Krilo Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Gadd ikke å bla så mye at jeg fant han på kun finsk lapphund, men fant slektninger og venner av han da På brun finsk lapphund lå han på rundt 70, og på finsk lapphund Leo lå han som nr 2 og hadde flere etter hverandre der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Flatcoated Retriever + Norge = nr 9, med bilde fra sonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Norsk: 4 bilder før Blaze dukket opp. Engelsk: noe og 100 før Talli dukket opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Googler jeg sort dvergschnauzer kommer Callaway opp som nr 11, og så kommer Freya et godt stykke nedi der og laaaangt etter kommer Smula 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 (endret) Korthåret collie: Easy er på bilde nr 10 Irsk setter : Sara på nr 274….. Lagt til: ved søk på engelsk: ser dem ikke uansett hvor langt jeg scroller…. Endret 14. Juni 2013 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 På norsk så er 12 og 13 på corgi Amiga På kelpie norge så er issi nummer 4, og bilde jeg har tatt nr 2 (opsis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Både på kleiner munsterlander og munsterlander må jeg bla i det uendelige, så jeg ga opp. Prøver jeg Yaris eller Chico finner jeg heller ingenting, men fikk meg en god latter på sistnevnte: Men på engelsk setter så dukker dette nusselige bildet av Iver opp som nr. 208: Sheltie ga jeg opp etter kort tid, men så en dritkul barbert sheltie, så ut som en løve siden de bare hadde latt manken og hode være. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Ozzy er nummer 11! Egentlig ganske mange bilder av han nedover Med rase + navn er det bare han i begynnelsen + noen av fredrik, koppen min og litt annet fra EFIT på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Google.com søgt under kooikerhondje = 0 hits. Google.com kooikerhondje + Pajko = næsten alle hits, og hvis ikke det er bilder af Pajko, er det bilder jeg har taget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Mellompuddel: Zelda er på bilde 10, 31, 41 Storpuddel: Linda er på bilde 21, men er ikke noe jeg har lagt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 15 på norsk (alt for langt bak, må nok gjøre noe med det ) dalmatiner+norge er han nr 3, det var litt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Uendelig. Men Siberian Huskyen Ulla-Britt var det visst bare en av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 nr 88 på finsk lapphund norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Hvis jeg bare søker "korthåret vorstehhund", så er Ani bilde nummer 8 Mia bilde nummer 11, og Henni nr. 24. Vita og brøyt er og med litt lengre nede på siden.Rase + navn er juks! Men da kommer alle opp med flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Odin er nummer 1 han. Zoo1 bruker et bilde fra oppdretteren hans (med tillatelse nå, håper jeg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Litt for mange til at jeg gidder. Men hvis jeg googler "borsali'nos" kommer det opp en del bilder av Mozza sammen med sønnen til Loke (fra nr.4 og utover), og et par bilder der hun har sånn "jeg-har-nettopp-gnidd-meg-inntil-en-tjærebredd-båt-og-blitt-skamklipt- sveis". Skikkelig lekkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 "Australian kelpie" og "labrador retriever" viste ingen av mine hunder så langt jeg gadd å scrolle. "Australsk kelpie" hadde Geo først på bilde nummer 424, og da er det bare avataren min her inne. Men tennene til Tinka dukket opp på bilde nummer 165, og det var flere bilder av både Tinka og meg rundt bilde nr 250. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Hvis jeg googler "irsk setter Sara" er 12 av de 14 første bildene fra bloggen min. Googler jeg "korthåret collie Easy" er de aller fleste bildene som dukker opp hentet fra bloggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Får ikke opp bikkja mi om jeg: Googler rasen hverken internasjonalt eller nasjonalt. Googler rasen + navnet hverken internasjonalt eller nasjonalt. Googler rasen + navnet + byen hverken internasjonalt eller nasjonalt. Hvis jeg googler stamtavlenavnet får jeg bare opp noen brukernavn jeg har på andre steder fra gammelt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Amerikansk bulldog; Fyda som 63, Töddel som nabo på 65, Moshi som nummer 106. De to siste døde i 2008 og 2007, så det kan ikke være så ille? Amstaffene gav jeg nesten opp på. Bacon dukket opp så langt ned at jeg ikke giddet å telle. Charlie fant jeg ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Oj, det har jeg aldri tenkt på å gjøre, faktisk! Hadde aldri sett for meg at min lille pels skulle være der, så måtte forsøke for moro skyld - og han er på bilde nr. 200! Red: Også var det enda flere bilder av ham lengre nede. Og googler jeg "japansk spisshund ozu" så får jeg et helt bildegalleri av gutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Vegas er på bilde nummer 33 når jeg søker på Norsk. (Kommer opp et fint bilde av en IS når man søker på ES som nummer 70 et eller annet, Bones! Fine irsken!) Søker jeg på engelsk kommer det masse bilder av stygge hunder opp, så det gidder jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Shetland sheepdog: Fant ikke Tindra i det hele tatt ( Når jeg søkte på Norsk Lundehund ligger Tindra som bildet nr 598) Norsk Lundehund: nr 89 Australian Sheperd: Når jeg søkte på Norsk Lundehund fant jeg Bella som nr 599 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Fant ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Trur ikke jeg gidder å prøve en gang på schäferhund. På "bruksschäfer" kommer Noomis mor opp som nummer 25. Nirm som nummer 30 (en BC midt inni det hele liksom. ) Og Noomi som 83. Vida så jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts