Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå har jeg benka meg foran tv'n med en pose potetgull og noe sjokolade. Jeg har ikke spist snop på to uker, så nå overkompenserer jeg. :lol: Litt skuffa over at det ikke blir fredagstaco i dag, men får være fullstendig vill og gæ'ærn og ta det imorgen i stedet. Living on the edge liksom. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

I dag sto det en svart kelpie utafor Bunnpris. Jeg kom i prat med eieren, og i løpet av samtalen nevnte jeg at jeg kjente en som drev med oppdrett. Han spurte hvem, og heldigvis kjente han ikke til Deepeyes. Jeg begynte nemlig å grue meg til han skulle spørre hvordan jeg kjente JeanetteH, kan jo ikke si at det er gjennom et forum på internett! Da bruker ikke normale folk ordet "kjenner". :lol:Men du vet kanskje hvem det var JeanetteH? Eldre mann med hvitt hår og skjegg, svart hannhund, og begge døtrene hans hadde også kelpier. Han fortalte at hunden er så lydig at han alltid går løs, ikke noe vits i å ha bånd på når den alltid går rett ved siden av, sa han. Og det gjorde den jaggu også da de gikk videre.

Noe sier meg at det var faren til Linn&Sandra, og at de muligens så etter noen fra kullet til de :P

*ringe Linn i morgen* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å google bryllupsgaver, jeg sliter nemlig litt med gode ideer, men resultatet er ikke spesielt imponerende. En støvsuger er definitivt ikke noe jeg ønsker å gi i bryllupsgave til nær familie. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kjekt. Da er det sikkert grunnen til at jeg har blitt tjukk også :aww:

Selvfølgelig... det er alltid greit å ha noe å skylde på :aww:.

Geo og jeg emigrerer til Italia over helgen. Ok, kanskje ikke. Men herlighet, det kan da bare ikke drive å snø på denne måten i midten av april? Blir det barneskirenn i stedet for barnetog på 17. mai liksom?

Jeg kan trøste deg med at det iallefall snør i Ungarn også nå :).

Talli-ban er søt som liten konemor hun :ahappy:

Hun er det :D. Veldig søt :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Det har jeg vurdert også, men jeg vil ha en naken-nakenhund :P

Kanskje det blir en nakenhund istedetfor belger når Nora er borte, en gang om 15 år :aww:

Jeg har ikke helt bestemt meg enda. I og med at jeg ikke har peiling på hva jeg må se etter, så er det vel fare for at jeg vil ha den peneste valpen, naken-naken eller ei.

Du må huske at du er nødt til å kombinere naken-nakenhunden med pelshund (puddel), så nakenhunden har noe varmt å sitte på! :lol:

Åh, de ser ut som små hester, så da får jeg hestedrømmen (jeg aldri har hatt) oppfylt. Nesten så man skulle hatt naken-naken, for da har man liksom en puddel som trenger maaaasse pelsstell, og en som bare trenger å shave kroppen innimellom (akkurat som meg!!). Ser at puddelfolk som driver oppdrett av flere raser, stort sett har CCPP, såååå.

Er uansett ikke aktuelt før om sånn hvertfall... 10 år, men vanvittig festlig å titte på en ny rase! :P

Teserere: (Kleint, skrev feil nick i stad) Ja, jeg er 98% sikker på det :fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli-ban er søt som liten konemor hun :ahappy:

Hun er det :D. Veldig søt :lol:.

Tror ikke hun er helt enig, men i grunn helt sikkert glad for litt oppmerksomhet :lol:

Også var det ingen som ville på chatten med meg og se på idol. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stygg sovesofa du kan få... :lol:. Den ender antakelig opp som verandasofa inntil jeg får råd til å kjøpe meg utemøblement :aww:.

Jeg har en arvesovesofa nå, jeg. Den tenkte jeg at skulle få dø når vi flyttet her fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig... det er alltid greit å ha noe å skylde på :aww:.

Så lenge det er ikke er min skyld, så :aww:

Jeg har ikke helt bestemt meg enda. I og med at jeg ikke har peiling på hva jeg må se etter, så er det vel fare for at jeg vil ha den peneste valpen, naken-naken eller ei.

Du må huske at du er nødt til å kombinere naken-nakenhunden med pelshund (puddel), så nakenhunden har noe varmt å sitte på! :lol:

Åh, de ser ut som små hester, så da får jeg hestedrømmen (jeg aldri har hatt) oppfylt. Nesten så man skulle hatt naken-naken, for da har man liksom en puddel som trenger maaaasse pelsstell, og en som bare trenger å shave kroppen innimellom (akkurat som meg!!). Ser at puddelfolk som driver oppdrett av flere raser, stort sett har CCPP, såååå.

