Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Det kan man jo bestemme selv. Med smart tv får du det rett på tv, har man ikke smart tv så kan man kjøpe s video kabel og koble sammen pc og tv og da får man se det som er på pcen på tven viss man vill. :)

Nå skal vi ut på tur. Tror jeg skal prøve meg på marka i dag, lenge siden det nå, og kanskje kjetting eller kløv.. :)

Vi vurderer å gjøre noe slikt vi også.

Bruker jo omtrent bare Netflix og NRK (som har Nett-TV) uansett, så teit å betale flere tusen i året for ting som blir lite brukt? (Selvom det BLIR brukt)

Jeg savner Mamma. Det er ikke noe synd på henne. Hun har vært på Hawaii i 3 uker. Men hun er min aller beste venn. En ordentlig sjelvenn her i livet, så når jeg ikke kan ha mine daglige samtaler med henne, og ekstatisk ringe henne fordi hundene eller barna gjorde noe morsomt eller søtt er det er enormt savn.

Jeg tør ikke engang å tenke på den dagen hun ikke er mer. Men det er LENGE til. Veldig lenge. Er så utrolig knyttet til mamman min! :wub:

Ellers fikk Bambi nok et Grand Mal anfall i helgen. Type skrik etterfulgt av fall, stokk stiv, riste, skjelve, tisse på seg, for så å bli bevisstløs og stokk stiv igjen i ca 2 min. før hun sakte kom til seg selv igjen. *sukk*

Det er lenge siden siste store anfall nå, men hun har stadig flere små (ristinger/ rykninger uten å falle om / gå ut av bevissthet).

Hun orker ikke lenger å være med på turer over 20 min, men gurgler og er glad her hjemme.

Vil så gjerne at hun skal få oppleve iallefall en siste sommer. Hun er så glad i sommeren. Godjinta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jobbpc vil ikke quote idag..

Seriøst Margrete, har jeg noen gang prøvd å jenke deg? Selvsagt skal du være stolt av jobben du har gjort, nettopp fordi Asti var mer flygende en spaserende i hin hårde dager, det var jo nettopp poenget mitt, endel av oss husker at det ikke alltid har har vært like lett som det er idag, og det er håp for andre også.

2ne jeg skjønner godt at du mugger, det er fortvilende når hunden ikke er frisk og man ikke finner ut hvorfor! Jeg har tenkt litt idag, og hadde ikke Nora briller ganske tidlig i dette sykdomsforløpet? Alle hennes problemer er hud og slimhinnerelatert, tro om hun kan ha en immunsvikt? Har dere tatt utvidede blodprøver? Allergi er fortsatt en mulighet, da må det nesten være mot midd el, men det er veldig sjeldent at det komme ri voksen alder, immunsvikt er mer "riktig" sånn sett.

Og ja, dessverre er det sånn at legfolk ofte vet bedre enn veterinæren innimellom, de har jo feks ikke gitt Nora antibiotika mot soppen på utsia, hvorfor skulle hun da få det for sopp innvendig? Gjærsopp gjør i øret som i brøddeigen, det skaper varme og hevelse, så en ren soppinfeksjon kan gjøre himla vondt, spes for henne som allerede er trang i øregangene. Og når hun er behandlet med samme medisinen (regner jeg med) siden jul, og det ikke blir kvitt problemet, så er det jo feil medisin hun får. Om du er redd for å skylle med eddikvann i tilfelle hull i trommehinna, så ta litt ren eddik på en veldig myk klut og vask henne i ørene så langt du når. Det vil også forsure øret, og noe av eddiksyren vil trekke nedover i øret langs huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider



Må lagre denne en plass så jeg har den når jeg kommer hjem, here is as good as any :lol: SHARE THE LOVE

Forøvrig, hvis Bieber kommer med KLM sitt fly fra Amsterdam til Torp sliter de med å få han på bakken. 4 forsøk og de klarer enda ikke lande i tåka :whistle:

Ai ai, her kommer SAS sitt Amsterdam fly også, dette med heading gardermoen, OSL. Ingen privatfly på radaren så langt. Morro morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst Margrete, har jeg noen gang prøvd å jenke deg? Selvsagt skal du være stolt av jobben du har gjort, nettopp fordi Asti var mer flygende en spaserende i hin hårde dager, det var jo nettopp poenget mitt, endel av oss husker at det ikke alltid har har vært like lett som det er idag, og det er håp for andre også.

Hadde på mugne briller, men nå er de pusset. Takk for ros :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med den forbanna oppgaven jeg og. Samme som Ingvild. Hat, hat, haaaat! Hvem har sagt at det er enkelt å sammenslutte en oppgave, liksom!? :cry: Jeg er så lei!

