Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 1 og 2.juni


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Humle Kelpie

Meldt på 4 bikkjer Bekfreftet 23.52 i går. Lurer på hvorfor man absolutt skal vente til siste mulighet?

Lykke til med svømmeknappen og gjørmebryting i helgen alle sammen!

Jeg er med på å arrangere beardisspesialen på lørdagen, så jeg bør være fornuftig å la være å melde på til NKK på søndagen. Tror det da er "gull verdt" å bare bli på campingplassen på Svelvik for å slappe av og rydde opp etter den..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å melde på minihunden på søndag. Lørdag jobber jeg, søren heller! Oppdretteren til mini kommer jo kanskje på søndag da. Men mini er så pysete på bordet ennå. Så jeg er usikker på om hun er "klar" for det.

Må gruble litt over den der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo... Må bruke dagen på å gruble trur jeg... Lexi trenger et storcert (som jeg aldri trur hun får, men er nå det så nøye :lol: ), og Birk har jeg så lyst til å stille i vet.klasse... Men er det fornuftig pengebruk tru :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo... Må bruke dagen på å gruble trur jeg... Lexi trenger et storcert (som jeg aldri trur hun får, men er nå det så nøye :lol: ), og Birk har jeg så lyst til å stille i vet.klasse... Men er det fornuftig pengebruk tru :lol:

Selvfølgelig er det fornuftig! :lol: Lexi :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et anfall av overmot meldte jeg den unge lovende til både junior og LP1 gitt... Noen som har hørt om Rafael Malo Alcrudo, Spania? Ser ikke helt for meg at en som dømmer bulldogger og andre dogger liker sportslige dobere, men. Pytt, pytt, godt for mamsen å jogge litt, vi får ta det for trimmens skyld om ikke annet *ler*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruter foreslår at dersom jeg får oppmøtetid 0900 skal jeg ta buss sånn halv fem om morgenen og dra oppom Gardermoen en tur for å bytte til flytog der og så være ved Drammen travbane ca tjue minutter før klokka slager ni. :lol: Og toget mitt går ikke tidlig nok fra Ås til å være i Oslo til et fornuftig tidspunkt til å få sitte på med noen (hadde jo vært lettvint å bli plukket opp på Skøyen for eksempel). Så jeg tror kanskje jeg dropper å melde på faktisk, selv om vi har lyst til å kjempe om storcert. Har ikke råd til å kaste 350 kroner ut av vinduet akkurat nå... Kan jo håpe på senere oppmøtetid, men vet ikke helt om jeg skal gidde å ta sjansen. Med mindre noen tilfeldigvis skal forbi Ås-traktene til Drammen på søndag, da. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild: Jeg skal forbi der på vei til Drammen søndag. Jeg pleier å dra så jeg er tidlig ute da, litt sånn panikk for å komme for sent og greier. Vet ikke når vi har oppmøte, men, om det er klokka 9, så drar jeg hjemmefra klokka 7 (senest). Bruker vel rundt 50 minutter til Korsegården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Ingvild: hvis jeg skal ha me meg lånehunden, så kan du sikkert få sitte på me meg hvis jeg kjører forbi Ås.. Jeg aner ikke hvor Ås er hen :aww:

3,5 mil sør for Oslo, på feil side av fjorden for Drammen. :P

Ingvild: Jeg skal forbi der på vei til Drammen søndag. Jeg pleier å dra så jeg er tidlig ute da, litt sånn panikk for å komme for sent og greier. Vet ikke når vi har oppmøte, men, om det er klokka 9, så drar jeg hjemmefra klokka 7 (senest). Bruker vel rundt 50 minutter til Korsegården.

Åh, det hadde vært supert altså! Greit å ha en back up liksom. Hjem kommer jeg meg alltids, men kollektivtrafikken er ikke så praktisk tidlig søndag morgen. :P Å møte opp tidlig er helt fint for meg, jeg har en hund som ikke har vondt av å gå ned litt før han skal i ringen. Og jeg syns da ikke det hørtes så skrekkelig tidlig ut, det tar da en times tid fra Korsegården til Åssiden også, gjør det ikke? Det blir jo ganske knapt egentlig det, om man får oppmøtetid klokka ni. :P Kan jo hende vi får oppmøte senere da, men kelpien pleier liksom å være ferdig ca. 0922. :P

Men da kan jeg vel melde på, da. Har jo lyst til å prøve oss på storcertet i alle fall! Så er det bare om jeg skal melde på i unghund eller junior. Hadde jo vært kjekt å kunne få cacibet dersom vi skulle bli plassert slik, men på en annen side ser han definitivt mer ut som en junior enn unghund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...