Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Freya kan fint finne ut at nå får det være nok tur for i dag. Dette skjer dog helst når hun er hos ene barnevakten sin som helst vil ut og gå hele tiden - regner det litt i tillegg da så gjemmer hun seg under salongbordet :lol:

..Nå sitter jeg og ser på ny sofa...

Denne?

7030260931045.jpg

Eller denne?

0231507_linneasienna3sgajagraa.jpg

Og nei, ikke i sennepsgul :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Freya kan fint finne ut at nå får det være nok tur for i dag. Dette skjer dog helst når hun er hos ene barnevakten sin som helst vil ut og gå hele tiden - regner det litt i tillegg da så gjemmer hun seg under salongbordet :lol:

..Nå sitter jeg og ser på ny sofa...

Denne?

Eller denne?

Herlighet, quoteknot. Uansett! Det kommer jo litt an på sittekomforten også, men jeg syns den første var finest! Også i den fargen, selv om jeg kan se for meg at den blir fin i f.eks. flere forskjellige grånyanser. (Nå hadde jeg SÅ lyst til å dra en Fifty shades of grey-vits, men jeg skal la det være.) Litt mer spesiell også, kan være artig å ha noe som ikke er prikk likt noe som står i tusenvis av andre norske hjem. Jeg syns i alle fall det, men jeg er en sånn person som har farmors gamle sofa fra sekstitallet i leiligheten min, selv om den ikke er spesielt god å sitte i. :lol:

Jeg syns den siste var rett og slett temmelig kjedelig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya kan fint finne ut at nå får det være nok tur for i dag. Dette skjer dog helst når hun er hos ene barnevakten sin som helst vil ut og gå hele tiden - regner det litt i tillegg da så gjemmer hun seg under salongbordet :lol:

..Nå sitter jeg og ser på ny sofa...

Denne?

7030260931045.jpg

Eller denne?

0231507_linneasienna3sgajagraa.jpg

Og nei, ikke i sennepsgul :lol:

Jeg ville gått for den siste, den ser mest behagelig ut. Men enig med Ingvild i at den var kjedelig (men ikke stygg da, bare helt vanlig liksom), den første var stiligere, men sikkert ikke noe god å stupe ned i på fredagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke møtt hunder som ikke vil med på tur, men jeg vet en på jobb hadde en blandingshund som han var så mye på tur med at hunden gjemte seg i huset når frank fant fram turklær :P Jeg tror ikke han gikk sånn ekstremt langt heller så hunden der måtte vært litt bedagelig anlagt, for de fleste hunder klarer jo en mil tur om dagen..

En av schäferne våre gikk og gjemte seg da treningstøyet ble funnet frem, men det hadde en sammenheng med kraftig HD. Hun ble forøvrig avlivet pga hofteleddsdyplasien.

Jeg tenkte det samme, stakkars bikkja må ha hatt vondt når den gjemmer seg på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme, stakkars bikkja må ha hatt vondt når den gjemmer seg på den måten.

Kan godt hende, men har aldrig sett den så jeg aner ikke hvordan oppførselen faktisk er. Den er død nå da. forresten så hadde naboen en cocker som jeg brukte og gå tur med, jeg gikk jo da lange turer sammenlignet med hva den var vant med (familien fikk hunden da moren til kona i huset døde så de var ikke så veldig hundevante eller interesserte og gikk ikke serlig langt), men jeg gikk ikke sååå langt heller, hun parkerte bare på rompa etter 5-6 km, da gidda hun ikke noe mer så måtte jeg dra henne hjem, som regel ga hun seg med en gang hun skjønte at vi var på vei hjem da, da var det plutselig hun som dro meg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende, men har aldrig sett den så jeg aner ikke hvordan oppførselen faktisk er. Den er død nå da. forresten så hadde naboen en cocker som jeg brukte og gå tur med, jeg gikk jo da lange turer sammenlignet med hva den var vant med (familien fikk hunden da moren til kona i huset døde så de var ikke så veldig hundevante eller interesserte og gikk ikke serlig langt), men jeg gikk ikke sååå langt heller, hun parkerte bare på rompa etter 5-6 km, da gidda hun ikke noe mer så måtte jeg dra henne hjem, som regel ga hun seg med en gang hun skjønte at vi var på vei hjem da, da var det plutselig hun som dro meg igjen :P