Candycrush på meg og, kanskje? Ingvild - håper ikke du har klart level 65!? Da altså... :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med den forbanna oppgaven jeg og. Samme som Ingvild. Hat, hat, haaaat! Hvem har sagt at det er enkelt å sammenslutte en oppgave, liksom!? :cry: Jeg er så lei!

Candycrush på meg og, kanskje? Ingvild - håper ikke du har klart level 65!? Da altså... :gaah:

Var like ved i stad! Manglet bare én eneste geléklump. Men nei da, det gikk ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vist ikke lekke fra hodet :aww:

Så fremt det ikke kommer fra nesa eller øynene, så kunne jeg også fortalt deg det, altså :aww:.

Godt du er på Riksen nå, vaffal!

What??? Hvordan kan du vite om dere består i gode og onde dager om dere ikke har tatt blendertesten???? :o Sjokkert og rystet...

OMG :shocked:

Du vet meg og mine kritiske øyner, ting tar tid :lol:

I know, I know :D.

Tulip, er det noe jeg selv kan gjøre med øyeguggproduksjon? Pippin har litt mye nå, men jeg tror ikke det er så ille at det kvalifiserer for veterinærbesøk. Bare skylle med vann eller?

Kok opp litt vann med salt i, avkjøl og skyll :).

Nei, dukke ned i jobb igjen :bye:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symradamen, kamillete er helt trygt å bruke. To tepose til en kopp vann, la trekke ca 15 min og skyll øynene to-tre ganger dagen. Teen holder seg en uke i kjøleskap i lukket beholder (feks et syltetøyglass med skrukork). Blir det ikke bedre ila en uke ville jeg fått sjekket om han har et hår elns som irriterer øyet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symradamen, kamillete er helt trygt å bruke. En tepose til en kopp vann, la trekke ca 15 min og skyll øynene to-tre ganger dagen. Teen holder seg en uke i kjøleskap i lukket beholder (feks et syltetøyglass med skrukork). Blir det ikke bedre ila en uke ville jeg fått sjekket om han har et hår elns som irriterer øyet.

Ah, kamillete var det, jeg visste du hadde sagt noe om det før. Jeg kjøpte det til og med sist du sa det :lol: . Teflonhjerne sjø. takk både til deg og til Siri.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Du verden for et renn på kontoret mitt i dag, det er like før jeg innfører kølappsystem! Nå så jeg nettopp en gammel mann som kjørte på en gammel dame med rullatoren sin på fortauet utenfor. Det er ikke så greit når man både er skrøpelig til beins, har dårlig syn og kanskje er bittelitt redusert i hodet! :lol: (Det gikk veldig bra altså).
Åh, de har jeg også sett :wub: Jeg blir litt rørt av sånt jeg. Direkte trafikkfarlig, for jeg syns det var så søtt at jeg glemte å følge med på veien..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med den forbanna oppgaven jeg og. Samme som Ingvild. Hat, hat, haaaat! Hvem har sagt at det er enkelt å sammenslutte en oppgave, liksom!? :cry: Jeg er så lei!

Candycrush på meg og, kanskje? Ingvild - håper ikke du har klart level 65!? Da altså... :gaah:

Level 181 her :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de har jeg også sett :wub: Jeg blir litt rørt av sånt jeg. Direkte trafikkfarlig, for jeg syns det var så søtt at jeg glemte å følge med på veien..

Han jeg så kjørte på, som i krasjet inn i en gammel dame altså, men jeg tror faktisk jeg har sett de du mener også ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere kjøpt? :)

Spennende! Hvor?

Får dere da Netflixen opp på TV, eller bruker dere kun pad/ data?

På TV'en i stua så har vi koblet en stasjonær PC til TV'en, og da er det bare å åpne Netflix i en nettleser. Samme om vi skal se på nett-TV, særlig sees det mye på Moto GP og i HD så er det vel så bra kvalitet som det ville vært om vi så på vanlig TV. På soverommet har vi Apple TV hvor vi ser på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me again, hva var det som var så fint med våren?

8655072030_ecb2f0eac7_c.jpg

Stien til hestene ut fra gamlefjøset. Fått badebasseng de... Heldigvis lett å gi dem en annen vei inn og ut, så de slipper å kline seg oppi det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me again, hva var det som var så fint med våren?

8655072030_ecb2f0eac7_c.jpg

Stien til hestene ut fra gamlefjøset. Fått badebasseng de... Heldigvis lett å gi dem en annen vei inn og ut, så de slipper å kline seg oppi det der.

Våren er finere nordpå. Det er liksom bare vinter => sommer :lol: Her sørpå er det jo masse sørpe-sløsh-øgg og vått på bakken pga tele og det er ikke måte på :lol: Joda, er jo litt sånn nordpå og, men det blir ikke de samme dimensjonene.... Lukter helt ****** her sørpå og :lol:

EDIT: Lykke til med operasjon puddellover! Det går sikkert bra, men det er forferdelig hvor fort det går ja :( Tenker på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...