Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Da er vi oppe, rundstykker i ovnen, straks ferdige. Så er det å vente til en venninne har stått opp utover dagen en gang (2-3 tiden!!!) før vi får hørt om været er bra nok til at hun blir med oss på tur. Litt irriterende når jeg var sikker på at vi hadde en avtale i går men da ikke fikk kontakt med henne når jeg var ute, og hun påsto at vi bare hadde avtalt i løpet av helgen da hun ringte langt om lenge utpå dagen. Hun var så sent i seng sa hun, men var jo bare to timer etter meg, hun var edru, det var ikke jeg, og så sover hun 4-5 timer lengre. Ikke like lett å få planlagt noe da.

Men hva skal jeg finne på frem til hun ringer da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi oppe, rundstykker i ovnen, straks ferdige. Så er det å vente til en venninne har stått opp utover dagen en gang (2-3 tiden!!) før vi får hørt om været er bra nok til at hun blir med oss på tur. Litt irriterende når jeg var sikker på at vi hadde en avtale i går men da ikke fikk kontakt med henne når jeg var ute, og hun påsto at vi bare hadde avtalt i løpet av helgen da hun ringte langt om lenge utpå dagen. Hun var så sent i seng sa hun, men var jo bare to timer etter meg, hun var edru, det var ikke jeg, og så sover hun 4-5 timer lengre. Ikke like lett å få planlagt noe da.

Men hva skal jeg finne på frem til hun ringer da...

Tror ikke jeg hadde orka å venta på henne siden hun bare blir med dersom været er bra..? Skal du "kaste bort" flere timer med venting fordi hun kanskje blir med liksom.

Jeg har lufta hundene og spist frokost. Tror vi skal besøke Mamma i dag, lenge siden sist. Så får vi gått en tur der oppe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi oppe, rundstykker i ovnen, straks ferdige. Så er det å vente til en venninne har stått opp utover dagen en gang (2-3 tiden!!) før vi får hørt om været er bra nok til at hun blir med oss på tur. Litt irriterende når jeg var sikker på at vi hadde en avtale i går men da ikke fikk kontakt med henne når jeg var ute, og hun påsto at vi bare hadde avtalt i løpet av helgen da hun ringte langt om lenge utpå dagen. Hun var så sent i seng sa hun, men var jo bare to timer etter meg, hun var edru, det var ikke jeg, og så sover hun 4-5 timer lengre. Ikke like lett å få planlagt noe da.

Men hva skal jeg finne på frem til hun ringer da...

Slikt er kjempe irriterenes. Man bruker hele dagen på å vente noen som ikke blir med likevel sikkert..

I dag skulle jeg egentlig være med en venninne og broren hennes på treningssenter for å få hjelp til å starte med trening, og jeg sa jeg sluttet på jobb klokken 20 og det var helt greit. Frem til i dag, da jeg lurte på når vi skulle trene og at jeg kunne dra rett fra jobb på trening og ville da være der 20:30. Nei, da ble det visst litt for seint og vi måtte gjøre det en annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde orka å venta på henne siden hun bare blir med dersom været er bra..? Skal du "kaste bort" flere timer med venting fordi hun kanskje blir med liksom.

Jeg har lufta hundene og spist frokost. Tror vi skal besøke Mamma i dag, lenge siden sist. Så får vi gått en tur der oppe også.

Ja, men nå lovet jeg at jeg skulle vente. Selv om det er litt irriterende i dag. Tror ikke jeg skal gjøre den avtalen flere ganger, for å si det sånn. :)

Rydde litt, kanskje.... må i hvert fall få opp en tenåring her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er kjempe irriterenes. Man bruker hele dagen på å vente noen som ikke blir med likevel sikkert..

I dag skulle jeg egentlig være med en venninne og broren hennes på treningssenter for å få hjelp til å starte med trening, og jeg sa jeg sluttet på jobb klokken 20 og det var helt greit. Frem til i dag, da jeg lurte på når vi skulle trene og at jeg kunne dra rett fra jobb på trening og ville da være der 20:30. Nei, da ble det visst litt for seint og vi måtte gjøre det en annen dag..

Høres ut som samme personlighetstypen for planlegging som venninnen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan du stoppe opp hver gang han bjeffer, også får han kun gå videre når han er stille.

....er det bare 12 dager til vi reiser, ååå som jeg gleder meg! :D Skal bli veldig deilig å då litt stueskifte, samt å treffe masse trivelige folk som man ser altfor sjeldent :)

Ja, men vil jo ikke vekke nabolaget heller. Får begynne å trene på det tidlig på kvelden så går det vel bra :)

Hvor skal du reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært oppe noen timer, ettersom jeg ikke gjorde noe som helst og sendte meg selv hjem fra jobb i går har jeg i dag endevendt soverommet, støvsuget, tørket støv og ryddet det meste :) Nå start snart badet for tur, mulig det blir en treningsøkt senere i dag også, eventuelt tur i finværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var venninnen min oppe og skulle bare hoppe i dusjen så kunne vi møtes kvart på 3!!

