Malamuten Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Delt linken på facebook og straks har jeg likt siden og skrevet under 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 200 underskrifter bra! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Kjempebra brev, Teserere! NKK har forresten bekrefta (da jeg dreiv med research) at innføring av junior- og veteranvinnertitler skjedde i 2011, så argumentet med at de ikke ønsker å innføre flere titler faller dermed på sin egen urimelighet, da de faktisk har gjort det ETTER forrige runde med forsøk på å innføre lp-titler. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Skrevet under på, delt og likt siden på FB Håper dette går rett veien. Tror jeg skal skrive om det i bloggen også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Wow, vi har snart 300 signaturer!! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Wow, vi har snart 300 signaturer!! Nå er det 300 signaturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Wow, vi har snart 300 signaturer!! Fantastisk! Tenk så spennende om det faktisk går veien da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Mine venner, på et døgn har vi samlet 371 signaturer! Jeg tror det er realistisk å bikke 500, men har et ørlite håp om nærmere 1000 underskrifter før vi sender til NKK! Ikveld skal jeg sette meg ned og sende mail til hundeklubbene, det blir litt av en jobb og finne en og en mailadresse men... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Mine venner, på et døgn har vi samlet 371 signaturer! Jeg tror det er realistisk å bikke 500, men har et ørlite håp om nærmere 1000 underskrifter før vi sender til NKK! Ikveld skal jeg sette meg ned og sende mail til hundeklubbene, det blir litt av en jobb og finne en og en mailadresse men... sender deg alle epostene på mail,har de fordi jeg sitter i et styre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Tusen takk! SUpert altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Hvilke klubber er det tanken å sende til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Alle Absolutt alle klubber tilknytta NKK? Hjelpes, da skjønner jeg at det er snakk om sinnsykt mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Absolutt alle klubber tilknytta NKK? Hjelpes, da skjønner jeg at det er snakk om sinnsykt mange. jeg sendte hun noen eposter som er felleslister til alle raseklubber ol, så får vi se om hun ffår sendt til de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Det finnes to samle e-poster, en går til klubb og en annen til alle raseklubber. Jeg har desverre ikke de adressene lengre, men de som mottar mail i forbindelse med styre jobb har de helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Det finnes to samle e-poster, en går til klubb og en annen til alle raseklubber. Jeg har desverre ikke de adressene lengre, men de som mottar mail i forbindelse med styre jobb har de helt sikkert. er de jeg har sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Da har jeg sendt mail, og det tikker allerede inn feilmeldinger fra adresser jeg ikke skrev inn, så det er tydelig at listene funker men at noen adresser er utdaterte =) Håper på mange svar, og håper mange klubber tar det opp! Mailen: Kjære hundevenner! På vegne av mange treningsglade ekvipasjer i Norge har jeg dratt igang en underskriftskampanje for å på nytt prøve å få NKK til å innføre titler i lydighet, og samtidig agility/rallylydighet og bruks. Vedlagt ligger brevet som skal sendes til NKK med alle underskriftene, der står alle argumentene for å innføre slike titler. Jeg håper med dette at dere vil ta opp forslaget på høring i klubben, og ser frem til en positiv tilbakemelding til undertegnede innen utgangen av juni. En informasjonsside på facebook ble opprettet igår: https://www.facebook.com/InnforingAvLydighetstitlerINkk Selve underskriftskampanjen kan ses her: http://www.underskrift.no/underskrifter.asp?Kampanje=4580 I løpet av et døgn har vi allerede 384 signaturer! Takk for oppmerksomheten, Med vennlig hilsen Therese Xxxxx, på vegne av Hundenorge =) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Da er det lagt ut i forumet til Norsk Munsterlanderklubb ihvertfall. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Lagt ut på fb-gruppa til den lokale hundeklubben. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Signert og delt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Den forrige kampanjen samlet hele 1089 underskrifter, så syns vi bør få til det samme igjen Men jeg finner ikke ut av når dette var? Noen som vet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Den forrige kampanjen samlet hele 1089 underskrifter, så syns vi bør få til det samme igjen Men jeg finner ikke ut av når dette var? Noen som vet? Jeg mener det var i 2008. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Har adresse til alle klubber i Telemark om du vil ha? PM meg mailen din så skal jeg sende dem til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Burde gjerne "festet" posten med link til der en kan signere øverst på Facebook siden, slik at ikke den blir gjemt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Hvordan gjoer man det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts