Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

De har oppdatert seg veldig de siste årene! :) utrolig masse kult og trendy. Ser store forskjeller bare fra da jeg sluttet i 09, til nå når jeg har begybnt igjen :)

Pakker opp varer hver dag nå.. Så mye jeg vil og "må" ha :aww:

Husker da jeg jobbet på S.A.T.S og vi fikk nye trenings klær til butiken, det var så mye kult som kom og bankkortet gikk varmt ;)

Lindex har blitt mye bedre med årene, før var det enten "kjerring" klær eller dårlig kvalitet.

Det eneste jeg syntes er litt dumt er at det blir tatt inn så lite i små størrelser, spesielt på de varene som er litt kule, ofte er det masse igjen i store str, men ingen i små :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

Vel, siden begge dongeribuksene mine er klar for kassering (ikke så gøy med hull på innsiden av låret :aww: ) så var jeg innom Zizzi og fant en bukse på salg, 70% av og sluttsum på 120,- er helt greit :aww:

Og et par sorte skoletter til halv pris, 250,-

53136328.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg jobbet på S.A.T.S og vi fikk nye trenings klær til butiken, det var så mye kult som kom og bankkortet gikk varmt ;)

Lindex har blitt mye bedre med årene, før var det enten "kjerring" klær eller dårlig kvalitet.

Det eneste jeg syntes er litt dumt er at det blir tatt inn så lite i små størrelser, spesielt på de varene som er litt kule, ofte er det masse igjen i store str, men ingen i små :(

Det henger oftest igjen små størrelser når det er salg faktisk, derfor er det sånn, "regelen" er 1-2 ekstra i M, enn S og L og like mange av XS og XL som vi får minst av. Eks 2 XS, 3 S, 4 M, 3 L og 2 XL :) .. Men mye kommer inn fortløpende når det selges, hør med betjeninga i såfall. Også har du nettbutikken som er "hovedlageret" kan bestille der og hente i butikk om man ønsker :)

Edit: jupp, farlig å jobbe i butikk eller steder som selger ting for lommeboka :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på shoppern igjen jeg :lol: men nå er jeg helt klar for fjell skiturer da :ahappy:

Ski og bindinger fra https://www.fjellsport.no/ , eneste stedet jeg fant skia korte nok, også hadde de 20% i rabatt når man kjøpte ski og bindinger samtidig, de monterer de gratis også :)

breidablikk1.jpg

backcountry_manualsort.jpg

Staver, sko og diverse fra XXL

8799522095134_1052876_1_38247_jpg.jpg?3

8803897180190_1058116_1_36806_jpg.jpg?2

8799740526622_1028868_1_6342024088921875

8799463178270_1083814_0_28460_jpg.jpg?2

8886616260638_1095621_cerise_1_68343_jpg

Også disse her måtte bli med hjem, så fine og så deilige på! :heart:

8801484865566_1085160_1_29454_jpg.jpg?2

Svidd av altfor mye penger på utrolig få minutter, men veldig verdt det, også var det litt av feriepengene mine.. og Fjellturer er jo litt som ferie :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en kjøpe ski og butikken ikke har lengden inne så kan dem bestille lengden så lenge det produseres. I hverfall gjør alle sportsbutikkene det her

Det gjorde de ikke i de butikkene som fører det merket jeg skulle ha her.

(Om det var mitt innkjøp du hadde i tankene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det gjorde de ikke i de butikkene som fører det merket jeg skulle ha her.

(Om det var mitt innkjøp du hadde i tankene)

Da syntes jeg det er dårlig service. Jeg fikk skisko som kom fra frankrike via kjede og skiene dem er da bestilt i ønsket lengde, jeg har fjellski uten stålkant i 170, det poroduseres ikke mage av dem men butikkene bør i hvertfall ta dem inn på forespørsel. Dem var kjøpt via intersport butikk. Intersport butikken her har jo gitt service til idret på vg nivå og friliftsliv og natur og idret på høyskolenivå. Også er det såpass liten plass her at det bllir mer som kjente og ingen som står i kassa som på rimi og umulig å få tak i sjefen. forresten så har G sport e bestillingsbok dem bare skriver tin g opp i dem og. Sport 1 her regner jeg med kjører samme system så sant dem fører varen i Sport 1 systemet. Tror det var deg jeg tenkte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg det er dårlig service. Jeg fikk skisko som kom fra frankrike via kjede og skiene dem er da bestilt i ønsket lengde, jeg har fjellski uten stålkant i 170, det poroduseres ikke mage av dem men butikkene bør i hvertfall ta dem inn på forespørsel. Dem var kjøpt via intersport butikk. Intersport butikken her har jo gitt service til idret på vg nivå og friliftsliv og natur og idret på høyskolenivå. Også er det såpass liten plass her at det bllir mer som kjente og ingen som står i kassa som på rimi og umulig å få tak i sjefen. forresten så har G sport e bestillingsbok dem bare skriver tin g opp i dem og. Sport 1 her regner jeg med kjører samme system så sant dem fører varen i Sport 1 systemet. Tror det var deg jeg tenkte på

Det er forskjell fra sted til sted, enkelt og greit.

Nå var det ikke noe big deal for meg at ingen her gjorde det, skiene kom i går og bindingene var montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det er forskjell fra sted til sted, enkelt og greit.

Nå var det ikke noe big deal for meg at ingen her gjorde det, skiene kom i går og bindingene var montert.

Kjempebra du har fått det. Også kan vi være skuffet over de butikekne som ikke driver service. Som jeg har leitet etter små jakthansker. Får ikke tak i det . Men det er fordi jeg ikke har funent en produsent sm leverer små nok. Dem sier at det ikke er et behov. Men jakthansker kan da ha et marked både innefor hund og innenfor foto og der er det da mange små hender sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Enits Oh no, nå spørs det om jeg også må legge igjen noen kr på get inspired ... :P

Tja ikke sikkert det :P Kan ikke si jeg er så ekstremt fornøyd at det gjør noe. Trente med anti shake buksen fra rønisch igår og den var ikke like god som buksen fra stormberg til under halve prisen :P Seg ned og hadde ikke noen sånn wow effekt om jeg får si det selv :P Er nok bare oppskrytt motesnakk :P HaHa

Men, sportsbhen jeg kjøpte, multisporten til casall, DEN var digg! Endelig en sportsbh som passet ;) Den andre jeg kjøpte, fikk såvidt på meg og da hang puppene UNDER sportsbhen :P Min samboer lo så han datt i gulvet! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...