Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Imagine That sitt første valpekull!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Jeg er 99% sikker på at hun er tom nå, kjenner ingenting inni magen og Lotta har lagt seg til ro for første gang på over ett døgn. Lille gutten som kom til slu

Etter flere års drøm, flere forsøk og nå ENDELIG skal "my dream come true" Lotta ble parret med Hector den 18-20-21 & 22 Mai, og idag har vi vært på ultralyd og sett seks små bankende hjerter!! Je

Klokken 8:52 ble det født en stor vakker tispe! 185 gram!

Gratulerer så mye med trioen! Og jeg ble overrasket over hvor sorte og pigmenterte de allerede var i snutepartiet, jeg så for meg at det var noe som kom mer og mer. Jeg er jo vant til store rosa neser og lepper på hvite snuteparti, så dette var veldig annerledes - kult å se!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle! :flowers:

Trioen synger i og er svært uenig med at melkebaren ikke vil henge med de konstant. og at hun faktisk må spise og drikke innimellom også. De hilser og sier at dette er svært oppskrytt :aww:

Gratulerer så mye med trioen! Og jeg ble overrasket over hvor sorte og pigmenterte de allerede var i snutepartiet, jeg så for meg at det var noe som kom mer og mer. Jeg er jo vant til store rosa neser og lepper på hvite snuteparti, så dette var veldig annerledes - kult å se!

Hihi! Tusentakk! Ja, de er svært mørke fra begynnelsen av. Hector var også svært mørk som valp, men når jeg hentet han hadde han rett og slett det vi kaller "dårlig pigment" (gråbeige ører)
Innen få uker blir nesetippene sorte. De fleste mopsvalper har også en hvit flekk i brystkassen som forsvinner.

Men, det morsomme er at for 4 uker siden fikk min søster ett kull, hvor valpene var født med sort nese! DET var fancy syns jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det morsomme er at for 4 uker siden fikk min søster ett kull, hvor valpene var født med sort nese! DET var fancy syns jeg! :D

Jeg har sett enkelte bernervalper som har noen sorte prikker på nesa ved fødsel, og en eller to som er født med helt sort nese - men da har også tispa gått over tiden, slik at valpenes pigmentutvikling som skulle vært i valpekassa trolig har skjedd i livmora.

Edit: Også har vi motsatt, med særdeles trege linjer, som ikke får helt sorte lepperender og pigment rundt selve nesa før de er i åpen klasse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...