Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Kristiansand


C.J
 Share

Recommended Posts

For en sonendag! Gratulerer alle sammen :D

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform :)

Kjempekult Stine, velfortjent, gratulerer så masse :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform

"min" lille Rim ble BIR idag med cert, dette er hennes 2. storcert og andre BIR av 2 mulige og hun er bare 12mnd veldig moro!

Hjemme fra en knall helg! Utrolig morro å løpe inn i storeringen med de "store kjente", lille musa mi var en smule malplassert kan man si Men hun gjorde en kjempefigur og var med til the bitter end

Tasle ble BIR og fikk storcertet på første forsøk. 2 utstillinger Eggert hun ble 9 mnd med 2x BIR og 2x CERT. Utrolig stolt og glad. IQ fikk excellent, å de 3 championene fikk vg. My ble eneste Tispe utenom Tasle med ck. Kjekk dag, men hyttetu for en streng dommer.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Noen som vil hjelpe til å tolke en kritikk? Tror skriver sleit litt med forkortelser og noen ord..

    Here goes Flisas kritikk fra kristiansand idag, dommer Horst Kliebenstein:

    "very nice bitch with typical head (so far so good!). Round dark eyes, ears with corr. sit. (??), neck with good lenght, dry high wizzers (????), good loins, well developed croup (står crap da hahaha, men såpass skjønner jeg), deep chest and well cutf./outf.(??) ribcage, angulations and movement ok, cat feets"

    Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Noen som vil hjelpe til å tolke en kritikk? Tror skriver sleit litt med forkortelser og noen ord..

    Here goes Flisas kritikk fra kristiansand idag, dommer Horst Kliebenstein:

    "very nice bitch with typical head (so far so good!). Round dark eyes, ears with corr. set. (??), neck with good lenght, dry high withers (????), good loins, well developed croup (står crap da hahaha, men såpass skjønner jeg), deep chest and wel outfilled.(??) ribcage, angulations and movement ok, cat feets"

    Hjelp?

Rødt er min gjetning :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Noen som vil hjelpe til å tolke en kritikk? Tror skriver sleit litt med forkortelser og noen ord..

    Here goes Flisas kritikk fra kristiansand idag, dommer Horst Kliebenstein:

    "very nice bitch with typical head (so far so good!). Round dark eyes, ears with corr. sit. (??), neck with good lenght, dry high wizzers (????), good loins, well developed croup (står crap da hahaha, men såpass skjønner jeg), deep chest and well cutf./outf.(??) ribcage, angulations and movement ok, cat feets"

    Hjelp?

Tipper ørene er korrekt plassert, wizzers skal vel være withers dvs manken, well cut ribcage - velskåret. My guess.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble exellent på Oscar, hadde ikke trodd på noe mere heller pga han er så uferdig i forhold til de andre hundene der. Men utrolig flott kritikk og han løp fint, uten å hoppe og bite og tulle med båndet.Så jeg var såå stolt hehe, han fikk for første gang en kritikk med at han beveget seg bra, det var en seier bare det hehe :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Noen som vil hjelpe til å tolke en kritikk? Tror skriver sleit litt med forkortelser og noen ord..

    Here goes Flisas kritikk fra kristiansand idag, dommer Horst Kliebenstein:

    "very nice bitch with typical head (so far so good!). Round dark eyes, ears with corr. sit. (??), neck with good lenght, dry high wizzers (????), good loins, well developed croup (står crap da hahaha, men såpass skjønner jeg), deep chest and well cutf./outf.(??) ribcage, angulations and movement ok, cat feets"

    Hjelp?

Hadde vært knall å få en kritikk der det bare sto "Well developed crap", og en sløyfe i rødt, hvit og blått :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært knall å få en kritikk der det bare sto "Well developed crap", og en sløyfe i rødt, hvit og blått :D

Det skulle vel gått til Pippa/Soppen denne gang? :P

Grattis til alle sammen, men mest til Tuva fordi hun er en bullehund! :heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort grattis til Tuva som ble BIG. Det var utrolig moro! :) det var et stk veldig stolt oppdretter jeg snakket med på telefonen etterpå ;) Gratulerer også alle dere andre som er fornøyd med dagens innsats! Selv er jeg superstolt av gutta mine. Fjorttis Kol falt i god smak hos dommeren og vant juniorklassen med CK, men da det ble tid for BHK var han ferdig med å vise seg frem... Trass i fjollete oppførsel ble han belønnet med 4 BHK! Stor opptur fra den gule sløyfe han fikk i Bø ;) Ani banket til som bare han kan og imponerte dommeren storveis. Selv på det glatte underlaget fikk han vist alt hva han har av bevegelser og ble belønnet med BIR og sitt 23(!) CACIB :D I gruppa viste han seg også superfint og klatret helt opp på en BIG 2 plassering, kun slått av Nuffen. Stolt mamma!

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på hytta og prøver å skrive på tlf til C. Trym nr 2 i åpen med CK. Tuva BIR og ender opp som BIG!!!!! Ufattelig! Valpene er kun 11, 5 uker og hun er i superform :)

Helt fantastisk, gratulerer så mye!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltposter, siden multisitat ikke funker...

Stort grattis til Tuva som ble BIG. Det var utrolig moro! :) det var et stk veldig stolt oppdretter jeg snakket med på telefonen etterpå ;) Gratulerer også alle dere andre som er fornøyd med dagens innsats! Selv er jeg superstolt av gutta mine. Fjorttis Kol falt i god smak hos dommeren og vant juniorklassen med CK, men da det ble tid for BHK var han ferdig med å vise seg frem... Trass i fjollete oppførsel ble han belønnet med 4 BHK! Stor opptur fra den gule sløyfe han fikk i Bø ;) Ani banket til som bare han kan og imponerte dommeren storveis. Selv på det glatte underlaget fikk han vist alt hva han har av bevegelser og ble belønnet med BIR og sitt 23(!) CACIB :D I gruppa viste han seg også superfint og klatret helt opp på en BIG 2 plassering, kun slått av Nuffen. Stolt mamma!

La merke til dvergpincheren i gruppa, han var utrolig lekker :) Gratulerer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngstemann vant sin klasse med flere gode konkurrenter, blant annet en klassevinner på crufts - 7 i klassen. Dessverre ble det ikke noen ck :(
Eldstemann skled i en sving på det glatte gulvet, og etter det haltet han = KIP. Surt da han fikk fin kritikk ellers og hadde 50% sjanse for å bli BIR veteran (i BIS møtte hele 10 hunder opp....)

Nye muligheter neste helg, nkk forblir en dårlig ting for meg skjønner jeg. Ikke fått CK på NKK uts. på 1 år eller noe sånt?! ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...