Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Hmm... Er det altså IKKJE sånn at ida mobbar VW Polo som ein så dårleg bil at ein får den for nokre småslantar? Har eg laika noko eg ikkje forsto? :|

Polo er små mintpastiller med hull i midten :)

http://s83.photobucket.com/user/idamin/media/Polo-Mints-010_zps37642d1d.jpg.html'>Polo-Mints-010_zps37642d1d.jpg

I min ungdom fantes de bare i England. Nå får man dem her, også :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Altså man kan bli lykkelig av dyre ting :D Jeg er litt usikker på hva jeg har gjort for å fortjene dette, men i går ramlet altså min mor på døren her med fine posen fra Enzo poli, jaja, der har jeg ikke råd til å gå inn en gang. "Du sa du ønsket seg slike loafers for en stund tilbake, og så så jeg de hadde fått de inn igjen, så jeg kjøpte til deg jeg" :| Snille moren min! Jeg har aldri aldri hatt så dyre sko for! ALDRI!

Så lukket jeg døren og satte igang med mine plikter. Ikke før jeg hadde skrudd opp lyden på tv'n ringer det på døren igjen :huh: Der står jammen meg faren min (komunisere er noe dritt) og han står der med fin Tanum pose. Eh hva gjør du her? Han er omtrent like sosial som meg og slike bråbesøk er skummelt! Nei, han hadde sett en bok i byen som han hadde lyst til å kjøpe til meg. Han kom til og med inn for å få en kaffe :|

big-book-of-dogs.jpg

Ikke før jeg var ferdig med å brette tøy, stryke skjorter og lagt alt på plass kommer barnet hjem med en liten bukett med sånn små påskeliljer (?) "Fordi du er den rare mamma'n du er" :wub: (den lykken er absolutt best, siden jeg har ikke har hørt slik før)

Så kommer mannen hjem med raslende poser. Gaaad vært på salg igjen nå, og skapet skal fylles med stripete og blå skjorter, og skuffen fylles med enda flere sorte sokker! Neida, inn kommer han med poser fra Home&Cottage! Fine store puter med dun, fy flate de var store :| Jeg skrøt jo slik av jeg hadde slike fra Kid, disse var større altså! Jepp, størrelsen teller! Ikke bare det, men han hadde kjøpt nytt sengetøy også, og jeg likte det! Men du dæven det var dyrt!!! Jeg som ikke kjøper sengetøy med mindre det koster under 150,- for fysj og fy, men jeg har alltid ønsket meg dyrt sengetøy. Såååå oh! Jeg har sovet lykkelig med stor pute og dyrt sengetøy!

sengetoslashy_zpsc0a93475.jpg

Nå tar jeg med meg sparken, og stikker til skogs før jeg skal møte AnetteH så jeg får lettet henne for noen børster (som jeg skal låne) og Tøffluse

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, her heter den qiuzkampen ihvertfall :)

Finner ikke noe som heter det i app store jeg...

Foenix her er drøye 21 måneder, og det skjer ikke at huhn blir parret med det første - forvokste valper skal ikke bli mødre.

Smula er 2 år og 3 måneder og hun er også bare en forvokst valp enda. Skal prøve meg på et kull til vinteren lell da - tror nemlig ikke hun har planer om å slutte å være forvokst valp uansett...

Oppussingsutstyr klart til å bli satt i bilen. Skal ta med noen andre esker også, og skrive en liten handleliste. Så skal jeg på Lade :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det ikke, det regner. Heldigvis HAR det snødd, sånn at det ikke bare regner oppå all gjørma vi har, men smelter den snøen som kom i natt.

En ting er sikkert, en våt springer er en søt springer. Helt til du får den inn i huset igjen, og innser at du ikke lenger har en søt, våt springer, men også et vått hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar vi til trondheim for å levere disse på Værnes. de skal fly sørover til sitt nye hjem :wub:

562577_490553417666480_1671822674_n.jpg

HÆ? Har jeg fått de av deg? :D Å, du er den snilleste! :D

Deilig å bruke morgenkvisten til å ligge å slaske i sengen :ahappy: I dag er dagen kommet for min første date! :hyper:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du ikke KAN teleportere? :shocked:

Fra spøk til revolver: trenger ny (dvs. brukt) sovesofa, ihvertfall madrassdelene, men nettopp det å få ting fra A til B gjør at det neppe skjer med det første. Heldigvis får jeg ikke overnattingsgjester med det første heller, så det går bra. :lol:

:cry::icon_cry: Jeg har visst mistet evnen...

