Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

...baker jeg oreokake kun fordi jeg fortjener det. Også kommer en av valpekjøperene på besøk i mårra så da er det greit med noe å tilby de :) denne Grand danoisen er faktisk den eneste i kullet som sliter med utslett og noe jeg vil anta er allergi. De har ikke sendt inn noen tester men jeg skal anbefale det til dem. Det er ikke allergi på mor eller fars siden g ingen av de andre har allergi... Syns det er utrolig kjipt at det skulle skje!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klippeklipp. qouter så du ser at jeg skriver til deg :D

Har du link til en side med informasjon eller liknende jeg kan se på ang den forskningen som gjøres nå? (så slipper jeg google :P ) Jeg skriver om sosial smitte av selvmord jeg da, men det er kanskje noe jeg kan ta med nå som jeg holder på å definere "sosial smitte", sånn i avgrensninger liksom :)

Lørdagskveld med bachelor er kjiipt, spesielt når det faktisk går helt rævva. Jeg har hatt hele dagen på meg til å skrive i dag, men ikke klarte å bruke den til noe fornuftig.. håpløst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...baker jeg oreokake kun fordi jeg fortjener det. Også kommer en av valpekjøperene på besøk i mårra så da er det greit med noe å tilby de :) denne Grand danoisen er faktisk den eneste i kullet som sliter med utslett og noe jeg vil anta er allergi. De har ikke sendt inn noen tester men jeg skal anbefale det til dem. Det er ikke allergi på mor eller fars siden g ingen av de andre har allergi... Syns det er utrolig kjipt at det skulle skje! :(

Men sånt kan vel skje alle oppdrettere. :) Det er noe med hvordan du håndterer det som sier noe om deg som oppdretter, at du er åpen om det, og tar hensyn til det i videre avlsplaner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hentet Vargfjells Qule Qnut i dag og jammen godt det er gubbens hund med den batteri kapasiteten der.. La meg si det sånn han er en ganske vokal type som gir høylytt beskjed om hva han mener.. jaja dette blir en lang natt.

Få se bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du link til en side med informasjon eller liknende jeg kan se på ang den forskningen som gjøres nå? (så slipper jeg google :P ) Jeg skriver om sosial smitte av selvmord jeg da, men det er kanskje noe jeg kan ta med nå som jeg holder på å definere "sosial smitte", sånn i avgrensninger liksom :)

 

Lørdagskveld med bachelor er kjiipt, spesielt når det faktisk går helt rævva. Jeg har hatt hele dagen på meg til å skrive i dag, men ikke klarte å bruke den til noe fornuftig.. håpløst..

Har ikke informasjonen her.. Men det har stått i vg om dette.. Ellers kan jeg sjekke i morgen, evt mandagen hvis noen hjelper meg å huske :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg gjorde ikke det. Jeg kunne sikkert gått bort til henne og sagt hei eller prata med henne, men for meg er ikke det lett å gjøre etter alt som ble sagt mellom oss for 2 år siden. Det er ikke ofte venner har såret meg på den måten som hun gjorde, og etter at hun overhode ikke har tatt noen som helst kontakt etter det, så får jeg en sperre på å ta kontakt igjen. Og jeg innrømmer gjerne at i slike situasjoner så sliter jeg litt. For jeg aner ikke hva jeg skal si eller forholde meg til et menneske som såret meg såpass mye som henne.

Som oftest så bare sklir man fra hverandre egentlig når vennskap går i oppløsning, at man ikke har noe felles noer mer, at man flytter etc. Men akkurat slik som dette ble brutt, er ikke jeg vant til. Men likevel synes jeg det er rart, og leit også... At man kan være SÅ gode venner i det ene øyeblikket, for så og ikke være på talefot noen timer etterpå.

