pippin Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Vært på en litt lengre tur idag. På torsdag og Så da ble det litt bilder. Morsomt å ta bilder av andre hunder enn Mana innimellom! Wildlife Fra turen idag: 12 Siter
Heidihj Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Flotte bilder Hanne! Hundene er jo bare gode da! Siter
Anemone Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Så fine de er! Var dere ved Solbergvann? Siter
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Nei, vi var ved Lutvann og ved Rundtjern, hehe Siter
Mud Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Jeg digger det bildet hvor Mana ligger og Geo ser på henne som hun har rablet. "Slappe av? NÅ???" Fine bilder av flotte hunder. Elsker øynene til Mana Siter
Anemone Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Åh, jeg syntes det ene bildet lignet så på Solbergvann. Men det ser jo ganske likt ut i det området Nydelig sted, Østmarka! 1 Siter
Ane Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Ekorn i tre og ekorn på bakken? Fine bilder og hunder! 1 Siter
Wanderlust Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Du tar så fantastisk fine bilder jeg digger stemningen du får frem! 1 Siter
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Jeg digger det bildet hvor Mana ligger og Geo ser på henne som hun har rablet. "Slappe av? NÅ???" Fine bilder av flotte hunder. Elsker øynene til Mana Haha, ja Geo har da iiingen planerom å SITTE iro! Makan.. Her er det bare å kaste seg frem med kameraet når man hadde mulighetene, hehe! Ekorn i tre og ekorn på bakken? Fine bilder og hunder! Haha sant Du tar så fantastisk fine bilder jeg digger stemningen du får frem! Takk Det morsomme er at det ER sånn på turene våre Så koselig og lunt og varmt.. 1 Siter
mokken Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Mana kledde en Geo altså Flotte bilder! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Så fine bilder, og av så fine hunder! Siter
AnnChristin Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Så fine bilder! Likte killerbildet godt 1 Siter
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Går det an å leie deg med på en tur i marka eller?! Nydelige bilder! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Flotte bilder av flotte hunder! Mana er ekstra flott! Men tagging ute i skogen, DET har jeg aldri sett før Siter
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Går det an å leie deg med på en tur i marka eller?! Nydelige bilder! Haha! Ja jeg bli gjerne med på tur jeg altså! Da får du nemlig bilder på kjøpet Flotte bilder av flotte hunder! Mana er ekstra flott! Men tagging ute i skogen, DET har jeg aldri sett før Ja DET synes jeg og var veldig unødvendig... Siter
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Haha! Ja jeg bli gjerne med på tur jeg altså! Da får du nemlig bilder på kjøpet Det hadde vært knall, - vi turer jo uansett i det samme området ser det ut til 1 Siter
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Bare å si ifra en dag det altså, hehe! Siter
Shlush Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Vært på en litt lengre tur idag. På torsdag og Så da ble det litt bilder. Morsomt å ta bilder av andre hunder enn Mana innimellom! Aaah, så en kelpie SKAL se slik ut ja! DET forklarer mye Fine bilder heldig du som får passe pene Geo Siter
Ingvild Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Wow så fine hunder!!! Og kjempeflotte bilder. Det ser ut til at krapylet mitt har det helt suverent. Jeg må bli med på langtur i sommer jeg også, for så fin skog har vi ikke på Ås... Siter
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Ferie snart, men litt seinere, ja! Her er det masser av fin skog Ingvild - kom! 1 Siter
Bananen Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Stilige bilder! Og Mana har virkelig intense øyne, altså. Her "wow!"-et jeg. 1 Siter
Recommended Posts