jma Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Noen som ser på det? Går på nrk2 nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Helt ****** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Den avlivinga er det verste jeg har sett.. åsså putte valpene oppå de andre døde hundene da.. og den stakkars hunden som blødde fra potene fordi den prøvde å komme seg ut av hundegården........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Jeg vet iallefall at jeg aldri kunne dratt på ett slikt sted uten å ta med med noen. Stakkars hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Å fine mannen <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Skrudde på dette nå.. Hva har det handlet om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 handler om "menneskets beste venn", og hvor langt noen strekker seg for hundene sine, og hva som skjer når det går galt. Er litt forskjellige historier om forskjellige ting... Noen klona labradoren sin feks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kan sees her. http://tv.nrk.no/program/koid22008512/hundeelskere-paa-godt-og-vondt Ble nysgjerrig, så ser det heller på pc-en så jeg får med meg alt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Jeg klarte ikke se på mer etter at paret hadde avlivet RRen. Da knakk jeg sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 De viser hvordan de avliver hundene som ikke blir omplassert, det er helt grusomt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Huff! sippet meg igjennom halve dokumentaren omtrent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Herregud nå har jeg sykt vondt i magen. Den avlivings-boksen var helt grusom. Sitter å griner med Ozzy i armene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Fikk bare sett litt av den. Så må nok se resten av den på pc'n. Men uff, for noen triste skjebner! Kunne aldri jobbet på et sånt sted, eller vært innom uten å ville ta med noen hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Fy ****, noe av det verste jeg har sett :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 That's reality. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kan sees her. http://tv.nrk.no/program/koid22008512/hundeelskere-paa-godt-og-vondt Ble nysgjerrig, så ser det heller på pc-en så jeg får med meg alt Takk, skal se i morgen eller noe. Prøvde å få med meg denne tidligere i vår, nrk2 hadde på programmet to ganger at den skulle vises. Men de viste noe annet istedet - hver gang... Men i dag gikk jeg bare glipp av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Må visst se denne jeg og.. Gruer meg litt ser jeg, men det er jo sånn livet er.. Hardt og brutalt innimellom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Orket ikke å se på de hundene/valpene som ble gasset i hjel... Også måtte jeg gi hunden min en ekstra klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 væææh! ble dårlig av å bare lese kommentarene her, så jeg tror neppe jeg tørr å se dokumentaren. Menneskets ondskap har jeg sett nok av for en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Her ser vi hvor viktig det er å begrense avelen. USA avliver flere hunder hvert år enn de klarer å omplassere.Det er bare så tragisk!Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Klarte ikke å se mer når jeg skjønte hva de gjorde med den boksen ;( ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Noe av det verste jeg har sett, særlig den gassingsboksen for noen forferdelige lyder, skikkelig dødsangst og panikk og når de pakket valpene i gassboksen måtte jeg skru av lyden og bare grein, fy **** så ****** måtte klemme mange ganger på min hund i kveld - han har vunnet i lotteriet med å bo her hos meg ift til å være shelter-hund.Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 That's reality. Tenkte jeg og Burde vært tvangsvisning for alle som bare mååå ha kull på tispa si fordi det er så koselig med valper og alle tisper har vel godt av kull har de ikke? ... Edit: selv om tilstanden er en helt annen i USA enn i Norge så er det greit å sette en støkk i folk, om det bare når inn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlkm Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Ja, velkommen til den virkelige verden, sier jeg ... var mye hyggelig å se der også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts