Gå til innhold
Hundesonen.no

Aldersforskjell i forhold?


JailyTina
 Share

Aldersforskjell i forhold?  

114 stemmer

  1. 1.

    • 0-3 år
      60
    • 4-6 år
      25
    • 7-10 år
      15
    • 10-15 år
      9
    • 15-20 år
      4
    • Mer
      1


Recommended Posts

Her er mannen 7 år eldre enn meg. Merker det ikke i hverdagen (bortsett fra når han snakker om sportseventer som skjedde før jeg ble født og sånn :P ), men det er allikevel litt i grenseland for min del. Statistisk sett har jeg jo noen år alene i slutten av livet siden han er eldre.

Møttes på nett når jeg var 17 og han 25 - det var kjempepopulært hos foreldrene mine :lol: Men de hadde ikke så mye å si, det er ni år mellom de - sånt går visst i arv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hermes er to år eldre enn meg, men vi falt for hverandre da jeg var fadderen hans på Universitetet i Bergen. Jeg pleier å tulle med at de andre fadderbarna mine klarte seg fint på egenhånd etterhvert,

Moro å se at det er såpass varierende aldersforskjeller! Jeg og typen ble sammen da jeg var 19 og han var 31. (12 1/2 års forskjell.) I noen sammenhenger merker jeg aldersforskjellen, men det er m

Men dere har jo klart å minske aldersforskjellen fra åtte til syv år, så kanskje det ikke blir så mange år alene til slutt likevel?

Moro å se at det er såpass varierende aldersforskjeller!

Jeg og typen ble sammen da jeg var 19 og han var 31. (12 1/2 års forskjell.) I noen sammenhenger merker jeg aldersforskjellen, men det er mest på ting som at han husker når debut albumet til Metallica kom ut. Noe jeg selvsagt ikke gjør siden jeg ikke var født en gang da. :lol:

Litt festlige ting kommer det også ut av det som da vi var på kino for å se E.T. før jul og vi dro med datteren hans (12 år gammel) og hennes venninne. Da spurte han i kassa om vi skulle ha billetter for 1 voksen og 3 barn. :thumbsup: Det var nesten så jeg måtte gi kassemannen en klem! Typen var ikke like fornøyd selvsagt. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg henger med nå er hele 6 mnd eldre, født året før. Han jeg var sammen med sist var 4 år yngre, men det flaska seg ene og aleine fordi han lurte meg da vi blei kjent. Det er LITT forskjell på å dra i bursdagslaget til noen som påstår han blir 25 (når du sjøl snart fyller 26), for bare å oppdage at den lille dritten fyller 22. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes er to år eldre enn meg, men vi falt for hverandre da jeg var fadderen hans på Universitetet i Bergen. Jeg pleier å tulle med at de andre fadderbarna mine klarte seg fint på egenhånd etterhvert, men Christian trengte litt mer oppfølging.. :P

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spiller ikke alderen så stor rolle, så lenge det fungerer bra for begge parter. I det ene forholdet jeg var i for ca tre år siden var jeg den yngste, 18 år, mens siste forholdet jeg var i, var jeg to år eldre enn han. :)
Jeg er absolutt enig i at alder ikke spiller noen rolle så lenge det fungerer. :) Bare ren nysgjerrighet som er bakgrunnen for trådn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Mannen er 18 år eldre enn meg. Vi møttes når jeg var 25, for oss har aldri aldersforskjellen vært ett tema, men noen har trodd at jeg var datteren hans ved noen anledninger, særlig da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...