Hun har 5 min å kjøre til dit vi skal...

Jaja, jeg ser hobbiten så lenge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan du stoppe opp hver gang han bjeffer, også får han kun gå videre når han er stille.

....er det bare 12 dager til vi reiser, ååå som jeg gleder meg! :D Skal bli veldig deilig å då litt stueskifte, samt å treffe masse trivelige folk som man ser altfor sjeldent :)

Du verden som jeg har stått på grunn av den metoden der. Og stått, og stått! Da har det mest handlet om å ikke dra i båndet da. Det endte med at de dro i båndet, og så stoppet de, for de visste at nå ble det ståing her. :lol:

Jeg har gått luftetur, ryddet og satt på vaskemaskin, tatt av sengetøy, skiftet en lyspære i stummende mørke i kjelleren, ryddet i kjøleskapet og på kjøkkenet. Flink?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vil jo ikke vekke nabolaget heller. Får begynne å trene på det tidlig på kvelden så går det vel bra :)

Hvor skal du reise?

Det er nok lurt ja :)

Vi skal til rasespesialen i Fredrikstad, også skal vi ha noen deilige dager på Geilo tur/retur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden som jeg har stått på grunn av den metoden der. Og stått, og stått! Da har det mest handlet om å ikke dra i båndet da. Det endte med at de dro i båndet, og så stoppet de, for de visste at nå ble det ståing her. :lol:

Jeg har gått luftetur, ryddet og satt på vaskemaskin, tatt av sengetøy, skiftet en lyspære i stummende mørke i kjelleren, ryddet i kjøleskapet og på kjøkkenet. Flink?

Du tålmodige sjel!

Harly kan ikke gå pent i bånd han, jeg kjøpte dele istedenfor! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisering er fint, da får man så mye bedre plass enn man tror i utgangspunktet. Jammen fikk jeg ikke en liten kommode tilovers også, og selv om det ikke er et skoskap sånn opprinnelig så tror jeg at jeg skal se om jeg får plassert småsko/pensko oppi de skuffene. Nå har jeg bare to esker igjen å pakke ut sånn foreløpig, og de står på badet. Dvs det står esker med bøker inne på arbeidsrommet, men må skru opp hyller på veggen først før jeg kan pakke ut dem.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå skal vi snart ut for å trene LP :) Så blir det sløving med TV og film resten av dagen.

Takk for fin trening og fine tips! :D

I dag ble Vegas 6 år :wub: Kan nesten ikke tro hvor fort tiden går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD for en natt! Men GUD så gøy! Ikke hatt det så gøy på leeenge.. Kan jo nevne at jeg iløpet av natten endte opp med å kle meg ut som et veiarbeidsskilt! :lol: Herregud...

"Frokost" nå.. Og så male siste strøk (forhåpentligvis) på listene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD for en natt! Men GUD så gøy! Ikke hatt det så gøy på leeenge.. Kan jo nevne at jeg iløpet av natten endte opp med å kle meg ut som et veiarbeidsskilt! :lol: Herregud...

Bilde! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig stilling: Meg - lusa: 1 - 0 ! Hestene er der de skal. :lol: Furt, men på plass. Lady viste meg at veiene hennes var stengt! Fnøs skikkelig i nesa og hoppa og viste med hele seg at hun har havnet i *******. :aww:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig stilling: Meg - lusa: 1 - 0 ! Hestene er der de skal. :lol: Furt, men på plass. Lady viste meg at veiene hennes var stengt! Fnøs skikkelig i nesa og hoppa og viste med hele seg at hun har havnet i *******. :aww:

Endelig :D Kan tenke meg det er deilig å slippe bekymringen om hvor hen de er når de kommer seg ut porten. Kunne jo blitt skummelt etterhvert om de gikk i grønn kornåker og forsynte seg *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig :D Kan tenke meg det er deilig å slippe bekymringen om hvor hen de er når de kommer seg ut porten. Kunne jo blitt skummelt etterhvert om de gikk i grønn kornåker og forsynte seg *grøss*

Ja, jeg har periodevis vært hakket før nervøst sammenbrudd når jeg ikke vet om folk lukker grinda. Og nå forsvinner snøen og jeg vil ikke finne dem på naboens jorder. Lite korn her, heldigvis bare gress, men likevel. De kan potensielt ødelegge mye... For å ikke snakke om eventuelle personskader som kan oppstå om de blir påkjørt!

Men stoler ikke helt på dem altså. :lol: Så skal bytte ut plaststolper med trestolper etterhvert og sette opp nettinggjerde rundt der de skal ha vinterområdet sitt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...