Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Naboen vår har klikket i vinkel på oss. Katten har tydeligvis gjort fra seg på verandaen hennes i vinter. Skjønner godt at hun ikke liker det. Mannen har vært og tatt det opp og vasket verandaen hennes og sagt unnskyld. Nå kom hun på døra igjen og ba oss fjerne katta fra verandaen hennes fordi hun går over detn for å komme ned på gresset. Det har ikke vært noe problem tidligere, hun var jo ute hele våren, sommeren og høsten uten at hun har sagt noe. SÅ nå må vi omplassere katten for hun vil ikke trives som innekatt :( Lei meg for at gamle sure kjærringa endelig fikk tatt oss for noe. Hun likte nemlig de som bodde her før så godt og synes ikke noe om unge mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Er helt kake etter 3 dager med kurs og over 400km med kjøring på landeveier med masse teleskade. Men kurset var topp, instruktøren var flink, deltakerne trivelige, været topp og bikkja flink. Nå skal jeg ta meg en lang dusj og rydde opp etter gårsdagens kveldsmat, da var jeg enda mer kake (og derfor ser kjøkkenet ut deretter).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell ta en pause i sofasliting og ut og lufte oss litt da. Liten tur også en liten økt til med LP med Tonje og kanskje aslan? :)

Jepps, Aslan kommer også :) Gleder meg til å trene, Blaze var veldig på i går så håper han er det i dag også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men effektivt, hilsen magen min :P

Tviler ikke :)

Jo bare med helt andre ting som LP... Slik ser da neseprøven vår ut p.d.d.

399690_10152753218655072_1140016434_n.jp

Og det er akkurat 1 mnd til vi skal starte...

Nais :lol:.

Det har vi faktisk aldri vært Siri :o

Nei, det har vi faktisk ikke :|

Heldigvis har jeg valgt "mine" å bo med. Så vi vet hvordan det blir med stokking av bikkjer o.l.

Men ja, bare det er god nok grunn til campingvogn kjenner jeg :P

Håper for alles del at dere skal ha STOR hytte :lol:

Spiser jeg noe frossemostebær som jeg frøys ned en gang i fjor :). Prosjekt tømme fryseren er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tur i Oslo, møtt Tøfflus, gått langs Akerselva i vårsolen. Var tre salukier og en whippet, fant en saluki i parken som vi dro med på tur, så da var vi fire salukier og en whippet, ringte Rotaflor som kom med Frida, så da var vi fem salukier og en whippet — myndeparade!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt sliten etter mange timer på messe. Men mye fint, mye tilbud og mange hyggelige leverandører å hilse på! :)

( Hvis noen har tenkt til å kjøpe seg kløv snart anbefaler jeg å vente litt, og se på non-stop sin når den kommer! Den virker knallfin! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår har klikket i vinkel på oss. Katten har tydeligvis gjort fra seg på verandaen hennes i vinter. Skjønner godt at hun ikke liker det. Mannen har vært og tatt det opp og vasket verandaen hennes og sagt unnskyld. Nå kom hun på døra igjen og ba oss fjerne katta fra verandaen hennes fordi hun går over detn for å komme ned på gresset. Det har ikke vært noe problem tidligere, hun var jo ute hele våren, sommeren og høsten uten at hun har sagt noe. SÅ nå må vi omplassere katten for hun vil ikke trives som innekatt :( Lei meg for at gamle sure kjærringa endelig fikk tatt oss for noe. Hun likte nemlig de som bodde her før så godt og synes ikke noe om unge mennesker.

Åååh :( :( :hug: Ingen mulighet til å gi henne en alternativ vei ned? Og den naboen kan vel bli festlig med baby i hus...

Edit: Bror som er utdannet serviceelktriker med fagbrev innen automasjon og som har jobbet med div. maskiner er finfint. Ringte han i dag og sutra over vaskemaskiner som ikke pumpene funker på, så han ba oss legge min på rygg og rett og slett pelle på pumpa og sjekke slanger og sånt, og prøve igjen. Nå funka den brått! Kaaaaaanskje den fortsetter å virke så jeg slipper å bruke penger på å reparere den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa :heart:

Har hatt en kjempefin vårdag i hagen til Heidi, og det er ikke uten grunn at det heter hagearbeid :P Men nå ser den vårklar ut, og til uka ser den lekker ut (det mangler bare å grave opp to busker og fylle opp settekassene med jord slik at stiklingene kan plantes ut) :D

"Lille" Birk har lært at

*) jentene mine ikke gidder å leke med valper som biter

*) man skal la andre hunder ete i fred

*) man slipper ikke unna kloklipp uansett hvor åme, sprellemann og bitemaskin man er

*) verdens besteste tante er godbittante

*) hagearbeid er morsomt! Dusje er ikke like morsomt...

