LeneMoe Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulerer så masse med valpene Så nydelige! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Stor grattis med et perfekt førstekull! 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Endelig ja. Begynnte å miste troa på frøkna en stund altså. Hehe. Men no er skjønningene på plass. Så da er det bare å begynne å nyte de neste 8ukene. 1 Siter
Guest Limo Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulerer så masse med søte små Siter
Guest Belgerpia Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulerer så mye med første kullet . Siter
Alzenas Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Åååååå!! Gratulerer så mye med valpene 1 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Grattis! Flott med en god mamma! 1 Siter
GryAnettN Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulere so mykje me valpane! 1 Siter
Synnikken Skrevet 20. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Tusen takk alle sammen, Det har ikke helt gått opp for meg ennå merker jeg Hohoh 1 Siter
Synnikken Skrevet 20. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gutten Som skal hete Imagine That Absolute Entertainer 9 Siter
Pingo Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Grattis med et flott kull Så søte! 1 Siter
Maria Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulerer Endelig ble det valper hos deg også!! 1 Siter
SFX Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Gratulerer så mye med trioen! Og jeg ble overrasket over hvor sorte og pigmenterte de allerede var i snutepartiet, jeg så for meg at det var noe som kom mer og mer. Jeg er jo vant til store rosa neser og lepper på hvite snuteparti, så dette var veldig annerledes - kult å se! 1 Siter
Synnikken Skrevet 20. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Tusen tusen takk alle! Trioen synger i og er svært uenig med at melkebaren ikke vil henge med de konstant. og at hun faktisk må spise og drikke innimellom også. De hilser og sier at dette er svært oppskrytt Gratulerer så mye med trioen! Og jeg ble overrasket over hvor sorte og pigmenterte de allerede var i snutepartiet, jeg så for meg at det var noe som kom mer og mer. Jeg er jo vant til store rosa neser og lepper på hvite snuteparti, så dette var veldig annerledes - kult å se! Hihi! Tusentakk! Ja, de er svært mørke fra begynnelsen av. Hector var også svært mørk som valp, men når jeg hentet han hadde han rett og slett det vi kaller "dårlig pigment" (gråbeige ører) Innen få uker blir nesetippene sorte. De fleste mopsvalper har også en hvit flekk i brystkassen som forsvinner. Men, det morsomme er at for 4 uker siden fikk min søster ett kull, hvor valpene var født med sort nese! DET var fancy syns jeg! Siter
SFX Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Skrevet 20. Juli 2013 Men, det morsomme er at for 4 uker siden fikk min søster ett kull, hvor valpene var født med sort nese! DET var fancy syns jeg! Jeg har sett enkelte bernervalper som har noen sorte prikker på nesa ved fødsel, og en eller to som er født med helt sort nese - men da har også tispa gått over tiden, slik at valpenes pigmentutvikling som skulle vært i valpekassa trolig har skjedd i livmora. Edit: Også har vi motsatt, med særdeles trege linjer, som ikke får helt sorte lepperender og pigment rundt selve nesa før de er i åpen klasse. 1 Siter
Recommended Posts