Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Gratulere ganzie :)

Og så hadde jeg vært en hund, hadde jeg vært kastert nå.. Fått livmorbetennelse jeg :P kjempe gøy :P men heldigvis oppdaget helt i starten, så fikk en fin fin cocktail av tabletter istedenfor innleggelse..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Au da, god bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Takk :) heldigvis ikke særlig vondt siden det var bare helt i starten..

Stoltheten derimot er ganske såret.. Jeg mente at dette var noe som gikk over, mens gubben jaget meg til legen.. Så nå har jeg fått hørt (mye) om viktigheten til å gå til legen :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt den stoltheten :lol: 

Selvfølgelig hørte jo også gubbens legens formaninger om hvor fint det var at jeg kom tidlig inn og ikke minst hvor viktig det er at jeg ringer hvis jeg blir værre..

Gjett hvem som må oppgi statusoppdateringer på formen titt og stadig :getlost:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så bra!

Her har vi tilbakefall, kan man si :P M har sutret og smågrint i heeeeeele natt. Det er nok tanna hans som plager han.

Bonden sier at hun kanskje begynner å bli "normal" - men jeg er helt sikker på at det bare er en glipp. :aww::lol:

Huff, dumme tann :(

Grattis med morsdagen, damer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er dårlig, kaster opp masse stakkars. Nå ligger hun i sengen igjen, får håpe hun klarer å sove noen timer. Hva pleier dere å gi barna når de kaster opp? Må få noen til å handle inn litt (salte) kjeks, juice og litt frukt og bær, og se om noe holder seg nede. Siden lørdag kveld har hun spist en toast og et lite kakestykke, og drukket litt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er dårlig, kaster opp masse stakkars. Nå ligger hun i sengen igjen, får håpe hun klarer å sove noen timer. Hva pleier dere å gi barna når de kaster opp? Må få noen til å handle inn litt (salte) kjeks, juice og litt frukt og bær, og se om noe holder seg nede. Siden lørdag kveld har hun spist en toast og et lite kakestykke, og drukket litt vann.

Nå var jo Tuva endel mindre enn E er, men legevakten sa til oss når Tuva kastet opp at vi skulle kutte ut alle melkeprodukter og gi frukt, fruktmost, eplemost, etc. For å få i henne væske og litt næring. :)

Tuva ble vekket klokka halv åtte i dag. Stakkars, så trøtt. Fint med god tid på morgenen, til å skravle og tulle litt. Og snorke litt på mammas fang før vi må reise :)

1800184_10152163318872225_1176413618_n.j

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, melkeprodukter blir kuttet ut :) Får prøve å få i henne litt frukt.

Vi kjøpte masse sånne "fruktmoser" vi, sånne tubegreier. De er veldig populære fra før, og veldig friske når de hadde ligget litt i kjøleskapet. Lett å få ned også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte masse sånne "fruktmoser" vi, sånne tubegreier. De er veldig populære fra før, og veldig friske når de hadde ligget litt i kjøleskapet. Lett å få ned også.

Ja, har bestilt det fra den heldige som får handle for oss! Også har jeg bestilt en del frukt og bær også. Har både blender og juicepresse, så da kan vi lage litt av hvert :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første dagen noen gang i livet til Jaran at han har klart å holde seg våken når vi stod opp klokken 8.30 til lenger enn 10.30- 11 :P Milepæl for vår del, for om det fortsetter står vi litt friere til å gjøre ting på dagen. La han nå 12.30, han blir sikkert å sove til vi henter Sophia klokken 16 :P

Han har tidligere lagt seg igjen rundt 10.30, sovet til 13, vært så våken i halvannen times tid, så sovet til vi henter Sophia igjen. Da er han våken ca fra 16 til 18.30. Den siste halvtimen er han alltid veldig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog han sover enda...

Neste uke skal forøvrig Sophia på sin første tannlege time. Spent :o

Min klokker inn 12 minutter totalt siden vi stod opp i dag, nuh! :lol: Det er definitivt forskjell på disse små :lol:

Grøss - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland eplejuice og farris å gi henne. God bedring. ♡Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Har også fått høre at det er veldig bra fordi du da også får inn salter og mineraler du har mistet. Funker bra på store også :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått høre at det er veldig bra fordi du da også får inn salter og mineraler du har mistet. Funker bra på store også :P

Ja, det er veldig bra for både store og små! Hun har ikke kastet opp noe på dagen i dag, bare bittelitt rett etter at vi stod opp. Spiser greit (jeg begrenser så det ikke blir for mye på en gang), både bær, frukt og kjeks holder seg nede. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig bra for både store og små! Hun har ikke kastet opp noe på dagen i dag, bare bittelitt rett etter at vi stod opp. Spiser greit (jeg begrenser så det ikke blir for mye på en gang), både bær, frukt og kjeks holder seg nede. *bank i bordet*

Så godt å høre! "fordelen" med sånne runder er jo at det ofte går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i banken på fredag og ordnet kontoer til Idamor - og mamman har mamma som har jobbet i bank i "alle år" så jeg er vokst opp med div. sparegriser - så da måtte jeg spørre om å få en. Det fikk vi selvsagt :D Den var fin den! Hadde tiggerferd i lommeboka til pappan så vi har noen kronestykker på den, og da laget den fin lyd!

1601124_10153868304700171_1362384022_n.j

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i banken på fredag og ordnet kontoer til Idamor - og mamman har mamma som har jobbet i bank i "alle år" så jeg er vokst opp med div. sparegriser - så da måtte jeg spørre om å få en. Det fikk vi selvsagt :D Den var fin den! Hadde tiggerferd i lommeboka til pappan så vi har noen kronestykker på den, og da laget den fin lyd!

1601124_10153868304700171_1362384022_n.j

Så søt! Og så har hun blitt så stor! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...