Kan være at hun tenker det samme som deg, at hun syns det er vanskelig å si hei etter alt som ble sagt for 2 år siden. Jeg skjønner at det føles rart, men vil du ha henne i livet ditt igjen? I så fall bør du jo si hei neste gang. Hvis ikke, så er det vel greit at man går forbi hverandre i stillhet :)

.. Har datterbarnet og jeg sett slutten på One Direction-konsert, og nå ser vi Eclipse. Noen ganger savner jeg å være fjortis :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg hengt opp gardin på arbeidsrommet, montert arbeidsbord, fått noen bøker på plass i hylla, tømt et par esker, og båret noe greier ned i kjellerbodene. Satser på å få tømt alle eskene minus noen med bøker (må kjøpe hyller og skru opp på veggen først) i morgen, Det begynner å komme seg!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt tid før jeg tok turen ut, så jeg kom inn nå.

Bestemte meg for at jeg skulle løpe når hundene ikke snuste, så jeg kunne komme meg fortest inn igjen til game of thrones. Det gikk kjempefint, men Zelda er litt vel opptatt av å gå fot, selv når vi løper. Flere ganger klarte jeg å sparke henne opp i luften, men hun er jo for tung til at hun flyr videre, så hun lå liksom på beinet mitt opp i luften og ble med ned. ( :lol: )

Gjorde nok ikke henne noe, for hun slutta ikke å gå (løpe) fot!

Lurer på om jeg skal "sprette" isen som ligger i fryseren :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at hun tenker det samme som deg, at hun syns det er vanskelig å si hei etter alt som ble sagt for 2 år siden. Jeg skjønner at det føles rart, men vil du ha henne i livet ditt igjen? I så fall bør du jo si hei neste gang. Hvis ikke, så er det vel greit at man går forbi hverandre i stillhet :)

.. Har datterbarnet og jeg sett slutten på One Direction-konsert, og nå ser vi Eclipse. Noen ganger savner jeg å være fjortis :aww:

Det er vel det jeg egentlig ikke tror at jeg vil. Siden det ligger mer der enn jeg har lyst å legge ut. Så det er vel egentlig den berømte dråpen kanskje... Selv om det var litt rart å se henne idag, siden jeg ikke har sett henne siden vi krangla.

Nå har jeg sett på Hellstrøm rydder opp igjen, og en mor som har veldig dårlig råd fikk flere gode kjøkkenmaskiner og gavekort på 10 000 kroner fra KIWI. Men et godt eksempel på at sunn mat ikke er dyrt, for hun er nede i 56 kr per middag for en voksen og tre barn med mat lagd fra bunnen. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt tid før jeg tok turen ut, så jeg kom inn nå.

Bestemte meg for at jeg skulle løpe når hundene ikke snuste, så jeg kunne komme meg fortest inn igjen til game of thrones. Det gikk kjempefint, men Zelda er litt vel opptatt av å gå fot, selv når vi løper. Flere ganger klarte jeg å sparke henne opp i luften, men hun er jo for tung til at hun flyr videre, så hun lå liksom på beinet mitt opp i luften og ble med ned. ( :lol: )

Gjorde nok ikke henne noe, for hun slutta ikke å gå (løpe) fot!

Jeg ler høyt, ser det for meg :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da får vi se hvem som ler i morra tidlig, meg eller lus. Bonden turte ikke vedde på at det ble meg. Men nå er hvertfall gjerde oppe, med tre tråder og strøm som virkelig sparker. Ikke dermed sagt at frk. Lusepus ikke utsmarter oss og finner en egen vei ut. :aww: Helt trygg blir jeg ikke før jeg har nettinggjerde med strøm på toppen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Skulle ha lagt inn et bilde av lille terroristen, men vet ikke hvordan jeg gjør det fra tlf. Men de som ikke er venn med meg på FB får bare ta mitt ord for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha lagt inn et bilde av lille terroristen, men vet ikke hvordan jeg gjør det fra tlf. Men de som ikke er venn med meg på FB får bare ta mitt ord for det ;-)

Sånn så alle får se. :P

Grattis med valp! Selv om den er gubben sin.

935762_4747122804032_1403227516_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...