Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg har hatt syk hund i natt, stakkars Luna har kastet opp. Snille samboer tok seg av alt så jeg fikk sovet ut til jobb. Fra å ikke ønske hund i hus så har han blitt veldig glad i Luna.

Nå regner jeg med at grunnen til at hun kastet opp kun er fordi hun ikke ville ha frokosten sin, eller kveldsmaten, eller frokosten idag. Og jeg mistenker at hun rett og slett ikke liker V&H m/Lam og ris, så når jeg kommer hjem så prøver vi et stk 33 og håper at hun da spiser maten sin.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten vi ser på har aldri vært bebodd før og er som sagt helt ny i 2013. Vi må selv betale for internett og TV. Hvor mye koster slikt da, for en helt grei TV-pakke med de vanlige kanalene + FEM, MAX osv? :P Er det noe jeg (les: Anders) kan installere selv? Prøver å regne litt på utgifter her...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vååååken! Det var faktisk deilig å starte dagen med en dusj, før jeg dro hjem til foreldrene mine. Har ikke turt (og tør egentlig ikke) å dusje om morgenen fordi vi ikke aner når det dukker noen opp med nøkkel og bare låser seg inn. (Har jeg sagt jeg gleder meg til de er ferdige og får levert fra seg nøkkelen til leiligheten?).

Men i dag klinka jeg til og tok sjansen.

Og ellers liker jeg den nye overmadrassen vi fikk (ubrukt og gratis!), samt de stoooore putene :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten vi ser på har aldri vært bebodd før og er som sagt helt ny i 2013. Vi må selv betale for internett og TV. Hvor mye koster slikt da, for en helt grei TV-pakke med de vanlige kanalene + FEM, MAX osv? :P Er det noe jeg (les: Anders) kan installere selv? Prøver å regne litt på utgifter her...

Vi betaler 916kr mnd for Fibernett og grunnpakke fra altibox. Får det sikkert billigere, men vi er glade i raskt internett :)

Red; 80kr av de er for å kunne ta opp programmer. Så uten det koster det 838 da. Men da må du enten ha fiber-ledning i bakken eller betale masse for å få det :P Men da har du en pris å forholde deg til ihvertfall ;):P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten vi ser på har aldri vært bebodd før og er som sagt helt ny i 2013. Vi må selv betale for internett og TV. Hvor mye koster slikt da, for en helt grei TV-pakke med de vanlige kanalene + FEM, MAX osv? :P Er det noe jeg (les: Anders) kan installere selv? Prøver å regne litt på utgifter her...

P og jeg sa faktisk opp TV-abonnementet, mye kjekkere med Netflix og evt. nett-TV om det er noe spesielt. Vi gikk fra 500kr måneden til 79kr, og det merker man virkelig.

Men det er jo en vurdering man selv må ta, hvorvidt man faktisk ser mye på TV eller ei. Vi har ihvertfall ikke savnet det, og det har vel gått ca 6mnd nå.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten vi ser på har aldri vært bebodd før og er som sagt helt ny i 2013. Vi må selv betale for internett og TV. Hvor mye koster slikt da, for en helt grei TV-pakke med de vanlige kanalene + FEM, MAX osv? :P Er det noe jeg (les: Anders) kan installere selv? Prøver å regne litt på utgifter her...

Vi har parabol fra canal digital, familiepakken, betaler i underkant av 400,- i mnd. Monterte den selv gjorde vi å :)

Internett vet jeg ikke hva vi betaler for, for det kommer på samboer mobilregning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen sonen! Ahhh jeg tror ikke på at man kan jinxe ting ved å si dem, så jeg får vel bare skrive at jeg er litt på en rosa sky om dagen. Lov det, vel :wub: .
Sånt er lett å like, selv om man ikke vet hvorfor :P GRUER meg til å ta tog i dag..... Verst blir vel hjem fra jobb, retning oslo s/bærum *hyl* must...have...rammstein on headset today...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun kan ikke ha fått betennelse av soppen? Eller hatt en betennelse i tillegg til soppen? For jeg tenker at hun må ha hatt en betennelse, hun er rett nok en dramaqueen om jeg skulle komme til å tråkke på henne (og det er ganske fort gjort med en rævdilter), men hun pleier ikke å skape seg av å bli håndtert, så når hun hyler og trekker seg når vi klør henne ved øret (altså kinnet eller nakken), så tenker jeg jo at det må ha vært en betennelse der, sopp gjør vel ikke vondt utover det at det klør.

Willy hadde jo en runde med sopp i det ene øret da han var ung - han klødde seg jo en del og det ble selvsagt sårt av det, og i sår kan det jo også bli betennelse, tenker jeg... men det var jo selvsagt mest i ytre øregang. Vi fikk bare beskjed om å skylle med ørerens som var veldig sur - og veterinæren tok første rens, hvilket resulterte i at han hylte som en stukket gris. DET var vondt, det... Svidde som bare rakker'n antar jeg, pga at det var sårt fordi han hadde klødd seg. Men det øreskyllemiddelet fungerte iallefall veldig bra (selv om det var en kamp å få dryppet siden det gjorde vondt i starten). Selvsagt husker jeg ikke hva det heter nå... :aww:.

Jeg har fått meg elgpenn av en kollega :lol:. Den har boksehansker og lyser når man skriver med den :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten vi ser på har aldri vært bebodd før og er som sagt helt ny i 2013. Vi må selv betale for internett og TV. Hvor mye koster slikt da, for en helt grei TV-pakke med de vanlige kanalene + FEM, MAX osv? :P Er det noe jeg (les: Anders) kan installere selv? Prøver å regne litt på utgifter her...
spørs hva som er i området. Har de fiber får du pakke med alt. Så du må nesten sjekke ut med forskjellige selskaper. Evnt sjekke å kapaks for linje hastighet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg og Jaran alene etter å ha levert mannen på toget og Sophia i barnehagen (vel, alene... 4 hunder, 2 katter og masse hybelkaniner :D ) men så stille det er her! Må fikse meg noe mat, så skal jeg rydde litt og slappe av før vi skal ut og trille en tur.. Så er det AnetteH besøk senere idag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo helt glemt å fortelle at jeg klarte å ødelegge blenderen i helgen!!! Jaggu ikke så vanskelig som jeg trodde... trengte jo bare å skylle den i varmt vann og så prøve å lage milkshake. Jeg skylte tilogmed raskt i kaldt vann for å unngå at den sprakk... Jaja ut å kikke på blender igjen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo helt glemt å fortelle at jeg klarte å ødelegge blenderen i helgen!!! Jaggu ikke så vanskelig som jeg trodde... trengte jo bare å skylle den i varmt vann og så prøve å lage milkshake. Jeg skylte tilogmed raskt i kaldt vann for å unngå at den sprakk... Jaja ut å kikke på blender igjen da :P

Oi. Den store blendertesten i forholdet! :o

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi lagt ut "leilighet søkes" annonse på finn.no, og allerede fått et veldig interessant svar :ahappy: Et vennepar av oss skal også leie ut leiligheten sin, og den er ikke så dum den heller...

Hvor har dere kjøpt? :)

Da har jeg søkt på skole og sendt inn det jeg trenger av papirer :D Akkurat nå er jeg hjemme og slasker litt hos mamma :ahappy:

Spennende! Hvor?

P og jeg sa faktisk opp TV-abonnementet, mye kjekkere med Netflix og evt. nett-TV om det er noe spesielt. Vi gikk fra 500kr måneden til 79kr, og det merker man virkelig.

Men det er jo en vurdering man selv må ta, hvorvidt man faktisk ser mye på TV eller ei. Vi har ihvertfall ikke savnet det, og det har vel gått ca 6mnd nå.

Får dere da Netflixen opp på TV, eller bruker dere kun pad/ data?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fikk jeg lathund spindel på Mail fra en oppdretter som har parret med samme hannhund som jeg brukte sist. Er vel kun ett moment som er på "feil" side, ellers hele kullet bedre enn gjennomsnitt kelpie i Sverige og de flere momenter langt bedre.

Kult :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...