Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Whippetkull blir til... :)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet

Tusen hjertelig takk Vi har nå 5 tisper og 2 hanner. Det er iallefall en igjen før vi kan si vi er ferdig. Men akkurat nå ligger Pearl å dier og vasker alle valpene å har all verdens med tid

Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige

Posted Images

Åå, så liten :wub: Han var søt der han gnikket seg inntil katten som en pus selv :wub: Hvor mye veier han?

Rett før jeg begynte å filme var han å tok et skikkelig grep i ballene på katta.... Mulig han var litt hevngjerrig :lol:

Har ikke veid han på noen dager, da var han 820 gram tar jeg ikke mye feil. Søsknene er vel fra 3-3,2 ish.

Verdens beste pusekatt, her også sammen med kullet fra i fjor, med Enya som vi beholdte her hjemme:

470089_10150844801681968_826129871_o.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har lille Kasper flyttet til sitt nye hjem. Nå har vi bare tre igjen, to tisper og mini. Får valpebesøk i morgen, så får vi se om det blir klaff med en av tispene vi har igjen.

Det er stille og rolig i stua, noe det ikke har vært på ei stund. Det er egentlig ganske fantastisk :lol: Nå er jeg heller ikke redd for å ha kull på 9 en gang til, for det gikk myyyye bedre enn jeg hadde fryktet :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer oss fryktelig å avslutte dette kapittelet, og det har vært minst like givende som sist. Denne gangen visste vi nøyaktig hva vi gikk til, og det gjorde også hele prosessen endel lettere for oss. Selv om det ikke ble beholdt en valp denne gang, håper vi at neste gang vil klaffe bedre for oss. Å ha 9 valper har ikke vært så skummelt som jeg først antok, spesielt ikke siden dette kullet var vesentlig roligere enn kullet i fjor. Vi har funnet flotte hjem til valpene som har dratt, og det er alltid like spesielt når de får lov til å komme å hente valpen sin når den er leveringsklar, noen slutter ikke å smile, andre gråter av glede - Det er da det er gøy å holde på med oppdrett!

Til helga suser vi avgårde på utstilling med 4 av våre Whipser, og Tavi (her på sonen) fra oss blir også stillet. Vi gleder oss masse til å hilse på både kjente og ukjente! Vi bestemte oss for å melde Pearl på, selv om det er da bare 9 uker siden valpene ble født. Det blir uansett spennende :)

Synd det første bildet her ble uklart, men vi får prøve igjen neste gang :ahappy:

1368841_10151582044951968_1174873207_n.j

1373938_10151582045131968_72487631_n.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga suser vi avgårde på utstilling med 4 av våre Whipser, og Tavi (her på sonen) fra oss blir også stillet. Vi gleder oss masse til å hilse på både kjente og ukjente! Vi bestemte oss for å melde Pearl på, selv om det er da bare 9 uker siden valpene ble født. Det blir uansett spennende :)

Lite obs, en tispe har ikke lov til å stille så kort tid etter at hun har født :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det.

Han blir igjen noen uker ekstra, men planen er å finne han et riktig hjem han kan flytte til etterhvert.

Tving de nye eierne inn på sonen! Den lille gutten er veldig veldig søt og det hadde vært morsomt å sett hvordan han ender opp som voksen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reglene har nok vært der lenger enn det :) Men fort gjort å glemme :)

Det NKK sa ihvertfall. Tidligere var det 8 uker :)

Tving de nye eierne inn på sonen! Den lille gutten er veldig veldig søt og det hadde vært morsomt å sett hvordan han ender opp som voksen :D

Ingen fra sonen sålangt som har tatt kontakt, men skal prøve så godt jeg kan å få nye eiere inn på sonen :D

Om ikke kan jeg alltids dele bilder og e ventuelt videoer av ham i sitt nye hjem :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det NKK sa ihvertfall. Tidligere var det 8 uker :)

Mener det var 75 dager når jeg ble obs på det for et par år siden,og det var 75 dager når jeg skulle stille ut Tuva i Mars :) men samma det, skal ikke ødelegge tråden med unødvendig pjatt :lol:

Søte valper er det okke som :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...