Raya Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har fått pakkeeeeeee! Legger ut bilde når telefonen og tableten samarbeider! Siter
Krilo Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har grublet og googlet og velger å ta en gjett på at min venn er Michellus? Stemmer det? Tusen takk for fin gave iallefall! :-) En liten fugl hvisket meg i øret: "Dette nicket får ofte folk til å tenke på tentakler og stjernekrig, selv om det ikke er tanken bak her inne." Angående hvem din hemmelige venn er.. Siter
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har fått pakke! Og FOR en pakke det var! En hel skattekiste jo, I love it! Se da, folkens Kubbelys! Nydelig duftende badeskum (i mint, kjære venn, som jeg også skrev at jeg liker serru!), håndkrem, lypsyl, og fire oksemuskler til Putlemor! Så herlig! Heljar luktet på badeskummet og sa "mmm!" Så luktet han på muskel og "æsja! Den må Putle få!" Med hintet får jeg smake min egen medisin, for jeg skjønner ikke det pøkk. Hadde passet perfekt til Orca (spekkhogger + orca(n)), men Orca er brukt opp. Hai? Virvelvind? Røyk? Fångat av en stormvind? I'm stumped. MEN! Jeg er også en liten hobbyDerrick viser det seg, så jeg brukte mine deduktive og observerende egenskaper. Pakken ble sendt i iherb-eske, jeg vet at håndkremen også selges av iherb, tiller lypsylen også. Så da snoket jeg fram iherb-tråden og leste hvert enda bidige innlegg (ok, skummet kjapt) og ser at den eneste som har postet der som er igjen av hemmelige venner er NIRM! Er det deg, Nirm? Isåfall fortjener du en real smask på kinnet for en flott gave! Putle venter pent på værsågod, og gleder seg vilt til en real omgang nekrofil oralsex! 2 Siter
Ozzy Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Hihihi, jeg skjønte tegningen med en gang! Siter
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Hihihi, jeg skjønte tegningen med en gang! Nå må det bare komme 20 slike til så vet jeg hvordan Enits følte seg. 1 Siter
Kaja Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg å! Ingen pakke idag heller Nå skal jeg ikke hjem hit igjen før søndag, så om den kommer i morgen får jeg den på søndag! Siter
Guest Jonna Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nå må det bare komme 20 slike til så vet jeg hvordan Enits følte seg. Da bare må jeg!! Jeg vet hvem det er utifra tegningen Siter
Siri Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Du bor for lite i AN-tråden, Mari . Selv JEG skjønte den der umiddelbart :lol:. 1 Siter
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Ååh! Er det fra akkurat nå? Ja, da har jeg ikke forutsetningen! Har vært innom en eneste dag på mange uker om ikke måneder. Men var jeg flinkis og snoket meg fram til riktig mann da? Siter
Aslan Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Tok det også på tegningen SHARKNADO!!!! http://www.imdb.com/title/tt2724064/?mode=desktop Siter
Mari Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Tok det også på tegningen SHARKNADO!! http://www.imdb.com/title/tt2724064/?mode=desktop Dette støtter Nirm-teorien min! 1 Siter
Khela Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Det hintet var så veldig mye enklere enn ditt til Enits, Mari! Siter
SFX Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har grublet, og kommer ikke noe nærmere. Men jeg vet ikke hva Poter heter til fornavn, så kanskje Poter heter Elisabeth, og er min hemmelige venn? Siter
Nirm Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Søren. Jeg tenkte ikke på hva slags eske jeg pakket i. Men ja. Det er min eminente Sharknado. I tillegg til at jeg har masa om den filmen, så digger jeg jo både haier og vind! 2 Siter
Poter Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har grublet, og kommer ikke noe nærmere. Men jeg vet ikke hva Poter heter til fornavn, så kanskje Poter heter Elisabeth, og er min hemmelige venn? Nei, heter ikke Elisabeth Men Dronninga og jeg har jaktlabbis! Siter
SFX Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nei, heter ikke Elisabeth Men Dronninga og jeg har jaktlabbis! Wow, jeg kan IKKE se for meg Dronninga på jakt Men tusen takk for gaven - det er nesten skummelt hvordan serviettene står til stuetapeten, som om du har vært her inne og sjekket. Og perfekt lilla på neglelakken Siter
Mari Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Søren. Jeg tenkte ikke på hva slags eske jeg pakket i. Men ja. Det er min eminente Sharknado. I tillegg til at jeg har masa om den filmen, så digger jeg jo både haier og vind! Tusen takk for kjempefin gave! Men folkens, det hintet er IKKE lett om man ikke leser akkurat nå altså. Har aldri hørt begrepet Sharknado jeg. Men når jeg så det var grøsser, så ble jeg litt sikrere i min sak. Siter
Nirm Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Bra du likte den! Meninga var at det skulle være vanskelig. Siden du skrev at du håpet du fikk et enklere hint. men tenkte ikke over at eska skulle avsløre meg... 1 Siter
Enits Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Sharknado! Genialt hint Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter
Poter Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Wow, jeg kan IKKE se for meg Dronninga på jakt Men tusen takk for gaven - det er nesten skummelt hvordan serviettene står til stuetapeten, som om du har vært her inne og sjekket. Og perfekt lilla på neglelakken Joda, hun er visst ganske ivrig på det. Hun har bla åpnet godset sitt for bla Field Trials og under konkurransene oppdaget publikum at hun stod sammen med dem og så interessert på de konkurrerende hundene Så gøy at du likte gaven Flaks at serviettene matchet stuetapeten, hehe. 2 Siter
Orca Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Hei!! Har ikke lest de siste innleggene, har vært så travel, sorry til min hemmelige venn at jeg har somlet sånn med å legge ut og gjette!! Men her er da pakken, jeg likte den kjempegodt Et søtt lite dørskilt, et bånd i sånn fin farge som jeg liker (og jeg trengte faktisk nytt bånd!!), melkesjokolade og et søtt lite smykke/armbånd!! Og de bokstavene som jeg skulle sette sammen for å finne ut nicket! Jeg er litt usikker - orker ikke bla gjennom hele tråden for å se hvem som har blitt avslørt og ikke Men den bokstaven øverst til høyre er jeg litt usikker på om er en liten L eller stor I. Hvis det er I, Kanskje Ia? Jeg ble hvertfall glad for alt Skiltet er veldig meg, og båndet var akkurat sånn lengde jeg liker Og sjokolade er selvsagt alltid godt... Og søtt smykke/armbånd! 1 Siter
Ia Skrevet 25. August 2013 Rapporter Skrevet 25. August 2013 Jeg er litt usikker - orker ikke bla gjennom hele tråden for å se hvem som har blitt avslørt og ikke Men den bokstaven øverst til høyre er jeg litt usikker på om er en liten L eller stor I. Hvis det er I, Kanskje Ia? Nop, ikke meg Siter
Orca Skrevet 25. August 2013 Rapporter Skrevet 25. August 2013 Hmmm! Kan det være Line? Enits? (Enits har blitt avslørt sant allerede da sant?) Siter
Recommended Posts