Annik Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Gratulerer! Forventer masse bilder etterhvert som de vokser! Siter
Carina Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Gratulerer! Gleder meg til bildespam. Siter
Poter Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Gratulerer med valper! Koselig at sjokoladebollen har fått valper Den som ligner på Hawk hadde litt morsom tegning på hodet, synes jeg. Så et bilde du la ut på facebook, da så det ut som om det enten var et slags hjerte eller djevelhorn Siter
roxie88 Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Åååååååååh Highway var forresten utrolig stilig! Siter
Strøssel Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Da må det bli higway to hell 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 (endret) Takk alle sammen Synes tegningen til Hawk Jr ser ut som en flamme jeg Djevelhorn kan det ikke være, for han er den snilleste/roligste av de 3 Den mørke gutten har jeg kalt "Tjukk&Go" fordi han spiser som en hest og legger på seg 100 gram om dagen- Han er alt over 800 gram mens tispa bare er 530. Litt størrelses forskjell på lillebror til venstre og storebror til høyre Den lille jenta er bare såååå lik mamman sin. Jeg bare måtte finne fram ett bilde av henne på samme alder, og likheten er slående Hun er ultrasøt, men har vel kanskje ikke den mest flatterende kroppsfasongen enda: Hun ser jo ut som en flodhest, så derfor har hun fått kallenavnet "Hippi" Tjukk&Go er en liten utbryterkonge, og digger å henge seg selv opp i stokkene i valpekassen- så de er fjernet nå Se men ikke røre De er snart en uke gamle alt- tiden flyr så alt for fort Edit: ang tema, så er jeg litt spent på om NKK godtar det, for det finnes en kennel i finland (ikke på aussie da)som har det som kennelnavn- men er jo lov til å prøve seg Men Highway to hell blir det nok ikke Edit2: La til ett bilde Endret 19. April 2013 av AussieAllTheWay 5 Siter
MegaMarie Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Så søte bilder av mor som steller valpene! Spent på hvordan hannen med mye hvitt i ansiktet blir 1 Siter
Tinkie Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Å fyttirakkern så søte marsvin du har fått deg! 1 Siter
Poter Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 (endret) For noen gode klumper! Så koselig at tispa ligner på Choco! Kanskje hun kan hete Trøffel EDIT: Eller Nutella! Endret 19. April 2013 av Poter Siter
Guest Jonna Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Takk alle sammen Synes tegningen til Hawk Jr ser ut som en flamme jeg Djevelhorn kan det ikke være, for han er den snilleste/roligste av de 3 Den mørke gutten har jeg kalt "Tjukk&Go" fordi han spiser som en hest og legger på seg 100 gram om dagen- Han er alt over 800 gram mens tispa bare er 530. Litt størrelses forskjell på lillebror til venstre og storebror til høyre Syns ikke det var så stor forsjell på de egentlig jeg. Her er lillesøster og storesøster fra mitt forje kull. Begge like spreke og raske Siter
ToneS Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Gratulerer med et herlig kull! Gleder meg til flere bilder Siter
AussieAllTheWay Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 Syns ikke det var så stor forsjell på de egentlig jeg. Her er lillesøster og storesøster fra mitt forje kull. Begge like spreke og raske Den lille er jo egentlig lenger en den største, mens bredden er noe heeeeelt annet Og han største veier jo nesten en halv valp mer en den andre God forskjell på kelpisene ja De er såååå gode at jeg kunne brukt hele dagen oppi kassa. De har alt ganske forskjellige personligheter. Der tjukken er "jeg går rett frem samme hva jeg støter på" type. Den lille røde- er en sutrepave og sprellemann om hun ikke får det som hun vil eller man holder henne.mens Hawk Jr er den rolige typen som godtar det meste. Blir spennende å se om de fortsetter på samme måte 1 Siter
Snøfrost Skrevet 21. April 2013 Rapporter Skrevet 21. April 2013 Gratulerer med kullet! Har ikke fått med meg at de var født før nå... Siter
AussieAllTheWay Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2013 Da er det vel på tide med noen nye bilder. Småttisene er 2 uker i dag hvor ble de ukene av?? De har våknet nå, og med mer eller mindre begge øynene oppe er de mer mobile og har såvidt begynt å oppdage hverandre som noe mer en bare varmepute Jeg trodde jeg var fornøyd med navnet Hippi, men nei-. det passet ikke gitt Så da er vi like langt Hawk Jr. er bare vakker han. Og kanskje, kanskje får han ett blått øye. Litt tidlig å si, men det høyre ser blåere ut en det andre Han er ikke direkte stygg "lille" Grizzly bjørnen heller Kan brukes til mye disse brødrene Gutta Boyzzzzzz 2 Siter
Poter Skrevet 27. April 2013 Rapporter Skrevet 27. April 2013 Hva med Heffa til den lille brunbjørnen? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2013 Hva med Heffa til den lille brunbjørnen? Ååååå Det hadde passet veldig bra "Heffalompen" Men jeg kjenner en staff som heter det Så fin Hawk er. jaaaa han er nydelig- Vakkert, vakkert hode Siter
Poter Skrevet 27. April 2013 Rapporter Skrevet 27. April 2013 Ååååå Det hadde passet veldig bra "Heffalompen" Men jeg kjenner en staff som heter det jaaaa han er nydelig- Vakkert, vakkert hode Da vet vi nok om samme staffe-Heffaen Kanskje hun kan hete "Heldig" 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2013 Da vet vi nok om samme staffe-Heffaen Kanskje hun kan hete "Heldig" Vi gjør nok det Må nok ha ett navn med litt mer svung over- det er iallefall planen Digger navn som Poppit sitt- men har jo mer en en gang endt på mer "kjedelige" navn. Mia f.eks Men supert med forslag altså Siter
Shlush Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Heftige Henna :-P søte valper hvertfall! Siter
LinL Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Henna var fint! Elleeer, Hassle (trøbbel ), hug Halo, haze, hazel Glemte jo nesten si at de er veldig søte ! Siter
AussieAllTheWay Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2013 Kjempe bra med navneforslag, men det trenger ikke være på H altså- Er jo bare kallenavnet, så det kan være alt fra A til Å, bare det er noe med snert i, to stavelser helst og ikke noe jeg blir flau av å stå å rope De er så søte at det er vondt Siter
Recommended Posts