Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Kristiansand


C.J
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform

"min" lille Rim ble BIR idag med cert, dette er hennes 2. storcert og andre BIR av 2 mulige og hun er bare 12mnd veldig moro!

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end

Greyound BIS

1 1981 Jet's Just Take Me Home Tonight Greyhound Engh, Espen, 3400 Lier 2 1262 Örnbergets Zantiago Dachshund Langhåret Bergsengene, Anne, 2380 Brumunddal 3 0792 Highness Born Pitch Black Face Pugs Mops Thomas, Stéphanie, Frankrike 4 1384 Faouziah's Faramir Faraohund Hall, Jenny, Sverige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer bare inn på gårsdagens resultater, har du link til dagens?

Ryktene sier at en staff ble BIS idag :D

Det er samme link til begge dager?

Dessverre så nei, ingen Tuva ble BIS... Men hun var iaf med :D En greyhound ble BIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er fra igår? Det er lørdagens resultater. Ikke Tuva men Jajca's Dream Diamond.

Det er bare BIS en dag da.

Alle resultatene ligger på samme link, da en gruppe bare går en dag :)

Jeg finner ingen Jajca's Dream Diamond hverken som BIR eller BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nakenfis fikk meg til å gråte i dag også. :wub: Hun er en fuckings maskin, den bikkja. Fra å ligge i buret sitt og bare ville kose, til å dette helt sammen med krum rygg og halen nede idet vi presser oss fram mellom alle mennesker, bur og bikkjer, tar hun på seg game face og elsker å være i ringen. Logrer, danser og står og tar inn verden med den største selvfølge. Det er SÅ morsomt å vise henne når vi har en sånn dag!

Skulle gjerne hatt det certet, men når vi ender opp med å vinne åpen klasse (eneste med CK!!) og bli 4BTK, samtidig som hun er ei perle i ringen, da er smilet og hjertet stort, altså! Spesielt når hun etterpå legger hodet ned på puta (ja, hun hadde pute i dag) mens hun ser på meg med de vakre, snille mandeløynene sine og gir meg et par slikk på hånda, før hun sukker av nytelse og endelig kan sove etter å ha vært våken siden kl 02 på natta. Som jeg elsker den hunden! :heart:

735110_10152692014835301_1705985062_n.jp

Reisefølget hadde en helt ålreit dag, kan du si, men det kan hun jo få fortelle om sjøl. :)

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si :lol: Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end :lol: Ingen plassering i BIS'en, men who cares? Jeg har en BIG vinner fra en NKK utstilling!!!! :icon_cry::jump::jump: Nesten ingen som klappa når hun kom inn, det var liksom litt sånn WTF, en Staff? Ikke ofte de er å se i BIS ringen for å si det sånn :lol:

Gratulerer til alle andre som har gjort det bra! Fy søren så mange fine hunder sonen har!!! Heia litt ekstra på Willy i gruppa, litt avstandsforelska jeg :wub:

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si :lol: Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end :lol: Ingen plassering i BIS'en, men who cares? Jeg har en BIG vinner fra en NKK utstilling!!!! :icon_cry::jump::jump: Nesten ingen som klappa når hun kom inn, det var liksom litt sånn WTF, en Staff? Ikke ofte de er å se i BIS ringen for å si det sånn :lol:

Gratulerer til alle andre som har gjort det bra! Fy søren så mange fine hunder sonen har!!! Heia litt ekstra på Willy i gruppa, litt avstandsforelska jeg :wub:

Hadde jeg vært der skulle jeg heiet! Og jeg kjenner følelsen :wub: Grattis på grattis, det var så utrolig stas!!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæh!! Står og ser på Caroline, Siri og Susanne i gruppe 1! Fineste sonenhundene :D heia!

Og det var sikkert en skikkelig imponerende entrè vi gjorde i den store ringen *fnis*.

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si :lol: Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end :lol: Ingen plassering i BIS'en, men who cares? Jeg har en BIG vinner fra en NKK utstilling!!!! :icon_cry::jump::jump: Nesten ingen som klappa når hun kom inn, det var liksom litt sånn WTF, en Staff? Ikke ofte de er å se i BIS ringen for å si det sånn :lol:

Supergrattis til en fantastisk helg :). Gruppevinner er liksom ikke noe man blir så ofte :D.

Gratulerer til alle andre som har gjort det bra! Fy søren så mange fine hunder sonen har!!! Heia litt ekstra på Willy i gruppa, litt avstandsforelska jeg :wub:

Åhhhhhh.... jeg tror ikke jeg var så himla glad i ham etter første runde i gruppefinalen, kan man si *ler*.

Ja, altså - Willy ble BIR han - med hele 4 deltakende briarder... wow liksom *ler*. Men BIR er BIR - vi er glade for det :). Han var superopptatt av alle de deilige duftene fra både gulvet og som kom sigende gjennom lufta, så jeg var LITT usikker på hvordan han skulle greie seg i ringen da vi skulle inn. Men brått, innenfor ringbåndet, var han som vanlig og travet sååå fint og var skikkelig grei gutt.

