Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Gleder meg kjempemye til å komme på besøk til helgen! :)

Det blir så koselig med besøk av deg! Håper hundene viser seg fra sin beste side... De yngste mine kan være litt ehm, viltre...

Satser på fint vær på torsdag :aww:

Ja! Gleder meg til å møte deg og T igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke poenget med å nappe bryn :P Nå er ikke mine superbustete, men de er ikke tynne som en strek heller. Ikke f.... om jeg utsetter meg for en sånn smerte frivillig.... :P

Mine eier ikke form, så jeg ser nesten deppa ut med unappa bryn :lol: Så heldigvis er det jo bare knekken jeg behøver å fikse.

Pff. Det gjør da ikke vondt å nappe bryn. Pingler. :P

Pfffff, du er tøff tervdame, jeg ekke så tøff selv om gulvmoppen trur ho er det :lol:

Feilpost?

Oi, ja! :icon_redface:

..kalte jeg Khela for idiot fordi hun kjefta så på døra som ingen kom inn av, så nå gråter hun. Tror hun vil ha litt av melkeglasset mitt også forøvrig :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skriver Hannibal på iPhonene min, så foreslår den "kannibalisme" i stede. :lol: Litt festlig egentlig. :P

Og jeg har hatt første hønedrøm på sofaen i stad. :getlost: Drømte at Noomi drepte først en mus inni bokhylla mi, og så var jeg supersikker på at hun også kom til å drepe hønene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke vondt hvis man bare klemmer litt på øyenbrynhuden først, eller hvis man er litt varm. Synes det er vondest når jeg er kald. Jeg må iallefall nappe, ellers får jeg unibrow :P Og selv om jeg napper relativt mye så har jeg fortsatt tjukke bryn... men er fornøyd med dem jeg, og er veldig fornøyd med at jeg slipper å tegne dem på osv, eller farge dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Skulle ønske jeg gadd å nappe bryn jeg. Synes jeg ser 1000 ganger bedre ut med ubuskete bryn :P Jeg er bare lat :aww:

Is er godt, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt sært over å klage på FB over at man står i kø og vil hjem når det har vært en ulykke... Og uten en tanke om at de er skada, bare at vedkommende sitter i kø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

...tror jeg begge jentene er fornøyde. Talli trening, begge tur med datterbarnet til 2ne ( :wub: syns Talli ), og nå 2,5 km kjettingtrekk på kvelden i terreng.

*redigere bilder* er litt kjedelig med kjettingtrekk ettersom jeg vil holde dyrene i lavt tempo, så da tar jeg bilder. :P

Og jeg kom brått på midt i skogen at det er jo Skal vi bake finale i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt sært over å klage på FB over at man står i kø og vil hjem når det har vært en ulykke... Og uten en tanke om at de er skada, bare at vedkommende sitter i kø...

Helt enig!

Dog har jeg klaget på facebook over Oslo-audier som benytter andres elendighet (ambulanse på utrykning) til å snike i en kilometervis lang kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

har jeg proppet meg med 20 biter sushi.. det er sånn ca dobbelt så mange som jeg pleier å spise det. Men det var yummy in my tummy altså.

Forøvrig kom valpen uten mute eller slumre knapp, men nå har han slukna. Så nå kan jeg ikke røre meg på den neste timen, uff så leit liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var utdrikkningslaget til søstra mi unnagjort! Det tok av og var dritgøy fra begynnelse kl 9 til slutt i 3-tida på natta! Idag har jeg fått med meg noen timer med LP-kurs med John Eklöf. Kjenner at jeg er litt sigen nå, ja...

Eksamenspanikken tok meg idag. På tide å legge inn en innsats og begynne å lese.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke vondt hvis man bare klemmer litt på øyenbrynhuden først, eller hvis man er litt varm. Synes det er vondest når jeg er kald. Jeg må iallefall nappe, ellers får jeg unibrow :P Og selv om jeg napper relativt mye så har jeg fortsatt tjukke bryn... men er fornøyd med dem jeg, og er veldig fornøyd med at jeg slipper å tegne dem på osv, eller farge dem.

Lucky bastard! :getlost: Jeg har helt lyse øyenbryn, også er det en meter mellom hvert hårstrå, så jeg både farger og fyller på med øyenbrynsskygge... Når jeg gidder og har tid til å tegne, that is.

...ser jeg på et program om komodovaraner, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg har alltid syns at komodovaraner, haier og krokodiller/alligatorer er vanvittig fascinerende! Kanskje jeg skal bli zoolog :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napping av øyenbryn er grusomt! Når jeg først "friserer" brynene mine bruker jeg øyebrynskniv, syns det er mye bedre og jeg får til et jevnere resultat. :P Nå er det sjelden jeg gidder, for panneluggen dekker dem stort sett nå for tiden, dessuten er de så lyse og små at det ikke er så farlig.

Akkurat nå er jeg sliten! Jeg og Bris har vært på rally-lydighetskurs i hele helgen, og det var kjempegøy. :ahappy: Har flink hund jeg, og når jeg bare lærer meg til å både telle og lese hva som står (og ikke hva jeg tror står hehe) så blir det så bra så. :) Nå ikveld har jeg lagt tre blodspor (et langt og to korte). Bris var med da jeg la Decoys lange, og Decoy var med da jeg la Bris sine korte. Kveldslufting og sporlegging samtidig - to fluer i en smekk. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til 17. mai jeg, nå! Det er flere år siden det var noe ekstra stas med 17. mai, men i år tror jeg den blir fin. Starte dagen med trim og aktivisering av søt kelpie, og så går det slag i slag etterpå med bunad og flagg, 17. mai-lunsj med venner, borgertog og 17. mai-sodd med trønderne. Tipper det kommer til å bli ganske så koselig! :ahappy: Det eneste som er litt fælt å tenke på er at det bare er 12 dager til, og at på de 12 dagene har jeg to innleveringer, to eksamener og en presentasjon. Her er det bare å henge i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti så uhøfflig Bugen har blitt etter å ha levd omtrent helt fritt i over fire mnd. :o Ble helt paff jeg. Men nå har vi hatt en lang prat om å dytte med skulder og greier. :aww: Vi ble ganske enige til slutt da. Fikk jammen kledd av henne vinterpelsen også. Heimerbørste på FK for 55 kr tror jeg er den beste børsten jeg har kjøpt i mitt liv. Den var effektiv den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha helg heeeeeeeele tiden! 

 

Jeg må bare spørre, og kun fordi jeg syns det var noe kjent med hunden din: bor dere på vei opp mot luksefjell, Skien?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det sengetid! Hunden har allerede lagt seg til rette med hodet på puta mi (:wub:), og jeg begynner å glippe litt med øynene selv. Må bare vaske opp og steke kyllingfilet til matpakka i morgen først, så kan jeg legge meg. I morgen er det siste forelesning i plan- og bygningsrett, innspurt og forhåpentligvis ferdigstillelse av prosjektoppgaven i kommunal planlegging, og så skal Geo og jeg på brukslydighetskurs på kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...