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Heldigvis har jeg valgt "mine" å bo med. Så vi vet hvordan det blir med stokking av bikkjer o.l.

Men ja, bare det er god nok grunn til campingvogn kjenner jeg :P

Hytte ja, det har jeg ikke tenkt på en gang, før nå. Har liksom alltid hatt med meg The Red Head :P

Jeg får satse på at det blir en dritkjekk kar med rolig hund innendørs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg har en supersnill pappa! Han sponser meg med en del cash så jeg kan få byttet ut gaml skrapet av en bil og få kjøpt meg en litt nyere en, ikke veødig veldig ny, men fra år 2000, og med god plass så jeg får med meg Leo trygt og forsvarlig i min egen bil! :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår har klikket i vinkel på oss. Katten har tydeligvis gjort fra seg på verandaen hennes i vinter. Skjønner godt at hun ikke liker det. Mannen har vært og tatt det opp og vasket verandaen hennes og sagt unnskyld. Nå kom hun på døra igjen og ba oss fjerne katta fra verandaen hennes fordi hun går over detn for å komme ned på gresset. Det har ikke vært noe problem tidligere, hun var jo ute hele våren, sommeren og høsten uten at hun har sagt noe. SÅ nå må vi omplassere katten for hun vil ikke trives som innekatt :( Lei meg for at gamle sure kjærringa endelig fikk tatt oss for noe. Hun likte nemlig de som bodde her før så godt og synes ikke noe om unge mennesker.

Uansett om jeg hadde likt naboene eller ei så hadde også jeg klikket i vinkel om katten deres hadde brukt min veranda som toalett altså...

Tulip, du får hilse Heidi grattis og om Birk trenger å sosialiseres med bartedame så stille vi opp :D

Biffsalat til middag. Klokka var jo brått mange gitt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Geo fått teste sine kvaliteter som byhund. Han bestod med glans! Tog, t-bane, lydighetstrening i Frognerparken, rusletur fra Frognerparken til Nationaltheatret, og tillegg var vi ville og gale og slapp løs kelpiene våre i Frognerparken så de fikk rase fra seg litt. For en herlig ettermiddag vi har hatt! Selve treningen gikk det vel kanskje litt så som så med, jeg har begynt å revurdere planene om å starte uoffisielt om en måned for å si det sånn. :lol: Men det har vært kjempedeilig å være ute noen timer uansett. Legg på fire km med sykkeltur og resultatet er sliten og fornøyd Geogebra. :)

Nå skal jeg få i meg en matbit, og så skal jeg bare ta det med ro resten av kvelden. Vurdere å gjøre litt skolearbeid også. Jeg burde det i alle fall.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa :heart:

Har hatt en kjempefin vårdag i hagen til Heidi, og det er ikke uten grunn at det heter hagearbeid :P Men nå ser den vårklar ut, og til uka ser den lekker ut (det mangler bare å grave opp to busker og fylle opp settekassene med jord slik at stiklingene kan plantes ut) :D

Jeg føler bare trang til å presisere at det ikke er jeg som utnytter Tulips arbeidskraft altså. :aww:

Sara og jeg har laget og spist gryte med oksekjøtt (les kukjøtt), sopp og diverse grønnsaker, og ostekake. Tur er gått i mildt vårvær, hagestoler vasket og plassert på verandaen i andre etasje og bittelitt hagerydding utført. Jeg liker søndager jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytte ja, det har jeg ikke tenkt på en gang, før nå. Har liksom alltid hatt med meg The Red Head :P

Jeg får satse på at det blir en dritkjekk kar med rolig hund innendørs :D

Kjekt å alliere seg litt, vi er 3 stk på hytten som har delt hytter/vært på tur før og en "ny" (som kjenner en annen på hytten). Fikset oss alt i februar vi :lol: Og ja, vi skal ha stor hytte Siri. Erfarene Sølen gjengere vet du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alt for mye After Eight..

Går det an?? :lol:

Og ja, vi skal ha stor hytte Siri. Erfarene Sølen gjengere vet du :P

I know, I know... men har fortsatt traumer av Jeanette og Hilde - godt supplert av Andreas - som satt på trammen på den bittelille hytta og kommentert oss som uskyldig tuslet forbi :lol:. Egentlig er det jo trivelig å bo på hytte, enten man kjenner folk eller ikke, men jeg er litt glad jeg kan trekke meg stille og rolig tilbake til ensomheten i campingvogna også. Best for bikkja iallefall :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...