Ganske rett etter at vi var ferdige i rasen, skulle vi inn i gruppa, og jeg kjente bare at jeg mista ham helt igjen.... han var nok en gang i drømmeverden med alle disse deilige dufter, og kontakt med fører var vel ikke det han var mest interessert i... Og da jeg kjente han tente til hver gang en av hundene foran løp inn i gruppa VISSTE jeg jo hva som kom... Jadda - guttungen hadde los, han, så det gikk så klørne spruta inn i gruppa, kan man si *herregud så flaut det er å bare henge på slep totalt uten kontroll*. Utrolig nok ble vi plukka ut i semifinale da, og da han fikk en runde fram og tilbake og rundt alene gikk han jo som han bruker å gjøre *puhhhh - godt man kunne rette opp inntrykket litt iallefall *ler*. Men han skulle da altså IKKE stille seg opp slik jeg ville, så han market og ormet seg og var overhodet ingen samarbeidsWilly... Det ble dermed med det - så ingen gruppeplassering da, men jeg er jo kjempefornøyd likevel :D. Det var jo verdt turen på 86 mil *herregud, man er gal*. :D.

Grattis såååå mye til alle andre fornøyde også :D. Fiiine sonishundene!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var sikkert en skikkelig imponerende entrè vi gjorde i den store ringen *fnis*.

Supergrattis til en fantastisk helg :). Gruppevinner er liksom ikke noe man blir så ofte :D.

Åhhhhhh.... jeg tror ikke jeg var så himla glad i ham etter første runde i gruppefinalen, kan man si *ler*.

Ja, altså - Willy ble BIR han - med hele 4 deltakende briarder... wow liksom *ler*. Men BIR er BIR - vi er glade for det :). Han var superopptatt av alle de deilige duftene fra både gulvet og som kom sigende gjennom lufta, så jeg var LITT usikker på hvordan han skulle greie seg i ringen da vi skulle inn. Men brått, innenfor ringbåndet, var han som vanlig og travet sååå fint og var skikkelig grei gutt.

Ganske rett etter at vi var ferdige i rasen, skulle vi inn i gruppa, og jeg kjente bare at jeg mista ham helt igjen.... han var nok en gang i drømmeverden med alle disse deilige dufter, og kontakt med fører var vel ikke det han var mest interessert i... Og da jeg kjente han tente til hver gang en av hundene foran løp inn i gruppa VISSTE jeg jo hva som kom... Jadda - guttungen hadde los, han, så det gikk så klørne spruta inn i gruppa, kan man si *herregud så flaut det er å bare henge på slep totalt uten kontroll*. Utrolig nok ble vi plukka ut i semifinale da, og da han fikk en runde fram og tilbake og rundt alene gikk han jo som han bruker å gjøre *puhhhh - godt man kunne rette opp inntrykket litt iallefall *ler*. Men han skulle da altså IKKE stille seg opp slik jeg ville, så han market og ormet seg og var overhodet ingen samarbeidsWilly... Det ble dermed med det - så ingen gruppeplassering da, men jeg er jo kjempefornøyd likevel :D. Det var jo verdt turen på 86 mil *herregud, man er gal*. :D.

Grattis såååå mye til alle andre fornøyde også :D. Fiiine sonishundene!

Duuuh... Frøken Siri! Tror ikke du innser hvor flink handler du er i så fall. For jeg synes bikkja di gikk som ei kule både i rasen og i gruppa. Du ser utad veldig behersket og rolig ut også. Dere er en fin ekvipasje dere to :)

Hjemme og i seng! Fin dag ved raseringen sammen med oppdretter. Jeg har vært pelsstellansvarlig i dag og koste meg med det :) litt Viggo venneløs der jeg gikk på slutten av dagen og ventet på Wheatenmail (som forøvrig har grunn til å smile etter terrierutstillingen). Haha. Men fikk sett både Susanne og Siri i rasebedømmelsen. Jeg er en snik! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er såååå fornøyd med helgen!

Lørdagen - bostondyret Moxy vant rasen over 12-13 andre, men som om ikke dèt var nok - vi fikk også en 4-plass i gruppen. Det er på ingen måte hverdagsmat for boston terriere!

Søndag - først inn med Mac i champion - vant den og ble beste hannhund. Kjempemoro, særlig fordi han vanligvis haaater utstillinger men nå faktisk både logret og så relativt avslappet ut i ringen.

Så juniordyret Messi - vinner junior og får CK. Penny (lånehund) nr 2 i champion og min Milla fikk CK i veteran (eneste vet.tispe). I beste tispeklasse (var med 8-9 stykker). Baby Messi VANT! En god venninnes champion ble nr 2, Penny nr 3 og Milla nr. 4. Milla blir så BIR veteran over hannhunden og Mac "denget" datteren Messi om BIR'et. Milla ble så også BIS.4 veteran litt utpå ettermiddagen.

Men storcert'et i "boks" for Messi og en skikkelig oppvekker for beardismiljøet at det er nå en ny utst.stjerne i anmarsj (håper jeg :-)).

Ellers håper jeg bare det har gått bra med all kjøringen til hundefolket i helgen - kjempeglatt føre for noen og masse ulykker (særlig på lørdagen). Er veldig glad for at jeg reiste nedover relativt tidlig på fredagen før de store ulykkene skjedde. Og hjemreisen var helt superb - i sol og på fine veier.

Masse hyggelige hunder og hundefolk boende på Hamresanden, som vanlig. Men fryktelig dårlig brøytet der, så hundene så ut som snømenn hver gang de kom inn fra tur...

Grattis til alle andre flotte sonishunder - sees vel i Leto om noen uker?

Susanne

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...