Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Skrevet

Ha ha! Jo, jeg gjør det. :D

Kan godt lage flere av disse også om folk er interesserte. :)

Jeg viiiiil også!

Skrevet

Løpe og lete etter Maritråd med t- skjorter :D

Jøss, nå nekter markøren å starte fra venstre, men insisterer på å skrive fra høyre. Jaja, who cares :P:

• Like 3
Skrevet

Wiiiii, jeg har fått pakke :D Den luktet godt og hadde masse koselig i seg:

bilde3-7_zpsf959dd79.jpg

Jeg tipper den er fra Bie! Tuuusen takk :D Gleder meg til å prøve teen og bokmerket var jo bare så herlig! Blir glad av å se på det. Takk!

• Like 2
Skrevet

Jeg tipper den er fra Bie!

Riktig :D Ser jeg har vært lite kreativ med hintet mitt i forhold til andre her men ;)

Vurderer å kjøpe min egen pose med den løsvektteen, den lukta jo helt himmelsk!

Så bra at du like det :)

Skrevet

Riktig :D Ser jeg har vært lite kreativ med hintet mitt i forhold til andre her men ;)

Vurderer å kjøpe min egen pose med den løsvektteen, den lukta jo helt himmelsk!

Så bra at du like det :)

Passa meg fint at hintet ikke var et anagram eller noe i den stilen :lol:

Drikker teen nå og den er kjempegod!

Skrevet

Jaaa! :D Jippi! Så glad du likte pakken, og ikke minst Gunnar! Aner du hvor vanskelig det er å finne en elg? Måtte byen rundt, jeg, men da jeg endelig fant han, visste jeg at Gunnar måtte få komme til deg :ahappy:

PS: :queen:

Gunnar er jo bare helt fantastisk! De gjemmer seg godt. Er litt sjy for oss mennesker! Syntes byen var underfunderlig sted å lete etter elg, men det er kanskje bare meg som synes det? x) Uansett så fikk jeg en veldig god ny venn (Gunnar) fra en kjempesnill Ia :D <3

• Like 1
Skrevet

Unnskyld min hemmelige venn, pakken har kommet frem men jeg er litt treig :P

2013-08-20174721_zps24bda215.jpg?t=13771

Min fine pakke :D

2013-08-20174728_zpsb63610f5.jpg?t=13771

Fin qoute på kortet, den likte jeg :D

2013-08-20174735_zps38a422d5.jpg

Kortet og hint

--

Siden jeg er litt blank på hvem min hemmelige venn er sier jeg først tusen takk for fin pakke!

Har måttet lete litt i påmeldingstråden, og må innrømme det er litt wild guess, men prøver å gjette Alzenas? :fear:

• Like 2
Skrevet (endret)

Wiiiiii jag har fått pakeeeeet :D *lasta upp bild*

6itte0.jpg

8xo6lv.jpg

Sååå fina saker jag fick, Tudor gläfsade i sig godisen han fick och ja... jag älskar ju t-lys och godis och de armbanden var jättefina :D Så tuuusen tusen tack för de fina sakerna, kortet och paketet var ju tillochmed fint inslaget i silkesband :D Men vem du är, det måste jag fundera lite mer på för det hintet var riktigt klurigt för mig. Hmmmm...

Endret av Vimsan
  • Like 1
Skrevet

Jeg har fått lapp om at det ligger en pakke til meg på postkontoret! Fikk ikke hentet den nå i ettermiddag, men det skal jeg gjøre med det samme jeg står opp i morgen! :jump:

• Like 1
Skrevet

Wiiiiii jag har fått pakeeeeet :D *lasta upp bild*

6itte0.jpg

8xo6lv.jpg

Sååå fina saker jag fick, Tudor gläfsade i sig godisen han fick och ja... jag älskar ju t-lys och godis och de armbanden var jättefina :D Så tuuusen tusen tack för de fina sakerna, kortet och paketet var ju tillochmed fint inslaget i silkesband :D Men vem du är, det måste jag fundera lite mer på för det hintet var riktigt klurigt för mig. Hmmmm...

Jeg veeet :D

• Like 1
Skrevet (endret)

Men åeh... varför försår inte jag vem det är :huh: Hintet är att personen är avhängig av MWS men vad i alla dagar är det då?

Endret av Vimsan
Skrevet

Nope, ikke fra meg :D

Whippet er ikke små i mine øyne, så det var vel litt forventet :P

Sjefene: Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, sant?

• Like 1
Skrevet

Whippet er ikke små i mine øyne, så det var vel litt forventet :PSjefene: Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, sant?

Whippet er ikke små i mine øyne, så det var vel litt forventet :PSjefene: Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, sant?

Ja, alle som er med har skrevet i påmeldingstråden :)

Skrevet

Jeg fikk pakke igår :-)

Storfornøyd! Backgammon-spill, pyntekrans, såpe, liten saks, kuul vannflaske og nydelig lakrits :-)

1094631_10151559483001471_983384666_o.jp

Men hintet forstår jeg lite og ingenting av, så må gruble litt mer på det før jeg gjetter.478360_10151561186186471_860800859_o.jpg

Hr du funnet ut noe mer av hintet? :)

Skrevet

Jeg har fått pakke :hyper:

Og hva er vel bedre enn sjokolade til frokost når man er syk?! :lol:

Et kjempefint armbånd det står "Carpe Diem" på, en melkerull sjokolade, drops og noe snacks Pearl allerede har fått (og digga) :D

IMG_9958_zpsf3ba31af.jpg

IMG_9968_zpsb4c09c3b.jpg

IMG_9966_zps918dc2ef.jpg

Så da må jeg si tusen hjertelig takk til Susselussa for en kjempefin pakke :) :)

• Like 2