Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

Hmmm! Kan det være Line? Enits? (Enits har blitt avslørt sant allerede da sant?)

Minner om at man kun skal gjette en av gangen slik at det ikke blir noen mistforståelser, så fint om du velger å gjette på Line eller Enits først :) og for å se hvem som er "tatt" er det bare å bla seg bakover i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Minner om at man kun skal gjette en av gangen slik at det ikke blir noen mistforståelser, så fint om du velger å gjette på Line eller Enits først :) og for å se hvem som er "tatt" er det bare å bla seg bakover i denne tråden :)

Åh ok beklager! Åh tråden er så laang :P Men ok. Da gjetter jeg først Line!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ok beklager! Åh tråden er så laang :P Men ok. Da gjetter jeg først Line!

Det er jo noe av moroa da å følge med litt underveis, gjette og bli gjettet på og gjette litt hvem som er andres hemmelige venn. Da må man jo holde seg sånn nogelunde oppdatert på hvem som er "brukt opp" :)

Edit: Passer bokstavene du fikk, med det du gjetter på?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe av moroa da å følge med litt underveis, gjette og bli gjettet på og gjette litt hvem som er andres hemmelige venn. Da må man jo holde seg sånn nogelunde oppdatert på hvem som er "brukt opp" :)

Edit: Passer bokstavene du fikk, med det du gjetter på?

Jo, men har vært så travel de siste dagene at jeg ikke har fått fulgt med :| MEN jeg håper jeg har lagt ut alle bokstavene på bildet - for jeg la den lille plastikktingen bokstavene lå i la jeg på et lurt sted, så lurt at jeg ikke finner dem selv... :icon_confused:

Uhm gjør de ikke? Jo! Det står i kortet at det er flere bokstaver enn hva nicket er sånn at det ikke skulle bli for lett :) Nå skal jeg sjekke påmeldingstråden igjen, har lest gjennom hele denne nå...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men har vært så travel de siste dagene at jeg ikke har fått fulgt med :| MEN jeg håper jeg har lagt ut alle bokstavene på bildet - for jeg la den lille plastikktingen bokstavene lå i la jeg på et lurt sted, så lurt at jeg ikke finner dem selv... :icon_confused:

Uhm gjør de ikke? Jo! Det står i kortet at det er flere bokstaver enn hva nicket er sånn at det ikke skulle bli for lett :) Nå skal jeg sjekke påmeldingstråden igjen, har lest gjennom hele denne nå...

Det er da ikke noe problem, du har jo lagt ut bilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe problem, du har jo lagt ut bilde :D

Jeg syns enda det er vanskelig... :icon_redface: Nå har jeg skrevet ned alle jeg har sett som har blitt gjettet. Enten er jeg helt brød og ikke klarer det letteste hintet eller så har ikke alle skrevet i påmeldingstråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns enda det er vanskelig... :icon_redface: Nå har jeg skrevet ned alle jeg har sett som har blitt gjettet. Enten er jeg helt brød og ikke klarer det letteste hintet eller så har ikke alle skrevet i påmeldingstråden?

Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, for der måtte de som skulle være med legge ut ønskelista si for å få være med ;)

Edit: nå har jo ikke Line som du gjettet på bekreftet eller avkreftet enda, så du må jo uansett vente litt med å gjette mer til du vet om det er henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright! Her kommer pakken min! :D

Må si at tidspunktet den kom, kunne ikke vært bedre! Lå hjemme og hadde sofatjeneste, så pakke, made my day! :D

Kan jo nevnte at Viktor syntes pakken luktet kjempe godt! :P

post-11744-0-35790800-1377504836_thumb.j

post-11744-0-02714500-1377504872_thumb.j

post-11744-0-96593600-1377504881_thumb.j

Fikk deilig boble melkesjokolade, som igrunn forsvant like fort som jeg fikk den :P Sammen med de sure greiene, som er kjempegode! En ball til viktor og oksemuskel(?) Han ble hvertfall kjempefornøyd! :D

post-11744-0-00780900-1377504891_thumb.j

Hintet lyder som følger: Jeg har en ting for rødt hår, og flipper burgere hver dag.

Å gud som jeg leitet, skjønte mildt sagt ikke en skit før jeg begynnte å søke rundt på sonen, og lurer på om ikke det er Michellus som jeg skal takke? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten fugl hvisket meg i øret:

"Dette nicket får ofte folk til å tenke på tentakler og stjernekrig, selv om det ikke er tanken bak her inne."

Angående hvem din hemmelige venn er.. :)

Nå har jeg googlet mer, og min hemmelige venn jo være SFX! Tusen takk for fiin gave! Fatter ikke at jeg ikke tok den før :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pakken min! :D :D

post-11907-0-38902700-1377519816_thumb.j

- Skrivebok

- Lilla t-lys i blank blomsterkopp

- Liten lilla boks(som passer perfekt, siden jeg bruker slike til godbiter på lengre turer. Og den jeg hadde ble ødelagt for noen dager siden)

- Lilla markeringstusj

- Lilla neglelakk

- Schmachos til Milo

- Lilla nøkkelhank(som også passer perfekt! Jeg hadde en slik, den ødela jeg på jobb ved å klemme den i døra for et par uker siden)

Hintet var:

"Hei Anniken :)

Mitt brukernavn er veldig vanlig. Jeg har 3 forskjellige raser og har startet lp med en av di. Jeg er muligens mest aktiv i akkurat nå-tråden. Håper du liker pakken din."

Så før jeg begynner å tenke og gjette; TUSEN TAKK, og JA, jeg liker pakken min! :D

Edit; Kan det kanskje være Pippin&Symra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Å gud som jeg leitet, skjønte mildt sagt ikke en skit før jeg begynnte å søke rundt på sonen, og lurer på om ikke det er Michellus som jeg skal takke? :D

Håper du likte alt sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg googlet mer, og min hemmelige venn jo være SFX! Tusen takk for fiin gave! Fatter ikke at jeg ikke tok den før :-)

Siden SFX er på ferie har jeg lover å ta over for henne.. Og det er riktig! SFX var din hemmelige venn :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pakken min! :D :D

attachicon.gif20130826_142009.jpg

- Skrivebok

- Lilla t-lys i blank blomsterkopp

- Liten lilla boks(som passer perfekt, siden jeg bruker slike til godbiter på lengre turer. Og den jeg hadde ble ødelagt for noen dager siden)

- Lilla markeringstusj

- Lilla neglelakk

- Schmachos til Milo

- Lilla nøkkelhank(som også passer perfekt! Jeg hadde en slik, den ødela jeg på jobb ved å klemme den i døra for et par uker siden)

Hintet var:

"Hei Anniken :)

Mitt brukernavn er veldig vanlig. Jeg har 3 forskjellige raser og har startet lp med en av di. Jeg er muligens mest aktiv i akkurat nå-tråden. Håper du liker pakken din."

Så før jeg begynner å tenke og gjette; TUSEN TAKK, og JA, jeg liker pakken min! :D

Edit; Kan det kanskje være Pippin&Symra? :)

Nope! Veldig lite LP her i gården! Dessuten var det Bananen som fikk pakke fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig gjettet :D Håper du likte gaven..Synes det var litt vanskelig og kjøpe noe til noen jeg ikke kjenner i det hele tatt :innocent:

Jeg syntes også det er veldig vanskelig å kjøpe gaver, uansett om det er ukjente eller noen jeg har kjent hele livet. Men jeg likte gaven kjempe godt, og Milo var veldig glad da han så en hel pose med godteri - Bare til han! Så den falt absolutt i smak hos oss begge! :D Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er veldig vanskelig å kjøpe gaver, uansett om det er ukjente eller noen jeg har kjent hele livet. Men jeg likte gaven kjempe godt, og Milo var veldig glad da han så en hel pose med godteri - Bare til han! Så den falt absolutt i smak hos oss begge! :D Tusen takk! :D

Så bra :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...