Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hundeelskere på godt og vondt"


jma
 Share

Recommended Posts

Den avlivinga er det verste jeg har sett.. åsså putte valpene oppå de andre døde hundene da.. :(

og den stakkars hunden som blødde fra potene fordi den prøvde å komme seg ut av hundegården........ :cry::no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler om "menneskets beste venn", og hvor langt noen strekker seg for hundene sine, og hva som skjer når det går galt. Er litt forskjellige historier om forskjellige ting... Noen klona labradoren sin feks :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sees her.

http://tv.nrk.no/program/koid22008512/hundeelskere-paa-godt-og-vondt

Ble nysgjerrig, så ser det heller på pc-en så jeg får med meg alt :)

Takk, skal se i morgen eller noe.

Prøvde å få med meg denne tidligere i vår, nrk2 hadde på programmet to ganger at den skulle vises. Men de viste noe annet istedet - hver gang... Men i dag gikk jeg bare glipp av den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg har sett, særlig den gassingsboksen :( for noen forferdelige lyder, skikkelig dødsangst og panikk :( og når de pakket valpene i gassboksen måtte jeg skru av lyden og bare grein, fy **** så ****** :( måtte klemme mange ganger på min hund i kveld - han har vunnet i lotteriet med å bo her hos meg ift til å være shelter-hund.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's reality.

Tenkte jeg og :( Burde vært tvangsvisning for alle som bare mååå ha kull på tispa si fordi det er så koselig med valper og alle tisper har vel godt av kull har de ikke? ...

Edit: selv om tilstanden er en helt annen i USA enn i Norge så er det greit å sette en støkk i folk, om det bare når inn :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...