Gå til innhold
Hundesonen.no

Istra


Argyr
 Share

Recommended Posts

Etter mye om og men, frem og tilbake og :D:hmm::):D:shocked::huh::gaah: kan jeg endelig presentere valpen min. Det endte med å bli fra et annet kull enn planlagt, men etter samme far.

DSC_6207.jpg

181402_10151590262868326_1357522457_n.jp

1-1.jpg

Mor, FI CH FIJW-09 Jopan Frida, A/A 0/0. Hun er også mentaltestet.

35281_415229242644_995245_n.jpg

35281_415229237644_5947942_n.jpg

Far, Pasha Daur Don, B/B 0/0

540646_10150976284043326_881706795_n.jpg

317298_10150306073518326_365952266_n.jpg

På mandag reiser jeg til Finland! :blissysmile:

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter mye om og men, frem og tilbake og kan jeg endelig presentere valpen min. Det endte med å bli fra et annet kull enn planlagt, men etter samme far. Mo

Vi venter vel ikke med å oppdatere sonen? Farlig, det. Istra begynte reisen ved å skrike og brøle som om hun holdt på å bli drept på vei til flyplassen. Hun hadde veldig vondt i viljen sin og vek

Istra ble fem måneder på søndag og veier 31,5kg. Snart ferdig med tannfelling, det har gått hardt for seg den siste tiden, så det er fint. Tok med kameraet ut på tur på onsdag. Bå

Takk for gratulasjoner! :D Istra er selvsagt en kaukasisk ovtcharka. Basenji får evt. bli senere.

Kamerabatteriet ligger til lading! Synes ikke det er så mye gode bilder å skryte av, på det ene ser hun jo ut som om hun er drektig. :P Hun er da kuret som hun skal, så det er vel bare posituren og en uheldig fordeling av pels. :P

Får håpe jeg er heldigere, det blir nok massiv spam når hun kommer hjem. :whistle:

Vi vil forresten gjerne ha besøk av store og små, unge og gamle (både to- og firbeinte) - så lenge de er noenlunde fornuftige og ikke spiser små teddybjørner med krokodilletenner.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk! :D

Driver bare og lurer på om jeg har glemt noe viktig jeg nå, jeg har stressa fryktelig lite med å ordne og kjøpe, jeg har jo så mye ting fra før og vet egentlig at så lenge man har mat og bånd, så er det ikke noe å stresse med.

Egentlig litt deilig, for da kan jeg bare glede meg og snart begynne å telle timer. :frantics:

Gratis :-D
Bor du fortsatt på Rena? Ref besøk ;-)

Jepp! Så jeg forventer vel ikke at folk renner ned dørene, akkurat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...