Gå til innhold
Hundesonen.no

Putle! <3 Urkaburka Od Rudej Wiedzmy - en liten minibull


Mari
 Share

Recommended Posts

Det var helt nydelig det bildet av Putle og H som ser på monstertruck. Fine fine bestevennene!! Hun er jo bare helt vanvittig nydelig. Jeg elsker at hun ser så lykkelig ut på turbildene, og hun kommer til å ha et så fint liv hos dere! Gratulerer både til Putle og til menneskene!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så da har hun endelig flyttet hjem den lille Putle, og her har hun allerede falt til ro. Først litt om henne? Kjedelige ting, som at hun er to år og litt, hun kommer opprinnelig fra Polen, og har h

Hold dere fast, her kommer bildespam! Lille Putle begynner å trives i sitt nye liv, og vi digger henne storslått fortsatt. Her kommer det bilder fra dagen vår i dag. Vi har gått en tur i skogen,

Ja, fine tråden er helt riktig, Soppen. Nå er en veldig sliten liten gutt på vei ned for telling. Det var veldig vondt for ham at Putle ikke skulle sove inne hos ham. "Putleeee... Putleeee!" gråt h

Bump in the road! Den bittelille kulen som var på øret har det gått betennelse i, og øret har hovnet opp sinnsykt, og en byll sprukket. Så nå er vi til vetten , og hun har fått sovesprøyte. Øret må skjæres opp og renses grundig og hun må få antibiotika.

Ikke helt den starten vi hadde ønsket, men må vil jeg bare få henne frisk og rask igjen! Stakkar Putle. Så mye på så kort tid!

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump in the road! Den bittelille kulen som var på øret har det gått betennelse i, og øret har hovnet opp sinnsykt, og en byll sprukket. Så nå er vi til vetten , og hun har fått sovesprøyte. Øret må skjæres opp og renses grundig og hun må få antibiotika.

Ikke helt den starten vi hadde ønsket, men må vil jeg bare få henne frisk og rask igjen! Stakkar Putle. Så mye på så kort tid!

ruse8eme.jpg

Joda, velkommen til (resten av) livet som eier av en bulle... Bare å bli kompis med vetten først som sist... :hug:

Neida, dette går nok så fint atte! Lykke til lille Putle og mamma Mari!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kul fordi hun hadde et lite hundebitt som gikk gjennom et brusklag inni øret. Så ble det betent inni der, og så hovnet det opp på veldig kort tid. Over natta ble det dritsvært. Var en liten ert bare i går. Så sprakk det opp litt i morges og masse blod og puss rant ut. Jeg skviset ut det verste (søte fine lille protesterte ikke engang), men det fylte seg bare fort opp og hevelsen ble verre. Så da dro vi bare til veterinæren først som sist. Verten sederte henne og staket opp sår, renset dypt og godt inne der. Så får det være åpent slikt det som skal ut kommer ut.

Smertestillende og antibiotika ble det til slutt, og hun regnet med at Putle blir helt fin igjen.

Men det har vært mye for henne nå de siste dagene altså, og jeg får litt vondt av henne. Håper hun ikke har vondt lenge og at ting blir litt bedre for henne, hun er litt utafor i dag. Sov leeenge pakket inn i tepper og laken før hun fikk en kort luftetur. Nå er hun litt urolig.

9209744222_37850977ac_z.jpg

Heljar vil at hun skal leke! :D

9209742944_4fc1a76c22_z.jpg

Endret av Mari
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, for en nydelig Putle-dame du har fått deg der! Og det er som du skriver, hun ser slett ikke værst ut til å nettopp ha hatt et valpekull. Der var det ikke mye hengepupper nei, og om noen måneder med trening så er de nok der de skal være tenker jeg:)

Hun var bare så nydelig og jeg gleder meg til å følge dere fremover! Spam oss med bilder!

Og sist men ikke minst: GRATULERER!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Hun er bare så utrolig SØT denne lille tøtta! Gleder meg til hun kan litt mer slik at det blir lettere å ta bilder av henne. Om jeg setter meg ned nå så kommer hun bare diltene. :D

Men hun har noen snåle sovestiler altså!

9248296567_0384dedc0b_z.jpg

Og se alle hundehårene jeg IKKE har savnet! :lol:

Legger inn denne tråden her også, den hører ikke helt hjemme her, men den hører hjemme i historien om Putle, og jeg vil gjerne kunne se tilbake senere tipper jeg. Oppdaterer den litt senere i dag. :)

http://hundesonen.no/forum/topic/69692-du-putle-du-putle-du-er-ikke-god/

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppeluppa er så herlig og god. De humpene i veien vi har møtt går det bedre med, så det er bare å ta tiden til hjelp.

Jeg gleder meg litt til å få litt mer kustus på henne da, hun er den mest iherdige tiggeren jeg noen sinne har møtt på. Hun gir seg aldri meg å håpefullt hoppe opp på låret ditt når du spiser. Og en ramp! Hun har stjålet mat fra guttungen plenty, og han bare ler og ler. God sirkel for dem det tenker jeg... :shifty:

Slik tilbringer vi kveldene for tiden. :heart:

9285089031_08869e13aa_z.jpg

You called?

9284893741_409d502bc8_z.jpg

Og så fikk jeg nettopp melding fra en venninne vi var på besøk hos i dag: "Nå vet jeg hvorfor jeg liker Pharrell Williams, han ligner på en minibullterrier!"

421294_589287937760203_955087414_n.jpg

pharrell-williams-20051101-81667.jpg

That made my day! Det øverste er litt som drektigtrynet hennes. :D

8971426870_4968000236_z.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Har grima kommet frem eller?

Jeg synes den burde ha kommet frem nå :).

...og ellers......... bilde 1 - kontra drektighetsbilde av Putle *latterkrampe* - snakk om blurred lines liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grima kommet frem eller?

Jeg synes den burde ha kommet frem nå :).

...og ellers.... bilde 1 - kontra drektighetsbilde av Putle *latterkrampe* - snakk om blurred lines liksom

Grima er fremme og brukes aktivt. Tusen takk! Sjekk i den andre tråden hennes for oppdateringer på atferds-fronten. Skrev langt om første tur med grima. Jeg tror du kommer til å like det du leser! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonusbilde!

En, for å vise fram at formen etter drektigheten er på vei tilbake. Hvordan hun bygger muskler fatter jeg ikke, for det er ikke masse tur på henne akkurat. Og to, for å vise fram hvor utrolig flink hun er til å tigge. Sønnen hjelper ikke til med den delen for å si det sånn. Det tok nesten to uker, men hun hopper ikke opp på lårene til meg og mannen lenger iallfall. :lol:

9295181476_f9c58685a1_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...