Mari Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Da bærer hun den bittelitt for høyt ja. Glad som en flaggstang den halen der. Ingidano, vi prøver oss igjen når det passer seg slik. Kanskje NKK Trondheim neste år kan jeg se for meg. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Lørdagens dommer trakk litt her og der og summen tilsammen ble en blå. Mest trakk han for potene (de er litt for lange, huden, lange klør og spriker med tærne). Bevegelsene ble nok litt for kvikke for hun hadde det så travelt at han ikke så det han mente var rasetypiske bevegelser, dvs en litt rullende gange. Søndagens dommer likte henne bedre, men hos henne var det vinklene og halen som trakk henne ned. 2 Siter
Mari Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Takk for oversettelsen, Line Siter
Mari Skrevet 12. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2013 Miniatyr brukshund Miniatyr vakthund Miniatyr klisje Miniatyr kjæresteOg en liten miniatyr som har satt seg fast under sofaen. 17 Siter
Gjest Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 Hun ser bare så HERLIG ut Siter
simira Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Lille Burka-Putle! Kom akkurat på da dere gikk at jeg helt hadde glemt å ta bilder på turen! Men hun er fortsatt liten og søt, altså. Og veldig sjarmerende. Det blir så fint når hun glemmer å stresse! Siter
Mari Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2013 Lille Burka-Putle! Kom akkurat på da dere gikk at jeg helt hadde glemt å ta bilder på turen! Men hun er fortsatt liten og søt, altså. Og veldig sjarmerende. Det blir så fint når hun glemmer å stresse! Skrøt nettopp av Odin i Akkurat nå også. Veldig søt og flink herremann er han. Passet ypperlig for Urkaburka. Putle var kjempeflink i dag hun! Veldig lite hyl og skrik, det går absolutt framover. Det må da ordne seg dette, jeg har trua i dag. Kroppen min hater meg, men Putle er veeeeldig fornøyd som du ser. 1 Siter
Synnikken Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Hver gang jeg leser navnet på denne tråden tenker jeg at hun burde hatt ett avkom som heter OiskyPoyski 10 Siter
Mari Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 I dag flyttet Putle til Alta. Der skal hun bo sammen med en fin famile og få sove i senga til den 16 år gamle datteren i huset. Hun vil få 2,5 mål tomt å boltre seg på, i et område uten særlig med andre hunder, og en 4 år gammel staffemann å leke med. Hun skal få ligge i sofaen og være med matmor på jobb i uka. Det var koselige folk å møte på Værnes i dag, og magefølelsen min for Putles liv framover er veldig god. Jeg tror hun kommer til å bli rimelig bortskjemt, og det fortjener hun! Nei, dette blir nok jammen bra for Putle. Men jeg skal ærlig innrømme at det virkelig suger for meg og min lille familie. 17 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Lykke til videre, Putle! At det suger for dere skjønner jeg veldig godt men virket som det eneste rette. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Mari Si fra om du trenger å låne pelsterapi en helg eller så! 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Det høres helt perfekt ut for Putle, men skjønner veldig godt at det er tungt for dere nå 1 Siter
Malinka Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Aslan Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 ting kan suge selv om det er rett 3 Siter
Recommended Posts