Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kan jeg bestille en boks småbein og noen struper og få det når jeg får t-skjortene? T-skjortene er betalt, altså :)

Ja. Bare legg det inn i nettbutikken og velg levering/henting. Så møter jeg deg :-)

Åja, men daså. Litt rart spørsmål, men lukter den sau? :P

Og hva er egentlig forskjellen mellom den med sau og den med fleece?

Lukter ikke noe du vil merke, men hunden merker forskjell. Pi ble helt vill av kanin lekene f.ex. Men er forskjell i tekstur.
  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Skrevet

Ja. Bare legg det inn i nettbutikken og velg levering/henting. Så møter jeg deg :-)

Lukter ikke noe du vil merke, men hunden merker forskjell. Pi ble helt vill av kanin lekene f.ex. Men er forskjell i tekstur.

Ah, okei! Da blir det saueleke til jul. :Grin:

Skrevet

Hva er prisen på senene? Fant det ikke på hjemmesiden.

De er ikke lagt inn pga de er vanskelige å sende i posten. De koster 50 kr stk. Vi tilbyr de hele til de som henter hos oss eller utstilling også skal vi heller tilby en kortere variant i nettbutikken. Derfor er de ikke lagt inn enda. Vil du ha send meg en pm :-)
Skrevet

Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg)

  • Like 1
Skrevet

Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg)

Vi skal få i vaskebjørn nå :D

Guest lijenta
Skrevet

Hvis du skal til Bø Så må du ta med sanne muskler også lurer j på pris i forhold til mengde

Skrevet

Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg)

Katt tror jeg ikke jeg helt kanskje får tak i. Men får nå noen leker med vaskebjørn.

Hvis du skal til Bø Så må du ta med sanne muskler også lurer j på pris i forhold til mengde

Vi skal til langesund i januar, og jeg skal på NKK bø og kan levere der. Det er ca 10-15 i hver pose, grunnen er at det er store forskjeller i størrelse så vi har laget en pose på 180 gram.

Her ser du de:

563540_343378009131059_2047640302_n.jpg

Skrevet

Mye spennende nytt ser jeg! :)

Vet ikke om det har blitt informert om, men hvor og hvordan kaniner, vaskebjørn ol. kommer pelsen fra? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest lijenta
Skrevet

Katt tror jeg ikke jeg helt kanskje får tak i. Men får nå noen leker med vaskebjørn.

Vi skal til langesund i januar, og jeg skal på NKK bø og kan levere der. Det er ca 10-15 i hver pose, grunnen er at det er store forskjeller i størrelse så vi har laget en pose på 180 gram.

Her ser du de:

563540_343378009131059_2047640302_n.jpg

Fillern kunne tenke meg oksemskler i hel lengde fordi da kan han nyte dem

Skrevet

Mye spennende nytt ser jeg! :)

Vet ikke om det har blitt informert om, men hvor og hvordan kaniner, vaskebjørn ol. kommer pelsen fra? :)

Sauen fra tug-e-nuff er britisk, og den frra canada er canadisk sau. Kaninene er også britisk. Vaskebjørnen må jeg sjekke opp da det er ikke noe vi kommer til å tilby, det er en spesialordre og noe han ikke vanligvis tilbyr.

Fillern kunne tenke meg oksemskler i hel lengde fordi da kan han nyte dem

Vi har sener på 70 cm eventuelt :) de kan også kappes opp.

Guest lijenta
Skrevet

Sauen fra tug-e-nuff er britisk, og den frra canada er canadisk sau. Kaninene er også britisk. Vaskebjørnen må jeg sjekke opp da det er ikke noe vi kommer til å tilby, det er en spesialordre og noe han ikke vanligvis tilbyr.

Vi har sener på 70 cm eventuelt :) de kan også kappes opp.

vill ha på 70 da ligger han og nyter

Skrevet

Åh har du slike lange tisser? Det hadde vært stas sier Nix og Asti. De små er borte på en svusj!

ja,har 70 cm sener, ikke muskel :P De var seige og gode ifølge Talli og Blaze :)

De selges bare på stand/utenom for øyeblikket, da vi ikke har løst post logistikk på de. Kan kappe de opp og sende i pakke eventuelt slik jeg gjorde til Putle :)

(men jeg kjører bare innom deg margrete :P )

  • Like 1
Skrevet

Får opp dette når jeg skulle oppdatere antallet i handlevognen (var bare å lukke det, men det skal vel ikke komme opp, så tenkte å si fra.)

:)

takk! skal se på det :) pleier å fungere rett etterpå.

Skrevet

takk! skal se på det :) pleier å fungere rett etterpå.

Gjorde akkurat det samme en gang til (bortsett fra at jeg oppdaterte et annet produkt), og da skjedde det ikke.

  • Like 1
Skrevet

ja,har 70 cm sener, ikke muskel :P De var seige og gode ifølge Talli og Blaze :)

De selges bare på stand/utenom for øyeblikket, da vi ikke har løst post logistikk på de. Kan kappe de opp og sende i pakke eventuelt slik jeg gjorde til Putle :)

(men jeg kjører bare innom deg margrete :P )

:CarolSingers: Vi kan jo møtes å for en kjapt pauserøyk også da :) Du jobber vel om dagen? Så kan møtes ved parkenish som er nærmest deg? Hva er prisen?

Skrevet

:CarolSingers: Vi kan jo møtes å for en kjapt pauserøyk også da :) Du jobber vel om dagen? Så kan møtes ved parkenish som er nærmest deg? Hva er prisen?

50 kr, kontaker deg på facebook :)

  • Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...