tulip Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Åh for øyeblikket har jeg flere... jack russel, cairn terrier, amstaff/pittbull (den lette varianten. Nå er jo ikke det lov, så da er det ikke aktuelt, men lov å drømme litt), boston terrier. Kinesisk nakenhund, og irsk ulvehund. Så jeg har litt problemer med å velge en bestemt rase her Du damen, har du glemt granden du? *furt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Kaukasisk ovcharka eller tibetansk mastiff. Og som venta, vel alle raser som er tett opptil det dei alt har. Meg sjølv inkludert . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Irsk ulvehund, norsk buhund, norsk lundehund, schäferhund, greyhound, alaskan malamute, grønlandshund, siberian husky... Godt jeg ikke skal ha ny hund med det første. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Sannsynligvis toypuddel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Har ingen planer om å ha noe annet enn berner, men alternativet måtte evnt. ha blitt golden retriever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Australsk kelpie tror jeg, eller labrador. Retrieverjakt er jo så morsomt at jeg tror jeg alltid må ha en retriever i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Mine alternativa om eg ikkje hadde gått for dvergschnauzeren er disse: Cairn Terrier Border Terrier Jack Russel Terrier Dverg Puddel (kvite eller aprikos) Bichon Havanise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Schæfer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Toy- eller dvergpuddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Må si som Bones, godt jeg ikke skal ha ny hund med det første, for det er maaange raser jeg kunne tenkt meg, spesielt når det bare er på kunne-tenkt-meg-og-drømt-om-raser-stadiet Så vorsteh (korthåret), mops, alaska husky, curly, chihuahua, jakt cocker og ei til katt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Grønlandshund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Toller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Korthåret vorsteh, som for meg er eneste alternativet til irsk setter. Eventuelt husky. Til kortisen vet jeg ikke om noe alternativ….. Men siden jeg ikke kjenner "alle raser" godt, skal jeg aldri si aldri. Jeg har blitt mer og mer snever med årene vedr hva slags raser jeg liker å ha i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Hmm. sikkert vært stuck med dobermann da Men husker at før jeg fikk greyhound så satt jeg å så litt på Hvit hyrdehund, bauceron, dalamtiner og pincher. (men ingen av dem jeg kunne tenkt meg nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Strihåra vorsteh og schæfer er alternativene for meg, evt greyster. Om livsstilen var annerledes, ville det nok blitt bull-terrier. Fineste, rareste dyra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Stabyhoun eller border collie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Da hadde jeg hatt Chinese Crested. Egentlig drømmerase, men siden jeg og samboer ville kjøpe hund sammen nå, så fant vi en rase begge likte, og da ble det whippet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Hadde jeg ikke hatt belger akkurat nå, så hadde jeg nok hatt hollandsk gjeterhund, korthåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Border collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Tibetansk Spaniel Vi satt faktisk og så på en sånnen før vi skaffa Chi'en 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Amerikansk pit bull terrier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Jeg ville liksom aldri bytta ut portisen med noe "tilsvarende", som jo måtte vært tilfellet om f.eks. rasen ikke eksisterte. Så si at den ikke gjorde det, da ville jeg fort hatt storpuddel tror jeg. Men vil ikke ha noe annet Skulle jeg ikke hatt papillon ville jeg hatt dvergpuddel, chinese crested PP eller bichon havanaise. Eller löwchen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 BC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Kaukasisk ovcharka,irsk ulvehund,Tibetansk mastiff,St.Bernard,pitbull eller amstaff. Men det blir nok ikke noe rasebytte her . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Engelsk springer. Eventuelt welsh springer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts