Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Imagine That sitt første valpekull!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Jeg er 99% sikker på at hun er tom nå, kjenner ingenting inni magen og Lotta har lagt seg til ro for første gang på over ett døgn. Lille gutten som kom til slu

Etter flere års drøm, flere forsøk og nå ENDELIG skal "my dream come true" Lotta ble parret med Hector den 18-20-21 & 22 Mai, og idag har vi vært på ultralyd og sett seks små bankende hjerter!! Je

Klokken 8:52 ble det født en stor vakker tispe! 185 gram!

*fnis* hun er da søt da selv om bikiniformen er der nå :-D blir spennende å se kjønnsfordeling av valper :-) Jeg tipper 3 tisper og 1 hannhund!

skal du beholde selv?

En tispe skal ut på fôr, og jeg kommer til å deleie en hannhund med en valpekjøper :)

Hun er supersøt og veldig sporty ennå, løper på tur, koser seg i hagen og har gjerne litt drakamp og lignende med de andre ennå. Så direkte hemmet av magen vil jeg ikke påstå hun er.

Jeg håper du har rett ang kjønnsfordeling! ;) Hadde vært gøy å ha litt tisper å velge i ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg vil tro at hun er mer på dag 54-55 enn 51 ja ;)

Om jeg hanker opp puppene har hun faktisk svært lite mage, altså, det ER jo valpemage der selvfølgelig :lol: men MYE pupper, jeg er ikke redd for at hun ikke skal ha melk hvertfall :lol:

Ja, altså.. Jeg syns magen har falt litt mer ned nå ja, hun begynner å få mer av den pæreformen nå, istedenfor at det ser ut som at hun har svelgt en håndball. :P

Ja, jeg syns den har sunket ihvertfall, men det kan jo være jura som lurer meg :lol: Blir spennende å se når hun begynner å føde.. Jeg regner med at vi får bilder igjen over helgen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns den har sunket ihvertfall, men det kan jo være jura som lurer meg :lol: Blir spennende å se når hun begynner å føde.. Jeg regner med at vi får bilder igjen over helgen? :P

:lol: Jeg er stor fan av å dele bilder! så det er MYE mulig ja! ;) *fnis*

Hun har rett og slett jur som en ku! Oppdretter holdt på å drepe seg av latter når hun fikk se bilde :P Kan prøve å ta ett bilde med jur, og ett når vi holder opp puppene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene da! Veit ikke helt for hva, men greit å ha kryssa fingrene! :)

Ifølge oppdretter går det nok fint om de kommer nå, men jeg hååper hun kniper igjen til hvertfall imorgen kveld, og helst ikke får de før torsdag tidligst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge oppdretter går det nok fint om de kommer nå, men jeg hååper hun kniper igjen til hvertfall imorgen kveld, og helst ikke får de før torsdag tidligst :P

*ler* Det er litt lenge å knipe igjen om hun har begynt med fødsel nå :P Men jeg tror jeg i første omgang krysser fingrene for at det bare var et juksedropp i tempen, og at hun ikke føder før sånn ca torsdag-ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Det er litt lenge å knipe igjen om hun har begynt med fødsel nå :P Men jeg tror jeg i første omgang krysser fingrene for at det bare var et juksedropp i tempen, og at hun ikke føder før sånn ca torsdag-ish.

Jeg er enig med deg, men oppdretter mener at hun har vært "for langt nede" i temp for at det er juks.. Skremme meg sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...