Eh, 5-6 km en vei er voldsomt langt for en som kanskje ikke er vant til en km engang... Det er lov å sette seg på rompa når man er sliten, det er noe annet å være hjemme og gjemme seg når turklær kommer fram. Oabba ble også voldsomt sliten i begynnelsen, for hun eide ikke kondisjon. Jeg var faktisk redd for at jeg hadde sprengt henne en kveld vi gikk oss litt vill, selv om turen gikk i rolig tempo i snilt terreng. Hadde hun vært mindre hadde jeg plukka henne opp og bært henne de siste kilometerne, istedenfor fikk jeg en venninne til å møte oss et sted hun kunne plukke oss opp i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, 5-6 km en vei er voldsomt langt for en som kanskje ikke er vant til en km engang... Det er lov å sette seg på rompa når man er sliten, det er noe annet å være hjemme og gjemme seg når turklær kommer fram. Oabba ble også voldsomt sliten i begynnelsen, for hun eide ikke kondisjon. Jeg var faktisk redd for at jeg hadde sprengt henne en kveld vi gikk oss litt vill, selv om turen gikk i rolig tempo i snilt terreng. Hadde hun vært mindre hadde jeg plukka henne opp og bært henne de siste kilometerne, istedenfor fikk jeg en venninne til å møte oss et sted hun kunne plukke oss opp i bil.

Hun gikk tur ellers åsså altså, men ikke det jeg kaller tur, og vi gikk sjeldent mer enn 6-8 km (gikk runder og ofte var vi ute lenge så ikke snakk om noe serlig krevende turer. Jeg tror kanskje mest hun var lei, ikke så veldig sliten :P men det skjønte vi jo ikke da. Søt var hun iallefall. Jeg husker vi var på fjellet sammen ei påske og da gikk hun fremfor og trakk og var gladelig med hele skituren, så lei og/eller ville ikke gå lengre uten 'mamma'

Nei, altså jeg vet ikke akkurat hvordan hunden til min arb kolega oppførte seg i detalj, det kan hende den hadde vondt eller at den bare syntes det var slitsomt og gå så lange turer hver dag. Jeg har ikke sett den og har bare hørt historier fortalt fra andre koleger som ikke er hundemennesker så det kan jo hende ei fjær har blitt til 10 høns for alt jeg vet, bare for og illustrere hvor mye Frank var ute med bikkja si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli/vente kunne vi jo godt fra før, men moro at den satt like bra selv med svinsende hunder, at jeg gjemte meg, løp rundt osv. Vellykka avslutningsdag med omtrent perfekte passeringer både med og uten bånd! :D *lykkelig hundeeier*

Khela måtte forresten ha teppe for å gidde å sitte. Vil ikke ha noe søle på rumpa, nei! Prippenfrøkna :wub:

164644_10151529461140141_269116929_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo tv også :P

Jo, men det er noe jeg må betale uansett, fordi det er inkludert i månedsutgiftene til borettslaget - så jeg kan ikke velge det bort og erstatte med streaming. Altså blir streaming en merutgift.

Denne?

7030260931045.jpg

Eller denne?

0231507_linneasienna3sgajagraa.jpg

Og nei, ikke i sennepsgul :lol:

Jeg likte den siste bedre - jeg likte den bedre enn den tredje du viste også, denne ser mest komfortabel ut uansett hvilken vei du sitter. Den andre så så hard ut i armlenene.

Nå sover jentene, nytrimmet og nybadet. Og de har vært sååå flinke i dag, og svømt som noen helter. Og jeg er sååå fornøyd med at det ikke flagret av pels nå heller - vi krysser fingrene for at de klarer å beholde pelsen seks uker til... Så kan de få røyte så mye de vil de neste tre månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg sitter med ryggen mot armlenet og beina bortover i sofaen, og ikke med beina på gulvet

Jammen, det er jo rett vei det! Akkurat som å sitte med ryggen mot ene armlenet og beina over det andre er riktig måte å sitte i en lenestol!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av schäferne våre gikk og gjemte seg da treningstøyet ble funnet frem, men det hadde en sammenheng med kraftig HD. Hun ble forøvrig avlivet pga hofteleddsdyplasien.

Samme med knøttis, hun løp og gjemte seg når jeg fant frem sele eller halsbånd. :( Men det var jo fordi det var vondt.

Fant en annen - denne var mer meg :D

http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=3636

Blant annet fordi jeg vil ha høye vanger siden jeg sitter feil vei i sofaen...

Den!

Da har vi hatt del 1 av feiring av svigersøsters bursdag. Spise ute på palermo. Valgte litt mer fornufitg mat dennegangen enn sist, og spiste mindre, så er ikke skrekkelig dårlig. :lol: Var grønn etter at vi var ute sist, for jeg forspiste meg på biff. Iiiiikke anbefalt når man ikke har spist ordentlig på et par mnd. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...