Er uansett ikke aktuelt før om sånn hvertfall... 10 år, men vanvittig festlig å titte på en ny rase! :P

Den trenger ikke å være kjempepen heller for min del, så lenge den er naken, er forholdsvis ensfarget i huden, ikke har skjeggstubber all over kroppen og har pels der den skal ha :lol:

Tror ikke hun er helt enig, men i grunn helt sikkert glad for litt oppmerksomhet :lol:

Klart hun er enig i at hun er søt :P

Også var det ingen som ville på chatten med meg og se på idol. :no:

Joda, skal bare lufte bikkjene litt først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en arvesovesofa nå, jeg. Den tenkte jeg at skulle få dø når vi flyttet her fra :)

Du trenger kanskje ikke en til da... :aww:.

:lol:

Så lenge det er ikke er min skyld, så :aww:

Nei, selvsagt :D.

Har jeg bestemt meg for at Willy og jeg skal utforske en laaaaang turrunde i morgen. Jeg vet ikke helt hvor lang den er - eller om den er gangbar i det heletatt - men jeg tror den er fin :D. Egentlig burde jeg tatt indretjeneste, brent litt papir, vasket bilen, badet Willy... og sikkert mye mer - men vi får ta en ting av gangen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke du være så streng med deg sjøl... :aww:

Er ikke spesielt streng med meg selv, jeg var 14-15 år og jomfru i forrige årtusen jeg :aww:

Og hvorfor Talli egentlig ikke er så søt med konedrakt på... (hvis du ikke liker sår, ikke åpne spoiler)

attachicon.gifbilde.jpg

Stakkars Talli :(

Nei, selvsagt :D.

Ingenting er min skyld :aww:

EDIT: Det slår meg at det var en dårlig ide å gire opp Nora ved å kommandere henne i dekk mens jeg lekte med Leah. Hun tar litt av nå :lol:

Endret av 2ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad :D Ulven "min", som vi møtte på tur i skogen for noen dager siden, har nok gått videre for da vi lette etter spor og sånn idag fant vi ingenting. Håper og tror det er en streifer for hvis den slår seg ned i området vil den snart bli oppdaget og skutt og det vil ikke jeg. Vakker var den, der den stod ca 100 meter unna og stirret på oss. Oh skrekkblandet fryd, selv Mocca ble rimelig spak da hun skjønte hva det var. Derimot fant vi hauger av beverspor og jeg tenker da at den hadde nok ikke turt vandre så fritt om ulven fremdeles var der.

Du, bever er farligere enn ulv.. Leser du ikke vg? Nå har en bever drept en mann.. Finn en ulv som har tatt et menneske det siste året liksom -_-

Sent from my GT-I9100

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minion savner Action også. Så trist er hun ---> :cry: Hun syns jeg er slem som tvang henne til å flytte fra Action.

Også savner hun Haugesund hvor det ikke er snø og is, og fine skoger og marker hun kan løpe på.

Noe ala sove/slappe av kan man gjøre når man er død? :|

Dere får flytte tilbake :aww: Snø? Hva skal dere med det, liksååm? :aww:

Jeg har to hovedargumenter for ikke å gjøre en kombinasjon jeg egentlig har drømt om å gjøre siden 2002. (vel, nesten - linjene).

To hovedargumenter - 1. Jeg bor alene og det vil være ugreit om valpene ikke er solgt når de er 8 uker. 2. OM valpene blir crappy eller folk av andre grunner ikke kan beholde hundene så har jeg ikke kapasitet til å ta de tilbake og det synes jeg ikke noe om.

Disse to grunnene er årsaken til at summen av negatives gjør at jeg avstår fra å lage meg en ny valp...........

Så leser jeg nå på facebook at en oppdretter - av min rase - omtrent er i samme setting, hun har flere usolgte valper og begynner å bli desprat - valpene er vel 11-12 uker nå - men det er jo ikke det værste, det værste er at brødhuet har enda ett kull samtidig.......

Hva i h........ tenker du med da?

Om man bor alene så må man faktisk planlegge det der med kull litt ekstra, og man går i alle fall ikke på to kull samtidig eller?

Flere skulle tenkt sånn :)

Du er jo litt treg i oppfattelsen om du ikke har fått med deg det enda at importer alltid er bedre enn norske hunder? Hallo, liksom :aww: Det er jo derfor vi kjøpte puddelen i Sverige, import er import - og hun er jo selvsagt i særklasse hun og :P

*Ser bort på den perfekte importen sin* :wub:

:aww:

... er jeg glad for at denne dagen er over :)

Hvilke soniser er det som skal på NBF sitt kurs på Sølen? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg har søteste nuskete rottisbaby liggende baki bilen <3

Sent from my GT-I9100

What? Kjøpte du fra det perfekte kullet?? Samler du?

Hvilke soniser er det som skal på NBF sitt kurs på Sølen? :)

:wave: Men det kom vel ikke som en overraskelse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
    • Her er Cuba- også kalt "BomBom", nå litt over 6 uker Hun krøp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp før de er 7 uker, men nå har hun vært min i over 1 uke alt 😇 ) På bildet med bestemor i samme alder- fineste brunbjørnene ❤️   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...