Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

I dag skal A til pappaen min noen timer og jeg må visst pakke med solkrem og shorts! Men ikke allergi-medisiner for ( jeg tør si det høyt ) , han er allergifri han. Jeg velger å påstå at edikk, bakepulver , microfiber og bedre innemiljø har utført det mirakelet legene sa ikke ville skje.

10-0 til sonen :D

Så bra!!! :D :D :D

Mon tro om det er badetemperatur for hund nå? Varmt i lufta, men neppe så varmt i vannet, tror jeg ... hm.

Mine skal få bade litt i dag, men de skal ikke få være så lenge i vannet :)

... spise frokost før jeg pakker hunder og håndklær i bilen :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine skal få bade litt i dag, men de skal ikke få være så lenge i vannet :)

Nei, tror ikke det blir så lenge han får holde på. Han er ikke så flink til å kjenne begrensningene sine der. Gå tur i varmen liker'n ikke, men han har fortsatt massevis av energi å få ut. Får se hva vi gjør. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tar jeg den helsikkes motorsaga en eller annen nabo har trykka av og på siden 09:00 i mårrest, og trør den opp der midnattsola ikke skinner.

At det går an å bråke så mye, så lenge og på en så ufattelig irriterende måte!!!! Vjom. Vjomvjom. Vjooooooooom. Vjom. Vjooom vjom. Vjom. Vjom. Ffs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! Herregud så fælt det er å være uten internett når jeg er alene... Når ungene er lagt seg var det jo ikke noe annet å gjøre enn å være fornuftige :P Også skriver dere så fælt at jeg orker ikke å lese igjennom alt. Håper ingen ting drastisk har skjedd. Koselig besøk av soniser i noen timer på torsdagen.. Tror jeg skal gjenta muffinsene jeg lagde da, men med litt kremost i toppingen og enda mer bringbær inni muffinsene.971676_10151576715975256_1282757871_n.jp

.

Ellers så gikk 17 mai veldig stille og rolig her :) Vi var hjemme hele dagen og trivdes med det. Neste år regner jeg med det blir litt mer farting og pyting og styr så får nyte det mens jeg kan :P

Nå er det å børste røytehunder ute i solen så rake hagen mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på apoteket og handlet remedier for å bli kvitt denne forkjølelsen og deriblant en drikke med sitron og ingefær. Den river i halsen!!!

Jaja, den gjør nok godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

HEI! Herregud så fælt det er å være uten internett når jeg er alene... Når ungene er lagt seg var det jo ikke noe annet å gjøre enn å være fornuftige :P Også skriver dere så fælt at jeg orker ikke å lese igjennom alt. Håper ingen ting drastisk har skjedd. Koselig besøk av soniser i noen timer på torsdagen.. Tror jeg skal gjenta muffinsene jeg lagde da, men med litt kremost i toppingen og enda mer bringbær inni muffinsene.971676_10151576715975256_1282757871_n.jp

.

Ellers så gikk 17 mai veldig stille og rolig her :) Vi var hjemme hele dagen og trivdes med det. Neste år regner jeg med det blir litt mer farting og pyting og styr så får nyte det mens jeg kan :P

Nå er det å børste røytehunder ute i solen så rake hagen mer!

Mmmmm du kan HELT greit gjenta de kakene ja :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

17. mai ble bare 1000 ganger mer slitsomt enn jeg hadde trodd :lol:

- Vi oversteg budsjettet med 10 000kr (som er mye for Mc'ern)

- Vi var feil fordelt på jobben. 3 på kjøkken, 1 på kasse og 1 på DT. Hadde vi hatt 2 på kasse hadde det gått smuuuuud

- Innetemperaturen var på 33 grader... Tirsdag ringer jeg LO og spør om det fins noen regler for maks innetemperatur på jobben.

Ellers har jeg nettopp våknet og planen min for i dag er at hele dagen skal gå til Angus :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Forøvrig, tempmåleren på PCn sier at det er 23 grader ute??????? The fcuk liksom :lol:

Edit: Sånn i forhold til varmen som er ute nå så har jeg skikkelig lyst til å gå i shorts, men leggene mine ser jo ikke ut! I be a cavewoman :lol: Nei, får shave og gå ut med stolthet da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai ble bare 1000 ganger mer slitsomt enn jeg hadde trodd :lol:

- Vi oversteg budsjettet med 10 000kr (som er mye for Mc'ern)

- Vi var feil fordelt på jobben. 3 på kjøkken, 1 på kasse og 1 på DT. Hadde vi hatt 2 på kasse hadde det gått smuuuuud

- Innetemperaturen var på 33 grader... Tirsdag ringer jeg LO og spør om det fins noen regler for maks innetemperatur på jobben.

Ellers har jeg nettopp våknet og planen min for i dag er at hele dagen skal gå til Angus :heart:

Et kjapt googlesøk viser at "Arbeidstilsynet anbefaler at temperaturen holdes under 22°C ved fysisk lett innearbeid i perioder med oppvarmingsbehov. Temperatur under 19°C eller over 26°C skal unngås."

