Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Idag har jeg lært at høytrykkspylere kommer i flatpakke.... :gaah:

Etter et par timer med monteringsanvisning og riving i hår er den nesten satt sammen :frantics: .Jeg har en dings som ikke passer der den kanskje skal være ,to skruer som nok hører til dingsen og en dings til som ikke har noe synlig hjem.Hjelpes :gaah:

Er det ikke moro???? :bananas:

Jeg har pakket min høytrykksspyler inn i kassen sin igjen og satt den i bilen, for min bror nektet meg å bruke den når den bare sprengte sikringene her :aww:.

.. Sitter datterbarnet på ett eller annet sosialt media og bannes over at moren hennes ikke skjønner noen ting og bare er ute etter å ødelegge livet hennes. Jeg har nektet henne å skulke skolen den dagen hun skal på Justin Bieber-konsert. Hun lever et hardt liv :aww:

Du er så slem azz... :aww:

Og magen min krangler. Det gjorde den før vi snakket om Justin Bieber, så det har ikke noe med det å gjøre. Jeg tror det har med mengden godterier i helgen å gjøre. Seriøst, jeg burde lære snart.

Om det er noen trøst, så gjør min det også (men kanskje ikke i samme omfang)... Jeg burde lære meg å ikke vente med å spise til jeg er sulten som en ulv, sånn at jeg bare kaster maten i meg... *sukk*. Men det var jækla godt da... Spaghetti med egenkomponert kjøttsaus, gratinert i ovenen med ost :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en sprø helg! Skulle ta en tur for å gjete på fredag kveld. Mens jeg stod på jordet med leire helt opp i panna ringte ei venninne og lurte på om jeg ville bli med ut og spise på fridays. Jeg hadde litt klær og andre sko i bilen, så joda. Hundene fikk mat, drikke, ullpledd og tilgang til hele bilen. Etter middag ble det en tur på en brun pub med bestevenninna og en god kompis. Rolig og koselig kveld ble plutselig helt vill i det vi bestemte oss for "hey, skal vi drikke oss drita eller??". Så ble det nash og jeg ente opp i et annet hjem enn planlagt. Jeg og venninna mi fikk ringt ei som hentet oss så jeg kom meg til bilen, fikk dusjet og, etter promillen gikk net, kjørt til treningssamling med den "nye champagnen". LITT redusert med usedvanlig pervers humor ble det en bra treningssamling uansett. Jeg som bare skulle gjete litt på fredag og komme hjem igjen... Nå er det søndag kveld og jeg har akkurat kommet hjem. Nå er jeg invitert på en date jeg måtte takke nei til pga helt sinnykt søvnmangel! Sprøtt!

:lol: :lol: Høres ut som en bra helg det der!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre mislykkede forsøk klarte jeg endelig å knekke pannekakestekekoden! Nå har jeg spist pannekaker med blåbær og brunost på, det var kjempegodt! Og det er igjen røre til i morgen også.

Nå skal jeg vaske opp, se en episode av Modern Family og så er det sengetid.

Say what?!? Brunost? :shocked: Trøndere altså :rolleyes::aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man endelig hjemme. Morsom og koselig helg med AnetteH, men så er det godt å komme hjem også. :) Borte bra, men hjemme er og blir best.

Og så må jeg slutte med syke drømmer. I natt var jeg på rømmen etter at byen ble invdert av noen skapninger. Og løsningen på å få med meg alle tingene mine, var først å henge på en gammel trevogn bak bilen, for så et tørkestativ. :lol: Alle skjønner jo at det vil være ypperlig sted for å lagre ting. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost er jo kjempegodt på vafler og pannekaker da :D

Vafler ja, men pannekaker er noe helt annet :aww:

Da var man endelig hjemme. Morsom og koselig helg med AnetteH, men så er det godt å komme hjem også. :) Borte bra, men hjemme er og blir best.

Og så må jeg slutte med syke drømmer. I natt var jeg på rømmen etter at byen ble invdert av noen skapninger. Og løsningen på å få med meg alle tingene mine, var først å henge på en gammel trevogn bak bilen, for så et tørkestativ. :lol: Alle skjønner jo at det vil være ypperlig sted for å lagre ting. :P

Du er sikker på at du ikke sover på dine godt brukte sokker, eller noe? :icon_confused::lol::lol:

Brunost :heart::heart::heart: er godt på alt! Ikke langt unna i alle fall. Da jeg var liten var jeg ikke så glad i hvitost, så da fikk jeg toast med brunost og ketchup i stedet.

Du er litt rar :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

536755_10152739681670154_1829563388_n.jp

Jeg scrollet litt fort kjapt, og trodde det var bilde av hjernemasse først...

