Gå til innhold
Hundesonen.no

Maria nesten drept av hund


Justisia
 Share

Recommended Posts

artikkel

Advarsel: Bilder av meget stygge bittskader i artikkelen

TØNSBERG: For to uker siden ble Maria Jørstad (26) nesten drept av to hunder. Idag har politiet ingen kontroll på hvor mange aggressive hunder som finnes i Vestfold.

– Jeg lå på sofaen hjemme hos kjæresten. Så våknet jeg av at to personer pratet, og plutselig ligger jeg på gulvet og har et hundeansikt over meg, som hogger og hogger etter ansiktet mitt. Jeg tenker at «Maria, nå dør du. Nå er du ferdig».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at hundene kan ha spist ritalin tabeletter? Jeg vet ikke helt hva jeg skal syns jeg. Alt er bare litt uvirkelig. Hun har fått så massive skader at det er ikke til og tro en gang!

Legger til litt!
Dette er som Simira sier ikke noe lekebitt nei. Virker som om hundene har gått inn for å angripe henne. Hardt og brutalt rett og slett.. Er helt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Ritalin eller tåregass? Wtf? Lar de sånn ligge strødd?

Det tenkte jeg også, og fulle av avføring og urin :S ? Huff hele greia virket bare... Ja...

Men forferdelig uansett selvsagt, og mtp hvordan hele historien utarbeider seg så har nok de hundene bedre i hundehimmelen :S Lurer på hva hele historien faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der Sivert Sæterbø i kommentarfeltet bor iallefall på Mars, that's for sure.

Ellers er jo dette en historie som høres helt avsindig ut, men Lill sier vel det som det er: disse hundene har det nok bedre i hundehimmelen enn her på jorda.

Jeg lurer på hva slags type bolig denne damen var i, om det er et normalt nabolag eller om det er snakk om rusmisbrukere som samles i et boligkompleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som ble bitt som mente at hundene kunne blitt utsatt for tåregass? Og eier (som hadde noen jenter til å passe hundene mens han var borte, hvis jeg forsto det rett) mente de kunne fått i seg ritalin piller som kunne ha befunnet seg på gulvet? Altså, uansett så høres det ikke ut som disse hundene har hatt et godt liv.

Æsj, jeg vet ikke, jeg. Hundesertifikat har jeg ikke tro på, og hundepoliti høres altfor kostbart ut i vårt lille, men langstrakte land til at jeg har tro på at det ville fungert andre steder enn i de største byene. Jeg mener likevel at det burde være mye lettere å miste retten til å holde dyr, og for hver sak som denne føler jeg det bare sterkere og sterkere.

Det videointervjuet fikk jeg frysninger av. Det var alt for lett å sette seg inn i situasjonen hennes, både under og etter angrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale mennesker har ikke ritalin liggende å slenge på gulvet og man leker seg ikke med tåregass...

Takke f.... for at bikkjene tørna kokos om de hadde fått i seg ritalin og eller tåregass.

Jeg syns at det er endel som skurrer her, hvis det er de bikkjene jeg tror det er, så henger de mye blant byens løsefugler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...