Gå til innhold
Hundesonen.no

Istra


Argyr
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter mye om og men, frem og tilbake og kan jeg endelig presentere valpen min. Det endte med å bli fra et annet kull enn planlagt, men etter samme far. Mo

Vi venter vel ikke med å oppdatere sonen? Farlig, det. Istra begynte reisen ved å skrike og brøle som om hun holdt på å bli drept på vei til flyplassen. Hun hadde veldig vondt i viljen sin og vek

Istra ble fem måneder på søndag og veier 31,5kg. Snart ferdig med tannfelling, det har gått hardt for seg den siste tiden, så det er fint. Tok med kameraet ut på tur på onsdag. Bå

Takketakk! :D

Driver bare og lurer på om jeg har glemt noe viktig jeg nå, jeg har stressa fryktelig lite med å ordne og kjøpe, jeg har jo så mye ting fra før og vet egentlig at så lenge man har mat og bånd, så er det ikke noe å stresse med.

Egentlig litt deilig, for da kan jeg bare glede meg og snart begynne å telle timer. :frantics:

Jepp! Så jeg forventer vel ikke at folk renner ned dørene, akkurat. :P

Det er faktisk bare et par timer fra Oslo da, og en veldig koslig dags/halvdagstur! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vel ikke med å oppdatere sonen? Farlig, det. :P

Istra begynte reisen ved å skrike og brøle som om hun holdt på å bli drept på vei til flyplassen. Hun hadde veldig vondt i viljen sin og vekslet mellom å være sinna og veeeldig trist og stakkarslig. Gi opp er for pingler.

Så traska vi litt att og frem og inn og ut på flyplassen i Helsinki, hun hadde bånd på for første gang og synes vel at det også var litt oppskrytt, men var egentlig for opptatt med alt det spennende til å bry seg. Så var det innlevering, og selv om hun var stille når buret ble tatt inn, så mistenker jeg at det ikke varte så lenge. Da jeg kom av, så jeg nemlig et bur med noen viltre labber i, kan tenke meg at lyden sikkert ikke var så pen. :lol:

Så var det over på tralle for å finne tollen, og det gikk greit så lenge jeg fikla med hånda i buret, hvilket ikke er så enkelt - men jeg synes det ble litt vel mye flyplassunderholdning når jeg lot være. Ute av tollen fikk hun endelig komme ut og henge på armen (prinsesse vilikke ville ikke det heller, grynt og snøft og sukk), og vel nede på togstasjonen var livet bare fint igjen. Traller, tog, hauger av folk, null stress. Til slutt gadd hun ikke hilse på flere og la seg ned og sov. Det gjorde hun på toget også, måtte bare kikke litt (mye) da hun satt på fanget og fikk se ut.

Vel hjemme har hun spist, gått på do, utforska, kikket på et par katter, hatt raptus, gnagd litt på et griseøre, vaska nesa mi og sovna. :wub: Jeg må si jeg er litt imponert over at hun tar alt så innmari fint. Det har vært mye nytt, rart og potensielt skremmende i dag, men hun har tatt alt med stoisk ro (vel, med unntak av bur, det er tydeligvis ren, ufortynnet ondskap :lol: ). Jeg ler jeg, for hun er ikke redd, bare innmari, innmari misfornøyd og vet å informere verden om det.

Nok babbel, bilder! Er pittelitt sliten og vi kom hjem til dårlig fotovær, så blir ikke så mange.

941122_652840024742044_448098651_n.jpg

603700_652840061408707_2122021709_n.jpg

6001_652839914742055_997051189_n.jpg

960284_652839931408720_936756126_n.jpg

Kommeeeer!

253267_652839974742049_522630744_n.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kan bli artig, denne her. :lol:

Forøvrig er hun en grynter. Da togdørene slamret og konduktøren trampet foran nesa hennes, løftet hun på hodet, konstaterte at hun fortsatt var trøtt, grynta misfornøyd og sovna igjen. Nå måtte hun strekke seg og grynta som en gammel gubbe med bitteliten stemme. :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var hun igjen jo :D

Hun ser mye mindre ut på bildene enn i virkeligheten :lol:

Hva snakker du om? Hun er jo pytteliten og fyller aldeles ikke hele fanget og litt til. :P 7,3kg viste vekta i dag tidlig. Pytteliten! :sleep:

Ikke dårlig å møte sin første sonis på sin første dag i Norge, altså. Tidlig krøkes som god sonenhund skal bli. :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istra fikk sin første tur til veterinæren allerede i går, for jeg synes ikke det skulle være nødvendig å sette seg ned og klemme ut dråper til stadighet. Hun har skjedekatarr, så hun ble intimbarbert (som veterinæren kalte det :P ) og ble satt på 15 dagers antibiotikakur. Han sa at hun gjerne kan få det igjen et par ganger før løpetid, men vi håper på at å holde henne ren og tørr baki der er nok. Hun gir jo blaffen i at det er vått og møkkete og både sitter og ligger hvorsomhelst. Synes hun er bedre i dag, men får nok starte opp kuren likevel, så er vi sikre (de hadde ikke inne på apoteket i går).

Tok noen snutter på tur i dag, telefonen limer sammen som det passer den, men jeg gidder ikke fikse. :P

Endret av Argyr
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...