liksom kjøpe i går, men klarte å glemme det til tross for at jeg dro på Staples ens ærend. Men jeg kom ut med en ny ringperm til rasestandarder, siden den jeg hadde ikke var tykk nok for alle, og en ringperm til kornoter i koret jeg startet i i forrige uke.

Deretter svinset jeg innom IKEA og skeiet ut med 121 kroner + 35 kroner for middag, og kom hjem med 100 telys, seks kubbelys, ny stekespade og 2.0 x 1.4 meter sort stoff jeg skal bruke for å lage to nye rosettavler. Vispen jeg skulle kjøpe, den glemte jeg derimot selvfølgelig...

Også fant jeg endelig ramme på 30 x 42 cm, så jeg kan få hengt opp litt mer bilder på veggen, alle andre rammer er jo 30 x 40.

Nå må jeg bare innom Byggmax, så jeg kan få flere rosetter på veggen. Jeg gjør det sånn:

ferdig01.jpg

Dette er to store isolasjonsplater, litt bedre holdbarhet enn isopor, til 40 kroner stykket, drapert i stoff og spikret til veggen med tre spiker hver. Veier ingenting, og easy-peasy å flytte rosettene etter behov. Jeg har to slike på hunderommet, en i stua med de gjeveste rosettene for X'en og Foenix, og skal lage ei til trappeoppgangen med Hall of Fame fra de som en gang var.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...