I morgen må jeg kjøpe nye kubbelys. Kan noen minne meg på det? Jeg har fortjent litt kos i stuevinduskarmen, og kosen sluknet akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at du ikke sover på dine godt brukte sokker, eller noe? :icon_confused::lol::lol:

Med tanke på at jeg bor med Noomi, så er jeg ganske sikker på at jeg sover på mine skitne sokker ja. :lol: Hun elsker å stjele sokker i skittentøyskurven og går rundt og bære på de. :P (Godt brukte er de sjeldent, da jeg skifter sokker minst en gang om dagen. :aww: )

Men jeg har livlig fantasi, både i våken og sovende tilstand. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg har laget akkurat samme cookies nå i ettermiddag! :P De er nesten spist opp også..

De var kjempe gode :D

Jeg skal på besøk i Stavanger i morgen, så jeg må spare de til det :aww:

Jeg scrollet litt fort kjapt, og trodde det var bilde av hjernemasse først...

*Flir* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Fikk telefon om at en av "mine" valper har spist druer :(:hmm:

Det er nok ikke noe stress. Alle mine hunder har spist druer bestandig før vi visste at det kunne være farlig. Det er nok ikke noe å bekymre seg over. En hund jeg hadde spiste 2.5 kg engang, til og med de små sure innerst på stilken. Stilken lå forøvrig fortsatt fint på fatet :D

Nå har jeg spist meg gjennom en kveldsvakt. En beboer fyllte rundt år og hadde familieselskap på sykehjemmet og vi fikk koldtbordrestene- Oh my.. jeg har trøkt i meg, laks, ørret, eggerøre, kabaret, kylling, potetsalat, gratinerte poteter, og ett ukjent antall kakestykker og kringle. Ikke så rart at jeg må ha litt potetgull nå før jeg legger meg sant?! Må jo døyve ned alt det søte nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetid! Jeg har nok fått en liten betennelse i muskulaturen i kneet igjen, det dukker opp hver gang jeg bestemmer meg for å trene litt skikkelig. Den ballansegangen der virker helt umulig! Hiver innpå et par Ibux og håper det gir seg til i morgen, hvis ikke tror jeg at jeg skal bli hjemme og hvile knær. Og jeg som har mye å gjøre på jobben nå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetid! Jeg har nok fått en liten betennelse i muskulaturen i kneet igjen, det dukker opp hver gang jeg bestemmer meg for å trene litt skikkelig. Den ballansegangen der virker helt umulig! Hiver innpå et par Ibux og håper det gir seg til i morgen, hvis ikke tror jeg at jeg skal bli hjemme og hvile knær. Og jeg som har mye å gjøre på jobben nå! :(

Bli hjemme og hvil knær! :sorcerer: (Denne smileyen gjør tanken på å hvile knær gøyere, sant?)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden har gått til å flytte øynene mellom to skjermer - først språkvask og RBK på tv'n, så språkvask og Braveheart. Nå gidder jeg ikke mer i kveld, men skal gjøre meg ferdig i morra. Men herregud, jeg får vondt i sensorhjernen min. Studenten har brukt 40 sider på å forklare noe som kunne vært fortalt på to sider - gjentagelse, gjentagelse, gjentagelse...

Nå skal jeg pusse klørne til Freya mens jeg har sofa jeg kan gjøre det i. Er en fare for at jeg blir uten fra i morra kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og Bonden og føler oss skrekkelig lite lure. :lol: Er en skråstrek på samme tast som + og ? - men vi får ikke frem skråstreken! Hvordan får man frem den? Ikke den her: / men den som går andre veien altså. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lola :lol:

Say what?!? Brunost? :shocked: Trøndere altså :rolleyes::aww:

Det må være nord trøndere i såfall, aldrig hørt om :aww: og vertfall ikke sammen med blåbær :S

Har sett the postman med kevin costner, ganske koselig film egentlig. Også er jeg litt glad nå, ser ut som det blir 2 uker i amerika neste sommer en uke ranch ferie her og en uke turist, det kommer til og bli knall :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig natta her.

Zelda har nok en gang bevist hvorfor hun er støttekontakten til Linda: Menneskene deres gidder ikke lufte Linda før de legger seg, så Zelda henter Linda med seg ned før hun får oss til åpne døra. Så fikk Linda tisse likevel.

Stakkars Linda som ikke sier i fra om sine behov, men hun kan takke gudene for støttekontakten sin, hun som sørger for at det alltid er mat og vann, leker, fyr i peisen når det blir for kaldt og en tissetur når det trengs: Zelda.

De er så rare sammen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
    • Men du sier ikke når dere legger dere, man kan ikke forvente at en liten valp skal sove 8t i strekk, det tar som regel litt tid.
    • Jeg har passet på at valpen har spist og drukket mye tidligere på dagen og ikke mye sent på kvelden. (Lager suppemåltider så drikkes det ikke mye utover dette.) Og en gått en dorunde like før legging. Har du testet dette?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...