Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Whippetkull blir til... :)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet

Tusen hjertelig takk Vi har nå 5 tisper og 2 hanner. Det er iallefall en igjen før vi kan si vi er ferdig. Men akkurat nå ligger Pearl å dier og vasker alle valpene å har all verdens med tid

Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige

Posted Images

Ohey, hvor tida går!

Smågullene blir 12 uker nå på søndag, og vi har fortsatt lille Flash igjen som fortsatt leter etter sitt riktige hjem.

I helga som var kosa vi oss på storutstilling i Harstad sammen med et vennepar, og ikke minst slekta til hundene våre. Jeg fikk knipsa et par bilder av pappa Lucka fra dette kullet, og ikke minst av valpen som storkosa seg på hytta sammen med 2 Afghanere, pappa`n sin og flere andre herlige Whippeter :) Hun er virkelig en trygg og stødig valp som tar absolutt alt på "strak labb" og vi var flere som ble nokså imponert over hvor lett hun gikk sammen med alle hundene :)

Skyborne Crossing The Atlantic:

En så trivelig gutt, vi tok oss en liten kveldstur sammen og jeg må innrømme jeg forelska meg helt i hans vinnende vesen. Han logret fra vi gikk ut døra til vi kom inn igjen :wub:

Skal nevnes at Lucka fikk sitt velfortjente NKK cert i helga som var, og når han er 2 år gammel kan han ta sitt siste cert og da er han både Svensk og Norsk champion. Riktig gøy å se han i ringen selv for første gang!

1291700_10151611217636968_307718494_o.jp

Stjelt bilde fra Andrea:

1383634_10201033068093073_1681614359_n.j

Lillegull koser seg, leker, og spiser sammen med Afghaneren Thamala, Pappa Lucka og halvbror Dani :)

1274179_10151611214896968_537693023_o.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh... Hun er så vakker, og jeg skulle så ønske vi kunne 'få' henne... Desverre har sambo rett om at det ikke ville vært rettferdig å ta inn en hund her vi bor nå med alt stresset fra hunden som bor oppe.. :( Håper hun får komme til et fantastisk hjem snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun rett og slett bare må være hos dere litt.... lenge... til, da? :innocent:

Nei, nei, neeeei..

Nå føler jeg endelig at alle har begynt å bli litt mer voksen, og det morsinnstinktet til Pearl forsvinner aldri (iallefall ikke på vel over 1 år) og litt lei av at hun skal plukke opp dritt ute fra enda en voksen hund bare fordi det fortsatt er "valpen" i hennes hode :lol:

Tror vi skal nyte å være valpefri et år til - Det er jo egentlig helt ok tror jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så utrolig trist med lille Mini :( Jeg fikk tårer i øyene! :icon_cry: Kondolerer. :hug: Han har sjarmert meg så mye gjennom skjermen at jeg ønsket meg han :wub:

En meget pen jente igjen også. Jeg tror hun blir hos dere alt for lenge :aww:

En dag skal jeg ha whippet :aww:

Takk :) Han var en herlig liten krabat. Veldig trist at det måtte bli slik!

Nja, hadde hun vært født om et år, hadde hun blitt igjen. Nå vil jeg bare kose meg med de vi har ei stund til før vi sliter flokken ut med atter en valp :D

Whippet blir det nok på deg og dere, og det fødes så mange flotte kull! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhu, Flash og resten av gjengen ble 12 uker gammel i går. Jeg kan ikke skjønne hvor tida ble av, vi satt jo å planla kullet i forrige mnd jo :lol:

Hun har vokst så mye i det siste, og utvikles uten tvil fra dag til dag. Så trivelig frøken som syns det meste er kos, og alt er gøy! Kloklipp logres det igjennom, bilturer er ingen stress, og fremmede folk og andre hunder er null problem. Vesentlig bedre på all valpebitingen ( her har det vel sine fordeler å ha mor i hus :ahappy: ) og er generelt sett veldig tøff. Men også fintfint interiør i sofaen selv om hun verken er lilla eller rosa, og er veldig glad i oppmerksomheta si.

Siden hun er kjappere enn ei pil har vi kalt henne for Flash, siden hun da heter "Back In A Flash" på stamtavla si, som stemmer på en prikk :lol:

Ut i uka er det tid for ny helsesjekk og vaksine, alltid gøy siden veterinæren har fult kullet fra de lå i magen :)

Ellers rolige dager og med hunder som har lært seg å godta alt sprellet hun kan finne på i løpet av en dag. Spesielt imponert over halvsøsteren som finner seg i det mest utrolige av all pøbelskapet som kan bo i en liten kropp :lol:

Satser på litt bedre vær i morgen, så skal jeg få tatt noen bilder og videoer av henne ute på marka. Hun er KJAPP :D

05005_zps87abb097.jpg

8888_zps511c20d0.jpg

8885_zpsf2857c92.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen spesielt pene bilder, men det oppdaga jeg for sent :-P

Kommet mye snø her på kun kort tid, noe iallefall Flash ser ut til å elske mens de andre såvidt titter i ytterdøra før de snur å går tilbake til pleddet og sofaen :lol:

Idag har dagen gått til utelek, lett trening og en superivrig Flash på nye eventyr. Innkalling er null problem, og hun går stort sett alltid løs her hos oss. Hun holder seg innen 5 meters avstand, det må jeg si meg veldig fornøyd med!

7_zps5ffc10dd.jpg

1_zps8ceeed6f.jpg

3_zpsc2596027.jpg

2_zpse5419405.jpg

84_zps89da1af4.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...