Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Kristiansand


C.J
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform

"min" lille Rim ble BIR idag med cert, dette er hennes 2. storcert og andre BIR av 2 mulige og hun er bare 12mnd veldig moro!

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end

Lille Flispipen ble nr 2 i åpenklasse med ck. Dette var jo bra, dommeren strødde ikke akkurat om seg med ck. MEN det var jo det teite certet vi ville ha :rolleyes:

Men kjempefornøyd med hunden som viste seg veldig bra.

Grattis til alle fornøyde soniser!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk så som så. Nitro slo igjen til og tok sitt 3. storcert 20 mnd gammel!! :D :D Han ble 2.bhk bak en championhanne som beveger seg magisk, så det var helt greit ;)

Bali fikk blå fordi hun var for tykk (det var flere som røk ut på det idag). Og Ophelia vant chamionklassen men uten ck. Hun var kjempeflink på bordet helt til dommer skulle grave, vri og vende på hodet hennes i evigheter. Da vet jeg at hun til slutt syns det er litt småskummelt så hun skvatt til, og etter det stod hun og skalv på bordet... Dermed holdt hun tilbake ck. Jeg reagerte generelt på hvordan hun håndterte hundene under tannsjekken, så var ikke bare Ophelia som ikke syns det var noe kult.

Av 22 hunder var det 6 som fikk ck, så hun var sparsom på de idag ;)

Gratulerer til de som er fornøyde! :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippa var på sin aller første utstilling, og jeg syns hun stod og gikk veldig bra!

Hun bæsja i ringen da, tullebikkja, så får passe på å ikke fôre på dette Rintifôret i dagene før utstilling, neste gang, for det var ikke mangelen på lufting som gjorde det. :P

Hun stilte for Per Kr Andersen, og fikk en fin kritikk, med en påfølgende ikke så fin VG.

"Utm type, bra prop, bra hode fra side, enda smal skalle, bitt/ører ok, korr. overlinje, bra bredde i front, tilstrekkelig vinklet for/bak, beveger seg understilt, for lite driv i steget. Trivelig temp."

Hun var nok litt glad og lett i stegene sine, men hun er jo bare 16 mnd, så griner ikke av det, selvom det var en kjip plassering på første utstilling. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippa var på sin aller første utstilling, og jeg syns hun stod og gikk veldig bra!

Hun bæsja i ringen da, tullebikkja, så får passe på å ikke fôre på dette Rintifôret i dagene før utstilling, neste gang, for det var ikke mangelen på lufting som gjorde det. :P

Hun stilte for Per Kr Andersen, og fikk en fin kritikk, med en påfølgende ikke så fin VG.

"Utm type, bra prop, bra hode fra side, enda smal skalle, bitt/ører ok, korr. overlinje, bra bredde i front, tilstrekkelig vinklet for/bak, beveger seg understilt, for lite driv i steget. Trivelig temp."

Hun var nok litt glad og lett i stegene sine, men hun er jo bare 16 mnd, så griner ikke av det, selvom det var en kjip plassering på første utstilling. :)

Bare for å trøste deg litt, så er den dommeren der en av de strengeste jeg noen gang har vært borti :P Han pleier å dele ut good og verre til de fleste gårdshunder iallefall, så ikke dårlig med vg fra han :P

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform :)

GRATTIS!! Kjempegøy!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å trøste deg litt, så er den dommeren der en av de strengeste jeg noen gang har vært borti :P Han pleier å dele ut good og verre til de fleste gårdshunder iallefall, så ikke dårlig med vg fra han :P

Haha, tror ikke jeg NOEN gang har hørt fine ord om han, og har ikke noe bra opplevelse fra da jeg stilte Baghera for han, heller. :P

Så, har avreagert, altså! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...