Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nå måååå det snart slutte og snø på Lillehammer! Serr!

Sendte meg selv hjem fra jobb på russetreff, for det er jo ikke russ som vil på aktiviteter når det er 5cm snø på bakken og surt..... Greit det er meldt sol og 12 grader i morra, men........

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at en tidligere bestevenn går forbi uten så mye som et hei...

Åh det er så vondt det! Ett høflig Hei bør en kunne strekke seg til, uansett hvor uvenner man har vært/er. Får vel nesten håpe at personen ikke kjente deg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at en tidligere bestevenn går forbi uten så mye som et hei...

Kanskje vedkommende tenker det samme?

Nå har jeg kommet meg ned på skolen og lurer på om det er lov å spise matpakka mi før jeg i det hele tatt har begynt å lese? :P Er tross alt noen timer siden jeg spiste frokost. Har glemt brillene mine da, og det kjenner jeg allerede at er en dum ting. Jeg er ikke vant til å være avhengig av briller, men det må jeg tydeligvis bare bli.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måååå det snart slutte og snø på Lillehammer! Serr!

Sendte meg selv hjem fra jobb på russetreff, for det er jo ikke russ som vil på aktiviteter når det er 5cm snø på bakken og surt..... Greit det er meldt sol og 12 grader i morra, men........

Pyseruss! Hjemme pleide vi å bore hull i isen/ få brannvesenet til å gjøre en råk større med varmtvann for å kunne bade før 1 mai. Ullundertøy på 17 mai er standard, i forfjor svetta jo folk ihjel når det var helt utypiske 17 varmegrader :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ute! Sikkert fordi jeg drakk snowballs i går :( Men egentlig helt greit... litt småbakfull, eksamen ble levert i går, og jeg har ingenting jeg må gjøre i dag. Så da er det digg å bare ligge i sengen med joggebukse og glo på serier, med helt ren samvittighet! Sinnsykt deilig å sove uten å bli vekt av vekkerklokke i dag og. Har gått en tur med Casper, vi ble klissvåte begge to så han har ikke noe imot å sløve i sengen han heller nå. Senere skal jeg drasse meg opp for en dusj, også skal jeg ut og spise med noen venner. Endelig en fin helg uten eksamenspress! (Har ikke begynt å grue meg til muntlig om tre uker helt enda.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg plutselig at jeg har lagt meg til et særdeles usjarmerende nei-brøl som jeg benytter hvis hundene prøver seg på å bjeffe på noe ute. Høres sikkert lekkert ut når kjøkkenvinduet står oppe.

Ellers så sitter jeg egentlig bare her og prøver å bestemme meg for når jeg skal reise meg fra sofaen for å støvsuge og vaske noen gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at hun stoppa helt opp da hun så meg, kjente hun meg nok igjen. Og bare gikk videre. Og det er ikke noe hyggelig med tanke på hvordan vi ble uvenner. Kan godt tenkes at hun tenkte det samme, men siden grunnen til at vi ble uvenner var blant annet at hun klarte å lire av seg ganske mye sårende ting til meg, så synes jeg at hun burde kommet med et unnskyld i det minste og tatt kontakt om hun ville hatt det... Det finnes en grense på hva jeg tolererer av dritt slengt i tryne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg plutselig at jeg har lagt meg til et særdeles usjarmerende nei-brøl som jeg benytter hvis hundene prøver seg på å bjeffe på noe ute. Høres sikkert lekkert ut når kjøkkenvinduet står oppe.

Jeg fant først ut av hvordan jeg må høres ut når jeg kjefter på Arya når Sophia begynt å rope med groveste stemmen hun klarer å få til "Naaaaaaaaai AAAAAAJAAA" hver gang hunden gjorde noe hun ikke fikk lov til :aww: Da skjerpet jeg meg litt og fant alternativ måte å få det stilt på :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg lage vafler uten melk, men med rømme?

Alle vanlige oppskrifter har jo melk, og de uten melk har vann men ikke rømme. Så litt redd for at det vil smake rart hvis jeg tar rømme og vann? Eller tenker jeg teit nå? :P

Har alle ingrediensene til vafler, unntatt melk :(

Noen vaffeleksperter som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått trent i to timer. Gjennomvåt men med godt mot. Fått innspill på hvor jeg må ha blikket mitt og plutselig sluttet Issi å dø på seg :-P Nå skal jeg spise lunsj og få varmen i meg. Forøvrig hva gjør man med vondt midt oppi ryggen? :frantics: var dumt å ligge hengslet utover sofaen igår :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg plutselig at jeg har lagt meg til et særdeles usjarmerende nei-brøl som jeg benytter hvis hundene prøver seg på å bjeffe på noe ute. Høres sikkert lekkert ut når kjøkkenvinduet står oppe.

Ellers så sitter jeg egentlig bare her og prøver å bestemme meg for når jeg skal reise meg fra sofaen for å støvsuge og vaske noen gulv.

Snart er dere kjent som det stedet med dama som brøler i stedet for stedet der hundene bjeffer når folk går forbi. :teehe:

..er vi hjemme fra tur. Har unngått regnet, da vi reiste ett stykke unna der det faktisk var litt bedre vær. For der er det en gruslagt runde som er ganske flat, der vi kunne trene litt på å trekke. Men fortsatt trekker hun bedre når vi har fleksien på :aww: Kanskje jeg skal feste den i magebeltet neste vinter når vi skal på ski??? :teehe: Det blåste jo godt da, så det var ganske greit å komme inn igjen i varmen nå og lage meg en kopp kaffe. :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporterte dem til Facebook. Gjør det du og!

I dag har jeg og bølla jogget, han begynner jammen å bli flink til det! :D Og så har jeg spilt dataspill. Som jeg sikkert skal gjøre mer etter hvert.

Deilig å føle at jeg kan ta meg en VELFORTJENT helg etter mye jobbing med bachelor, og samtidig ikke grue meg til å ta fatt igjen på mandag! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...