Men altså - den står fint her, den sofaen, inntil det kan ordne seg med eventuell manuell frakt :D.

GRATTIS MED DAGEN, LINE!!!!

Jeg hadde jo lagt planer for en skikkelig lang langtur i dag, jeg, men den utgår med høye kneløft og store spadetak siden det har kommet minst 10 cm kram nysnø her i natt. Briardpels og kram snø er en skikkelig dårlig kombinasjon. Får vel satse på indretjeneste i dag da, i stedet, iallefall inntil snøen går over til regn :).

Men først skal jeg sette meg i godstolen min med en kopp kaffe og boka mi som blir stadig mer spennende :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Så digg å ikke kunne sove fordi det renner blod ut av nesa. Å være gravid er artig altså! (For jeg regner med det er derfor.)

Jepp jeg ble nesten redd noenganger, men med en gang Johanne var ute så vips sluttet det.

Syntes nesten det var rart med plager som ble verre og verre og man hadde lenge - trodde umulig det kunne gi seg, men det gjør det! :ahappy:

Nå skal vi i bursdagsfeiring til en 2 åring. Men J sover - moot normalt. Ikke sjans at jeg vekker henne fordi vi må dra, så da får det bli som det blir. Heldigvis skjønner vertskapet det - de har tittel i forsentkomming etter at de fikk barn. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå studerer jeg terminlista igjen, og regner over hva jeg kan og skal være med på og hva jeg kanskje skal være med på. Kjenner det rykker litt i konkurransefoten. Har jo ikke konkurrert siden klubbmesterskapet i spor i oktober. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg ble nesten redd noenganger, men med en gang Johanne var ute så vips sluttet det.

Syntes nesten det var rart med plager som ble verre og verre og man hadde lenge - trodde umulig det kunne gi seg, men det gjør det! :ahappy:

Godt å høre :ahappy: Blir ikke redd, men irritert. For jeg var så trøtt og ville sove, men kan jo ikke søle blod på nye, dyre puta mi :aww: Kan vel blø på dagen heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, bever er farligere enn ulv.. Leser du ikke vg? Nå har en bever drept en mann.. Finn en ulv som har tatt et menneske det siste året liksom -_-

Sent from my GT-I9100

Men altså...nå er jeg kvinne, ikke mann, og hundene er tisper, så da dreper beveren nok ikke meg/oss, ikke sant? :lol: Dessuten har de mer enn nok med å bygge demningen sin, den er allerede tatt av snøsmelting en gang og jeg bare ser for meg Hr og Fru Bever sitte der med et oppgitt uttrykk, på'n igjen liksom, så de har nok ikke tid å drepe nyskjerrige mennesker og hunder for tenk..

Det er nettopp det dem vil at du skal tro -_-

Og jeg trodde også vi snakka om bilen "polo" :lol:

Sent from my GT-I9100

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :ahappy: Blir ikke redd, men irritert. For jeg var så trøtt og ville sove, men kan jo ikke søle blod på nye, dyre puta mi :aww: Kan vel blø på dagen heller :P

Bomulldott i neseboret du blør i? Jeg har periodevis neseblod mens jeg sover, hadde en to ukersperiode nå i feb der jeg blødde på kveld og natt, men jeg stappa bare bomull i venstre nesebor og voila så rant blodet ned halsen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomulldott i neseboret du blør i? Jeg har periodevis neseblod mens jeg sover, hadde en to ukersperiode nå i feb der jeg blødde på kveld og natt, men jeg stappa bare bomull i venstre nesebor og voila så rant blodet ned halsen istedet.

Dytta inn litt papir, men da fikk jeg ikke puste :P Og æsj!

Blødde ikke så lenge da, så jeg har da fått sovet i natt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er invitert :aww: Senest i går, faktisk :aww:

Da får Tallibanen ganske leke med meg :ahappy: Jeg skal til Sølen for første gang :ahappy:

Så gøy, da ses vi både der og i Hemsedal da! :ahappy:

Jeg skal gå spor da, har ikke begynt med rundering ennda :P

Jupp - spor og LP har jeg meldt oss på (vi har litt å "justere" på i LP-delen visstnok *ler*).

Gleder meg jeg :)

GRATULERER MED DAGEN LINE!! :)

I dag har jeg ingen store planer for en gang skyld, og det er veldig deilig når jeg skal dra før fuglene står opp i morgen for å komme oss på MH.

Vi skal ture oss litt, jeg skal få trent meg selv litt, så skal Dany få en real lp-trening, og deretter er det bare sofaen med Game of Thrones og film. Digg lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...