Skjønner godt at gårsdagen var noe mer slitsomt enn forventet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en smal sak å fikse utløpsdatoen på gavekortet :D , men jeg fikk ikke brukt det til det jeg tenkte siden de ikke hadde ledig tid til meg for å få gjort det før helgen uansett :getlost: Så da får jeg pelle meg ut og jobbe med fargen på den gode gammeldagse måten d010.gif

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Takk! Men her ser jeg også at vi ikke har noen rettigheter i forhold til varmen :hmm: Vi har noe sånt som 3 vifter satt opp, men når de blåser bare den varme luften tilbake samt dårlig luft (for luften blir aldri byttet ut kjennes det ut som, det er noe feil med ventilasjonsanlegget vårt) så fungerer det ikke altså :hmm: Jeg har jo hørt to forskjellige historier angående dette på jobben vår. Den ene er at sjefen venter på at noen skal komme og fikse det, den andre historien er at han ikke kommer til å gjøre det fordi det koster for mye. Jeg er redd for at det siste er det som er sannheten her :hmm:

Nei, man overlever jo, men det går definitivt utover arbeidet. Man er ikke like effektiv som man pleier å være samt at man svetter som en gris og det må jo ikke være delikat for kundene våre å se på? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai ble feiret til langt ut i 18. mai med massevis av joviale og koslige trøndere samt en skikkelig klyse (ikke trønder) som jeg spilte sjakk med på nach. Jeg er litt dårlig taper, så det endte med at jeg feide sjakkbrikkene ned på gulvet og reiste meg opp og gikk. Da var klokka blitt fem, så det var vel uansett på tide å komme seg hjem. Ei venninne lå over her, det ble litt trangt med to personer og en hund i 90-seng, men det gikk. Ikke sov vi noe lenge heller, for klokka ti troppet vi opp for å rydde i Rævne-huset der det var full fest i går. Det så ikke ut! Herlighet. Nå er jeg i grunnen litt glad for at avreisetidspunktet på vår ferd til Fredrikstad ble forskjøvet litt, så jeg kan slappe av ei lita stund før jeg pakker. Burde definitivt vært ute i sola så de kritthvite leggene mine kunne blitt litt mindre kritthvite, men jeg tror jeg skal være inne ei lita stund til jeg rett og slett. Få i meg litt næring og legge beina på en stol. Har slitne føtter. Jeg glemmer hvert år at bunadsskoene mine er bittelitt for små, så det er litt smertefullt å traske rundt med dem i mange timer.

Geo har vært med på rydding av hus og fått en liten tur, og syns tydeligvis at det er litt slitsomt når det er varmt. Han ligger i alle fall og sover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal A til pappaen min noen timer og jeg må visst pakke med solkrem og shorts! Men ikke allergi-medisiner for ( jeg tør si det høyt ) , han er allergifri han. Jeg velger å påstå at edikk, bakepulver , microfiber og bedre innemiljø har utført det mirakelet legene sa ikke ville skje.

10-0 til sonen :D

Det er jo den beste sonen-nyheten på veldig lenge! Veldig glad for å høre det! :ahappy:

Jo, jeg er helt sikker på at jeg trenger portvinsglass, jeg også. Fy søren, de var fine. Nå drikker jeg ikke portvin, men det er det jo mulig å gjøre noe med :D

Ikke sant at halvgamle tanter som oss trenger fine portvinsglass? Jeg har bestemt meg for å kjøpe et par stykker jeg.

Guttebarnet har vært akkurat like snill i år som solen og varmen sier :D Tenk att lille ADD-barnet er 15 år i dag og snart voksen. ADD'n skimter vi bare i det fjerne, men med masse god tilretteleggelse fra skolen så har de klart å få opp snittet hans til 4 :D Stolt av han, både fordi han klarer seg så godt på skolen, men også fordi han tegner til å bli ett fantastisk menneske med hauger av gode egenskaper!

Nå skal jeg tasse tur i parken, og så skal jeg innom en 7/11 å kjøpe muffinsene han liker så godt!

Det er også den beste sonen-nyheten på lenge! Det løser seg liksom for sonisene denne våren. :ahappy: Stor grattis med dagen til godgutten din!

Så skal jeg på stoff&stil en tur. Kjøpe bomull og tyll, og så skal jeg sy meg et realt puffy underskjørt til femtitallskjolen min. Party-party

Visste ikke at de hadde irl-butikk her i byen jeg, bruker alltid nettbutikken. Da skal jeg jaggu din en dag!

Forøvrig, tempmåleren på PCn sier at det er 23 grader ute??????? The fcuk liksom :lol:

Edit: Sånn i forhold til varmen som er ute nå så har jeg skikkelig lyst til å gå i shorts, men leggene mine ser jo ikke ut! I be a cavewoman :lol: Nei, får shave og gå ut med stolthet da :aww:

Her er det 25 grader i følge skjerma mi! Plutselig ble det full sommer! Snart ut og jobbe i hagen med hundene i langline.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:|

Sloss på seg AD??

RUNDERE på seg AD? *Ser bort på mine runderingshunder som er fri i alle hjørner...*. Tåler ikke en hund å springe i skogen så har den ingenting å gjøre som avlshund :huh:

Var vel hvis de startet tidlig.. Det vil jo ikke være den "vanlige" AD som man røngter når de er unge, men hvis man røngter de når de da er eldre, så var det mulig å få en grad..

Men som sagt: det er det eneste jeg har hørt som en grunn.. Ikke at de kan sloss på seg en grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått kontakt med han som trengte hjelp her om dagen, og tydelig at han hadde fått skikkelig hjelp til slutt, og var mye bedre nå. Så får håpe han får den hjelpen han trenger nå... Lurer på hvorfor han ikke kunne ta kontakt med venner eller familie, eller om de ikke er tilstede. Når man ber ukjente om hjelp på en internettside, så virker det bare så ensomt. Men på en annen side, så vet man jo hvor travle folk er i dag også...

Nei. Kanskje starte dagen litt her nå, og hente bilen og pakke litt... Så får jeg ryddet opp i enda mer rot her. Skal bli sykt godt å komme seg vekk herifra. Starter å gå litt lei hele stedet nå kjenner jeg. Husverten var jo på døra her om dagen, og veldig ivrige på å prøve å påstå hva som var deres av mine møbler... :rolleyes:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...